DynoDay- południowy wschód- wykresy i komentarze

Postprzez bazyl wspaniały » 15 mar 2009, 12:53

14.03.2009 odbył się globalny zlot południowo-wschodni Grupy Lubelskiej & Grupy Podkarpacie czyli kilkanaście aut na hamowni w Ożarowie.
Ekipa w składzie:
1.Bazyl
2.Hickx
3.Dudson
4.MTS
5.Malcolm
6.HAZU
7.Dropkick
8.xXx-mazda
9.Szydło
10.Badyl
11.Kudłaty
12.Bandyta
13.NoMaD
14.xXx nissan ( <diabełek> <peace> )
15. kogoś mi chyba brakuje :|

Zlot ogólnie udany, coniektórzy smutno zakończyli dzień, innym banan do dzisiaj gębę rozciąga :D .



Czas na wykresy :D :D :D




Dropkick XEDOS6 KF fabrycznie: Moc maksymalna: 144 KM – Maksymalny moment obrotowy: 170 Nm przy 5000 obr./min.
Obrazek



MTS 323F BJ 2.0 D fabrycznie: moc maksymalna 90 KM-
Obrazek



Hikx 323F BA 1.5 Z5 fabrycznie: moc 65 kW (88 KM) przy 5500 obr./min. maks. moment obr. 132 Nm przy 4000 obr./min
Obrazek



Malkolm 626GF DiTD fabrycznie: Moc maksymalna: 101 KM – Maksymalny moment obrotowy: 220 Nm przy 1800 obr./min.
Obrazek



Bazyl Wspaniały padaka 626GE KL fabrycznie: Moc maksymalna: 165 KM Maksymalny moment obrotowy: 217 Nm przy 4000 obr./min.
Obrazek



Kudłaty XEDOS9 TA KL fabrycznie: Moc maksymalna: 170 KM Maksymalny moment obrotowy: 217 Nm przy 4800 obr./min.
Obrazek



Nomad 323F BG 1.8 fabrycznie: Moc maksymalna: 103 KM Maksymalny moment obrotowy: 125 Nm przy 2500 obr./min.
Obrazek



Szydło 323F BA KF fabrycznie: Moc maksymalna: 144 KM Maksymalny moment obrotowy: 180 Nm przy 5000 obr./min.
Obrazek


Bandyta 323F BA KF fabrycznie: Moc maksymalna: 140 KM Maksymalny moment obrotowy: 180 Nm przy 5000 obr./min.
Obrazek
Obrazek


Badyl 323F BA KF fabrycznie: Moc maksymalna: 140 KM Maksymalny moment obrotowy: 180 Nm przy 5000 obr./min.
Obrazek
Obrazek



Hazu XEDOS6 KF fabrycznie: Moc maksymalna: 144 KM – Maksymalny moment obrotowy: 170 Nm przy 5000 obr./min.
Obrazek
Obrazek
Hazu LPG
Obrazek
Obrazek



Dudson 323F BA KF fabrycznie: Moc maksymalna: 144 KM Maksymalny moment obrotowy: 180 Nm przy 5000 obr./min.
Obrazek
Obrazek



xXx 323F BA KLZE Moc maksymalna: 195/ 200 KM Maksymalny moment obrotowy: 225/230 Nm
Obrazek
Obrazek



xXx Nissan 200SX 2.0 fabrycznie 160-225km (turbo) max moment obr 270Nm
Obrazek
Obrazek


Jak coś nie bangla z danymi fabrycznymi to się do mnie dobijać-będę poprawiał. Dane brałem ze strony klubu ;)
Potrzebne mi jeszcze dane KLZE-moment obrotowy i fabryczne nissana co by było odniesienie do rzeczywistości czyli wykresu ;)
Ostatnio edytowano 15 mar 2009, 16:21 przez bazyl wspaniały, łącznie edytowano 4 razy
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez Badyl » 15 mar 2009, 12:57

bazyl poprawki :P fabrycznie KFy po lifcie (a więc na pewno mój i Bandyty) mają 140 koni (nie 144)
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 15:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Postprzez Szydło » 15 mar 2009, 12:59

bazyl wspaniały napisał(a):coniektórzy smutno zakończyli dzień,

No to do tej grupy ja należe. <lol> Może ktoś ma jakieś pomysły aby troche kucyków wrociło,i żeby wykres sie ustabilizował ??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 22:07
Posty: 1500
Skąd: Bieliny, Jarosław
Auto: Mazda 323f (BA) 2.0 V6 95rok

Postprzez dyszel » 15 mar 2009, 13:11

Teraz już wiecie dlaczego nie chciałem jechać na tą hamownię :P :] Nie przejmujcie się, hamownia w Ożarowie ma urządzenia pomiarowe importowane z PRC <lol> Stąd takie wykresy :P Szydło, większość fałek ma mniejszą moc niż w katalogu :]
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 17:39
Posty: 1388 (0/1)
Skąd: Łańcut
Auto: była 626 GE FS Pb95 only
jest gowno wort MKIII napędzany bajurą
& 7KM made in PRL/japan power CB 450N

Postprzez xXx » 15 mar 2009, 13:30

Bazylu, KL-ZE ma 195-200 KM seryjnie oraz 225-230 NM, SR20DET ma 200 KM w seri oraz okolo 270 NM...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Hazu » 15 mar 2009, 13:32

dyszel85 napisał(a):Szydło, większość fałek ma mniejszą moc niż w katalogu


W sumie chyba wszystkie poza dwoma przypadkami które wyrobiły się około mocy fabrycznej.
Ja tam jestm zadowolony że moje starocie z lpg nie było najsłabsze ;)
tym bardziej że niektórzy mu dawali ze 100KM :P
Wieć może coś da się poprawić albo popsuć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Dudson » 15 mar 2009, 13:39

Co do mocy to można powiedzieć, że przepowiednie proroka dudsona się sprawdziły <diabełek>

Tylko niech ktoś powie co mam nie tak w tym padle, że max moment jest już przy 3581 rpm a potem jest już kiszka ??
<<<<Nie ma ludzi niezastąpionych... ... ale są niezastąpione samochody!!:)>>>>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2005, 12:50
Posty: 945
Skąd: Izbica/Krasnystaw
Auto: 323F BA KF ;)

Postprzez Hazu » 15 mar 2009, 13:49

Dudson napisał(a):Tylko niech ktoś powie co mam nie tak w tym padle, że max moment jest już przy 3581 rpm a potem jest już kiszka


a vris-y Ci się prawidłowo otwierają?
spójrz na wykresy innych v-ek przy tych obrotach dostają trochę kopa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Dudson » 15 mar 2009, 16:08

no kurcze jak sprawdzałem to widać było że się otwierają, zaraz pójde zrobić jeszcze testa, nie wiem tylko przy jakich obrotach się otwierają bo nie wiem jak to sprawdzić ...
Coś jest nie tak z tym żelastwem i <dupa>
A pytanie do światłych : Czy może być tak że np. czasami się otwierają a czasami nie ??
<<<<Nie ma ludzi niezastąpionych... ... ale są niezastąpione samochody!!:)>>>>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2005, 12:50
Posty: 945
Skąd: Izbica/Krasnystaw
Auto: 323F BA KF ;)

Postprzez bazyl wspaniały » 15 mar 2009, 16:23

Dudson napisał(a):A pytanie do światłych : Czy może być tak że np. czasami się otwierają a czasami nie

zdaje się że ja tak mam :| , zazwyczaj nie banglają, ale zdażyło się też że chodziły (przy świadkach) ;)
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez Adaś » 15 mar 2009, 16:32

Dudson Twój max power przy masakrycznych obrotach jest :| u mnie od 6500 silnik idzie spać

ps. jak mierzy moc hamownia inercyjna? uwzględnia opory toczenia? jak my mieliśmy dynoday, to zliczała moc dopiero jak auto doszło do max obrotów i zaczęły spadać (opory na zielonej kresce na wykresie). Podczas wchodzenia na obroty ja moją hamowali, to było ponad 150KM
Ostatnio edytowano 15 mar 2009, 16:44 przez Adaś, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Dudson » 15 mar 2009, 16:43

no własśie jak widać, u mnie wszystko jest jakoś nie tak jak powinno <killer>
Facet który hamował auto odrazu zaczaił, jeszcze zanim wyświetlił sie wykres, stwierdził, że jak to taki sam silnik jak Badyla i Bandyty to tu ewidentnie coś jest nie tak bo całkiem inaczej :|
<<<<Nie ma ludzi niezastąpionych... ... ale są niezastąpione samochody!!:)>>>>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2005, 12:50
Posty: 945
Skąd: Izbica/Krasnystaw
Auto: 323F BA KF ;)

Postprzez Adaś » 15 mar 2009, 16:45

A max power u Szydła[ to już w ogóle.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Dudson » 15 mar 2009, 16:54

no tak a wykres Badyla kończy się przy 6800 :| a Hazu przy 7700
<<<<Nie ma ludzi niezastąpionych... ... ale są niezastąpione samochody!!:)>>>>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2005, 12:50
Posty: 945
Skąd: Izbica/Krasnystaw
Auto: 323F BA KF ;)

Postprzez Adaś » 15 mar 2009, 16:58

Szczerze? Dziwna ta hamownia, albo koleś nieprecyzyjnie poustawiał wartości obrotowe.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez bazyl wspaniały » 15 mar 2009, 18:35

Hamownia jest ok, obroty na których kończył się pomiar "dyktowały" samochody. Na pewno każdy z hamujących swoje samochody zauważył że w pewnym momencie silnik zaczynał szarpać jak przy odcince. Ten właśnie moment kończył pomiar. Nie było sensu trzymać dłużej i ryzykować że coś się stanie.
Adaś napisał(a):koleś nieprecyzyjnie poustawiał wartości obrotowe.

Myślę że jednak koleś wie co robi i dobrze się przygotował. Powtóne hamowania potrwierdzały wcześniejsze podejścia, były wręcz identyczne (różnica 0,5KM).
W przerwie między pomiarami powiedział że mógł przygotować hamownię pod +30%, każdy by wtedy z bananem na gębie do domu wrócił, a w temacie wykresów były by same ochy i achy bo nagle wszystkie KF mają po 170KM a KLki ponad 200. Ale chyba nie o to nam chodziło jadąc tam.
U mnie brakuje 20km bo Vris zdechły, wykres jest identyczny jak przy sprawnym KL tyle że 20 w dół. Pogodzić się trzeba z wynikami i szukać przyczyn zdychania zwierzyny pod maską.
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez DROPKICK » 15 mar 2009, 18:59

bazyl wspaniały napisał(a):Myślę że jednak koleś wie co robi i dobrze się przygotował. Powtóne hamowania potrwierdzały wcześniejsze podejścia

Jedynym rozwiązaniem było by zrobienie pomiarów w innej hamowni i porównanie go z tym z soboty.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2006, 15:37
Posty: 1009
Skąd: Rzeszów
Auto: Xedos6, 2.0 V6, 1999 :)

Postprzez Dudson » 15 mar 2009, 20:20

bazyl wspaniały napisał(a):Na pewno każdy z hamujących swoje samochody zauważył że w pewnym momencie silnik zaczynał szarpać jak przy odcince. Ten właśnie moment kończył pomiar. Nie było sensu trzymać dłużej i ryzykować że coś się stanie.

bo to była za każdym razem odcinka <lol> tak mi się wydaje

bazyl wspaniały napisał(a):Hamownia jest ok, obroty na których kończył się pomiar "dyktowały" samochody.

tzn ??

Ja nie chce podważać wyników, ani też nagować fachowości kolesia z hamowni, chce tylko się dowiedzieć, od ludzi światłych w temacie, rzeczy o których sam nie mam pojęcia <glupek2>
<<<<Nie ma ludzi niezastąpionych... ... ale są niezastąpione samochody!!:)>>>>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2005, 12:50
Posty: 945
Skąd: Izbica/Krasnystaw
Auto: 323F BA KF ;)

Postprzez Badyl » 15 mar 2009, 21:04

Bandyta, zobacz że maksymalny moment mam jakieś 800 obrotów wcześniej... może to dzięki temu odjeżdzam?
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 15:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Postprzez bazyl wspaniały » 15 mar 2009, 21:39

Dudson napisał(a):tak mi się wydaje

no właśnie w niektórych przypadkach to nie była odcinka, nieco za wcześnie :| pieron wie o co biega. ja się nie znam, może faktycznie odcinka...
Dudson napisał(a):tzn

odcinka lub waśnie to "szarpnięcie"
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Przedstawiciele Regionów