Samochód ściąga raz w lewo raz w prawo. Co jest nie tak ??
1, 2
Miałem ostatnio spotkanie z krawężnikiem po czym poszła mi jedna opona, a druga została posiniaczona
po czym pojechałem na diagnostykę i tam stwierdzili tylko uszkodzenie lewego sworznia. Po wymianie, ustawieniu zbieżności i wyrównaniu kierownicy auto dalej mi ściąga (wcześniej w obie strony aktualnie zauważyłem tylko na lewą stronę przez cały czas po puszczeniu kierownicy aż do momentu mocnego skrętu w lewo po czym złapałem kierownice). Gdzie szukać przyczyny dodam że na tzw "trzęsiawce" sprawdzali tylko przednie opony, a nikt w środku nie siedział i nie trzymał hamulca oraz uderzenie na krawężnik było mocniejsze z prawej strony i tam właśnie poszły opony oraz kawałek plastiku pod zderzakiem. Przed uderzeniem na zimówkach nie ściągało mi tak mocno chociaż były problemy przy skręcie w lewo (auto reagowało na skręt w lewo dużo gorzej niż na prawo).

- Od: 19 gru 2008, 21:24
- Posty: 90
- Skąd: Mrągowo
- Auto: Mazda 323C Z5
hej,
z racji, że wymieniłem tylną tuleję prawego przedniego wahacza, muszę ustawić zbieżność. ale po tej wymienie auto po skręcaniu w lewo znosi w lewo, a po skręcaniu w prawo auto znosi w prawo... pytanie: czy teraz winna za znoszenie w lewo/prawo może być przednia tuleja (przedniego wahacza)?
edycja: winna była zbieżność. zrobiłem i jest OK
z racji, że wymieniłem tylną tuleję prawego przedniego wahacza, muszę ustawić zbieżność. ale po tej wymienie auto po skręcaniu w lewo znosi w lewo, a po skręcaniu w prawo auto znosi w prawo... pytanie: czy teraz winna za znoszenie w lewo/prawo może być przednia tuleja (przedniego wahacza)?
edycja: winna była zbieżność. zrobiłem i jest OK
lubię tą swoją babcię, ale GD lepsiejsza :)
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości