Prędkość max, przyspieszenie 0-100, elastycznosc???
U mnie na 4 jest ok. 11s 80-120 Bede troszke dlubal w najblizszym czasie to moze bedzie lepiej 
Moja Madzia: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight= Komentujcie
Update str.1----> filmik 0-100km/h
0-100km/h 10,4s 1/4 mili 17,5s by G-TECH
Update str.1----> filmik 0-100km/h
0-100km/h 10,4s 1/4 mili 17,5s by G-TECH
- Od: 4 wrz 2007, 15:02
- Posty: 109
- Skąd: Bochnia
- Auto: Mazda 323f BA 1.5DOHC 1997r.
maciekkm – a ja 17s efką, a ibiza 60KM full seria ma 10,79
. No nic musze z efką albo na hamownie albo obadać co nie tak. Bo jak masz 16" 215/40 a ja 205/40/17 to powinienem mieć chyba wynik zblizony do Ciebie chociaż
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
mariusz_sti w tym momencie mam zimowki zalozone,sprawdze jeszcze na letnich,a z ibizka chetnie bym stanal na swiatelkach
nie pamietam czy do 180 ale dokladnie z5 ma baaardzo dluga skrzynie,ibiza ma slab silnik wiec ma krotkie biegi zeby sie jakos odpychala.
Bartg napisał(a):Ibiza pewnie ma krotszy 4 bieg stad ten czas, w z5 czworka jest az do 180 :/
nie pamietam czy do 180 ale dokladnie z5 ma baaardzo dluga skrzynie,ibiza ma slab silnik wiec ma krotkie biegi zeby sie jakos odpychala.
Moja Madzia: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight= Komentujcie
Update str.1----> filmik 0-100km/h
0-100km/h 10,4s 1/4 mili 17,5s by G-TECH
Update str.1----> filmik 0-100km/h
0-100km/h 10,4s 1/4 mili 17,5s by G-TECH
- Od: 4 wrz 2007, 15:02
- Posty: 109
- Skąd: Bochnia
- Auto: Mazda 323f BA 1.5DOHC 1997r.
Bartg a jechałeś kiedy 180 w Z5? bo ja na codzien ledwie do 160-165 dochodze
Niecale 190, oczywiscie na autostradzie w Niemczech
maciekkm napisał(a):dokladnie z5 ma baaardzo dluga skrzynie
niestety – pamiętam że civic 6 1,5 VTEC ma też cholernie długa skrzynię co mu pogarsza elastyczność i osiągi
maciekkm napisał(a):ibiza ma slab silnik
60KM rzeczywiście bieda, ale kiedyś po zakupie byliśmy na hamowni i w serii 69KM

- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
U mnie teraz na oponach 195/55r15 i wydechu z 2.0V6 bez kata 11s na 4 od 80-120. Zobaczymy jak dołozę kata co wyjdzie;]
-
Gość
ja swoją z5 v-max wyciagnolem 190 na autostradzie oponki 205/50/15 co prawda od 165 do 190 szła jak mucha w smole ale udalo sie
pozdrawiam (pełna seria)
-
ripo
4-bieg 80-120, czas 11,24
Jechałem z żoną na pokładzie i Ona mierzyła komórką, więc nie wiem czy pomiar można uznać za dokładny
Jechałem z żoną na pokładzie i Ona mierzyła komórką, więc nie wiem czy pomiar można uznać za dokładny
A na samochodach wcale się nie znam.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=63761
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=63761
- Od: 16 lip 2008, 20:07
- Posty: 60
- Skąd: ŁÓDŹ
- Auto: 323F (BA) '98
W sam raz ;]
Bez sensu jest dawac krotkie skrzynie do normalnych aut, na 3 biegach mozna poszalec, na reszcie pooszczedzac i jest git ;] W z5 akurat piatka jest idealna do oszczedzania, bo vmax to prawie na 4 sie zrobi
niestety – pamiętam że civic 6 1,5 VTEC ma też cholernie długa skrzynię co mu pogarsza elastyczność i osiągi
Bez sensu jest dawac krotkie skrzynie do normalnych aut, na 3 biegach mozna poszalec, na reszcie pooszczedzac i jest git ;] W z5 akurat piatka jest idealna do oszczedzania, bo vmax to prawie na 4 sie zrobi
ja kilka lat temu zajeździłem wewnętrzny mechanizm różnicowy i kopiłem druga skrzynię niby taka sama a mam prawie o pół tysiaka mniej obrotów przy 100 na h. ciekawe jak to wplynelo na dynamike. i czy tylko ost bieg jest dłuższy.
"Towarzysze pomożecie?"
"Pomożemy!!
"
"Pomożemy!!

- Od: 9 kwi 2005, 13:25
- Posty: 298
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda MX-3 93r 1.6 16v
Hvil napisał(a):ja kilka lat temu zajeździłem wewnętrzny mechanizm różnicowy i kopiłem druga skrzynię niby taka sama a mam prawie o pół tysiaka mniej obrotów przy 100 na h. ciekawe jak to wplynelo na dynamike. i czy tylko ost bieg jest dłuższy.
Pewnie była to skrzynia od innej wersji silnikowej.
Jeśli przy tej samej prędkości masz niższe obroty silnika to znaczy, że skrzynia ma dłuższe przełożenia, czyli większa prędkość max. ale gorsze przyspieszenie.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości