[3 BK MPS/Mazdaspeed3] Różnice wersji europejskiej i USA
Mam takie pytanie zwlaszcza do uzytkownikow CX-7 USA jak sobie radzicie z licznikami, czy predkosciomierz zostawiacie czy wymieniacie na europejski, a co z przebiegiem i licznikiem dziennym, zostawiacie mile czy przerabiacie to jakos na kilometry. Jezeli tak to jak?
Jeszcze jedno, na allegro widzialem mnostwo zarejestrowanych amerykanskich bez przerobek swiatel. Jest to kombinowane czy normalnie przechodzi.
Ksenony bez spryskiwaczy itd
Jeszcze jedno, na allegro widzialem mnostwo zarejestrowanych amerykanskich bez przerobek swiatel. Jest to kombinowane czy normalnie przechodzi.
Ksenony bez spryskiwaczy itd
- Od: 17 wrz 2008, 19:47
- Posty: 19
- Skąd: Stamford CT
- Auto: Mazda CX-7 AWD GT
Jak ostatnio zakladalem poprzeczki na dach do bagaznika, to w instrukcji wyczytalem ze zaslepki na dachu trzeba przesunac palecem, niestety nie dalo rady wiec wzilem srubokret i popchalem tak ze cala listwa dachowa wyjechala i zaczepy sie polamaly. Zalozylem to jakos i pojechalem do dealera, i mowie ze mi to caly czas odpada od nowosci, a on ze jeszcze takiego przypadku nie mieli, ale zrobi na gwarancji,tylko ostatni raz, spoko facet bo wiedzial o co chodzi i nie robil problemow
- Od: 17 wrz 2008, 19:47
- Posty: 19
- Skąd: Stamford CT
- Auto: Mazda CX-7 AWD GT
Jest to nielegalne i nawet po zarejestrowaniu policja ma prawo się przyczepić. Również w Europie ksenony muszą mieć samopoziomowanie.lukaszstamford napisał(a):Ksenony bez spryskiwaczy itd
Ale życie jak zwykle pokazuje co innego...



facelift na 2010 rok oraz nowy w ofercie silnik 2.5L 161KM.
http://www.autoblog.com/2009/02/11/2010 ... n-toronto/
- Od: 6 wrz 2007, 17:25
- Posty: 120
- Skąd: Chicago
- Auto: 2016 mazda6 2.5
bziko98 napisał(a):
facelift na 2010 rok oraz nowy w ofercie silnik 2.5L 161KM.
http://www.autoblog.com/2009/02/11/2010 ... n-toronto/
[quote]
Widziałem fotki. Tył i wnętrze lepsze jest w wersji z 2010. Przód, moim zdaniem, zdecydowanie ciekawszy w aktualnej.
- Od: 4 wrz 2007, 11:04
- Posty: 7
- Skąd: Lublin
- Auto: CX-7 Expression
marcink napisał(a):Tył i wnętrze lepsze jest w wersji z 2010. Przód, moim zdaniem, zdecydowanie ciekawszy w aktualnej.
Mam dokladnie takie same odczucia. Przod poszedl w kierunku nowej 3-ki, ktory mi sie nie za bardzo podoba
Oj chyba przesadzili z tym przodem. Jakby karykatura obecnej. Tył ok. prawie bez zmian. Jeden wydech dla wersji 2.5l. Ciekawe czy te zmiany wejdą też za rok w wersji europejskiej?
Chyba chcieli jak najmniej zmienic i to im się udało.
Chyba chcieli jak najmniej zmienic i to im się udało.
Cx-7, 2.3 MZR Disi Turbo – 260KM Zoom-Zoom
- Od: 2 cze 2008, 17:34
- Posty: 264
- Skąd: Warszawa
- Auto: CX-7 Expression
Zobaczymy jak bedzie wygladac na zywo, moze sobie zmienie zderzaki jak bedzie ok.
W kwietniu jest New York Auto Show wiec moze pokaza, wtedy zobacze to sie przekonam
W kwietniu jest New York Auto Show wiec moze pokaza, wtedy zobacze to sie przekonam
- Od: 17 wrz 2008, 19:47
- Posty: 19
- Skąd: Stamford CT
- Auto: Mazda CX-7 AWD GT
nofastbbaWitam ,szukam kontaktu z kimś z Katowic który jeździ 7 .
Ja pracuje w Katowicach i chciałem zapytać o kilka szczegółów .
Ja pracuje w Katowicach i chciałem zapytać o kilka szczegółów .
-
krzysztof123
Witam,
Jestem posiadaczem Mazdy CX-7 sprowadzoną z USA 2.3 w benzynie. Zastanawiamy się tylko jakiego paliwa powinnyśmy używac, w serwisie mazdy w Polsce mówią aby lać 98 ale z tego co wiem w USA jest tylko 95.
Interesuje nas także założenie gazu, czy zdaje to egzamin w takim samochodzie?
Jestem posiadaczem Mazdy CX-7 sprowadzoną z USA 2.3 w benzynie. Zastanawiamy się tylko jakiego paliwa powinnyśmy używac, w serwisie mazdy w Polsce mówią aby lać 98 ale z tego co wiem w USA jest tylko 95.
Interesuje nas także założenie gazu, czy zdaje to egzamin w takim samochodzie?
- Od: 8 mar 2009, 19:40
- Posty: 4
Wg mnie ten silnik zajedziesz instalacją! To nie jest wolnossący benzyniak tylko turbo z bezpośrednim wtryskiem. Do tego projektowane na paliwo premium. Prawdopodobieństwo, że znajdziesz fachmana, który zrobi to dobrze jest małe. Decyzja należy do Ciebie.radeksnara napisał(a):Gazem nie masakruj samochodu!
Co masz na myśli ?
domin1979 napisał(a):Wg mnie ten silnik zajedziesz instalacją! To nie jest wolnossący benzyniak tylko turbo z bezpośrednim wtryskiem. Do tego projektowane na paliwo premium. Prawdopodobieństwo, że znajdziesz fachmana, który zrobi to dobrze jest małe. Decyzja należy do Ciebie.radeksnara napisał(a):Gazem nie masakruj samochodu!
Co masz na myśli ?
Jakiego najgorsze konsekwencje mogę ponieść poprzez zakladanie gazu? Przepraszam że pytam ale nie interesuje się takimi tematami na codzień,
- Od: 8 mar 2009, 19:40
- Posty: 4
1. Mnóstwo wizyt w celu ustawienia instalacji bo zawsze będzie tzw. "coś" nie tak.
2. Krótka żywotność silnika, który i tak jest silnikiem wyżyłowanym = 100KM z litra pojemności...
Jeżeli decydujesz się na taki motor to dla swojego dobra przyjmij konsekwencje zakupu, a jeżeli uważasz, że jest to za drogi interes to zamień na jakiegoś diesla i poczekaj na CX-7 w takim wariancie. Wg mnie gazując DISI turbo wejdziesz na wielką minę...
2. Krótka żywotność silnika, który i tak jest silnikiem wyżyłowanym = 100KM z litra pojemności...
Jeżeli decydujesz się na taki motor to dla swojego dobra przyjmij konsekwencje zakupu, a jeżeli uważasz, że jest to za drogi interes to zamień na jakiegoś diesla i poczekaj na CX-7 w takim wariancie. Wg mnie gazując DISI turbo wejdziesz na wielką minę...
Tutaj był temat odnośnie zagazowania cx7 http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 42&start=0.
- Od: 23 gru 2008, 12:10
- Posty: 167
- Auto: Mazda CX-7 EU, xsara 1,6 16V
Witam wszystkich wielbicieli Mazdy a zwłaszcza CX-7-ek
.Osobiście bardziej odpowiada mi wersja EU.Od jesieni 2008 roku noszę się z zamiarem zakupu CX-7,byłem w salonie oglądałem,odbyłem jazdę testową.Wrażenia jak najbardziej pozytywne,świetne auto...tylko gdyby nie to spalanie.Wiem ...wiem...coś za coś...no,ale mimo to mogłoby być mniejsze o jakieś 2-2.5 litra
.Spalanie spowodowało,że wstrzymałem się z kupnem czekając na Diesla...no i jest,pojawił się w Genewie po faceliftingu. Na roadlook. pl ten genewski model jest szczegółowo opisany http://www.roadlook.pl/wrazenia-z-jazdy ... leria.html. Powiem Wam szczerze...jestem bardzo rozczarowany osiągami a i spalanie 7.5 l na setkę moim zdaniem mało realne,chyba raczej będzie 10-10.5l czyli o 3-4 litry mniejsze niż spalanie w benzynie.Ale może się mylę?Nie jestem znawcą motoryzacji,raczej laikiem, dlatego bardzo proszę znawców tematu o fachowe komentarze i opinie.Co wybrać?Doradźcie.Podobno to strasznie wolny Diesel będzie – 11.3 sek. do 100 km/h. Cx-7 blado wypada w tym momencie, bo np. Citroen c-crosser mając zbliżone wymiary,masę ,moc,moment obrotowy i kilkanaście KM mniej przyspiesza w niecałe 10 sekund
?! Oczywiście ważnym czynnikiem będzie cena CX-7 w Dieslu i Cx-7 w benzynie. Na ten moment mam ambiwalentne odczucia.Proszę o Wasze opinie i pomoc.Pozdrawiam


No to porażka z tym dieslem. Nie jestem entuzjastą klekotów a w tym przypadku taki samochód będzie mnie interesował w wieku 60+.
W Cx sylwetka, nadwozie, układ kierowniczy, hamulce i napęd wiele obiecują i w przypadku 2.3 DISI to się spełnia. Z dieslem popadłbym w depresję gdyby C-crossery, Outlandery i wszelkie Ravki mnie objeżdżały jak wóz konny. Pozostaje się ścigać z Navarami, Hilluxami i innymi taczkami. Masakra.
Ze spalaniem zapewne będzie tak, że obiecane 7,5l uzyskasz pieszcząc i muskając pedał gazu. Chcąc "depnąć"
wyjdzie zapewne w okolicach przynajmniej 10l. Masa własna pewnie podchodzi pod 1900kg
Wersja silnikowa dla odważnych i bardzo statecznych
.
Można też znajomym opowiadać godzinami o ekologicznym aspekcie tego samochodu a na imprezach jako anegdotę podawać, że w "MZR-CD 2,2 jest układ selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) po raz pierwszy zastosowany w samochodzie Mazda, przetwarzający NOx w nieszkodliwy azot i wodę, z użyciem mocznika." Zainteresowanie murowane
W Cx sylwetka, nadwozie, układ kierowniczy, hamulce i napęd wiele obiecują i w przypadku 2.3 DISI to się spełnia. Z dieslem popadłbym w depresję gdyby C-crossery, Outlandery i wszelkie Ravki mnie objeżdżały jak wóz konny. Pozostaje się ścigać z Navarami, Hilluxami i innymi taczkami. Masakra.
Ze spalaniem zapewne będzie tak, że obiecane 7,5l uzyskasz pieszcząc i muskając pedał gazu. Chcąc "depnąć"

Wersja silnikowa dla odważnych i bardzo statecznych
Można też znajomym opowiadać godzinami o ekologicznym aspekcie tego samochodu a na imprezach jako anegdotę podawać, że w "MZR-CD 2,2 jest układ selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) po raz pierwszy zastosowany w samochodzie Mazda, przetwarzający NOx w nieszkodliwy azot i wodę, z użyciem mocznika." Zainteresowanie murowane

Cx-7, 2.3 MZR Disi Turbo – 260KM Zoom-Zoom
- Od: 2 cze 2008, 17:34
- Posty: 264
- Skąd: Warszawa
- Auto: CX-7 Expression
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości