GENEWA 2009 | Mazda 3 MPS & i-stop
Waikiki napisał(a):Ten przycisk jest od podgrzewania szyby przedniej – nie mylić z ogrzewaniem/nawiewem.
No i jaki to ma cel/sens.... jak juz jest jedna opcja podgrzewania/ogrzewania.... ?
Sens jest, bo ogrzewanie szyby nawiewem od wewnątrz nie jest tak wydajne jak ogrzewanie samej szyby. Kompletnie inna bajka. Minusem są pręciki, które niektórym mogą przeszkadzaćCezaR83 napisał(a):Waikiki napisał(a):Ten przycisk jest od podgrzewania szyby przedniej – nie mylić z ogrzewaniem/nawiewem.
No i jaki to ma cel/sens.... jak juz jest jedna opcja podgrzewania/ogrzewania.... ?
No dobra to ten nawiew i elektryczne ogrzewanie nie mogło by byc pod jednym przyciskiem tylko rozbijac i dawac kolejny.... Poza tym nawiew na szyby jest Automatycznie ustawiany w Klimatroniku wiec nie widze potrzeby robic tego w oddzielnym przycisku.
Zaraz zaraz, bo sie pogubimy... jak chce odparować włączam nawiew z klimatronic jak chce elektrycznie nagrzać/odmrozić (w zime) tak jak tylną włączam przyciskiem...
Heh nadal nie widze sensu tego przycisku... weźcie mi to dokładnie wytłumaczcie....
Sa 3 przyciski: 1. Ogrzewanie przedniej szyby (elektr) 2.
? 3. Ogrzewanie tylnej (Elektr) Nawiewy mamy ustawione w klimatroniku wiec............
????
Zaraz zaraz, bo sie pogubimy... jak chce odparować włączam nawiew z klimatronic jak chce elektrycznie nagrzać/odmrozić (w zime) tak jak tylną włączam przyciskiem...
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
1. Ogrzewanie (odparowanie) szyby od wewnątrz
2. Ogrzewanie (odlodzenie) szyby na zewnątrz, które w zimie na prawdę się sprawdza. lepsze niż ogrzewanie wycieraczek. Też robią
3. Ogrzewanie tylnej szyby
2. Ogrzewanie (odlodzenie) szyby na zewnątrz, które w zimie na prawdę się sprawdza. lepsze niż ogrzewanie wycieraczek. Też robią
3. Ogrzewanie tylnej szyby
aaa no i teraz rozumiem jeden jest od wewnątrz a drugi od zewnątrz, czyli ze nie musisz teraz włączać nawiewu na przednia tylko z przycisku... heh ale bajer.... ! 
Dobra dobra, teraz mam taka mysl, czy z tego jednego przycisku na przednia szybe nie mogli zrobić by działało hmmm ogolnie na całą szybe tak jak w tylnej? tylko dzielić na wewnątrz i zewnątrz? Zresztą Nie ważne – To Japonia! 
CezaR83 napisał(a):hmmm ogolnie na całą szybe tak jak w tylnej? tylko dzielić na wewnątrz i zewnątrz?
w niektorych klimatach latem tez sie przydaje opcjia odparowania przedniej szyby
Toyota Corolla / Nissan Murano + Infiniti G20
- Od: 11 kwi 2006, 18:25
- Posty: 291
- Skąd: 3miasto/Richmond,VA
- Auto: Corolla/ Murano+InfinitiG20
CezaR83 napisał(a):Dobra dobra, teraz mam taka mysl, czy z tego jednego przycisku na przednia szybe nie mogli zrobić by działało hmmm ogolnie na całą szybe tak jak w tylnej? tylko dzielić na wewnątrz i zewnątrz? Zresztą Nie ważne – To Japonia!
ford chyba jako pierwszy wprowadził podgrzewanie przedniej szyby i jest to jak dla mnie rewelacja. moment i lod splywa, nie ma mowy o jej zaparowaniu a nawiew mozesz miec ustawiony na kabine. wlasnie po to przycisk oddzielny, jakby bylo razem to musialbys dmuchac na przednia zeby ja podgrzewac.
niby stosuje sie to dobre 20lat a niektorzy jak uslysza to robia wielkie oczy
- Od: 3 paź 2007, 11:50
- Posty: 385
- Skąd: Lublin
- Auto: Prelude BB9
Noa 3 MPS będzie miała godnego konkurenta
http://www.autokrata.pl/lod/6500/mocnie ... ic_type-r/
swoją drogą
3 MPS = 2,3 Turbo 260km
Civic Type-R = 2.0 240km

http://www.autokrata.pl/lod/6500/mocnie ... ic_type-r/
swoją drogą
3 MPS = 2,3 Turbo 260km
Civic Type-R = 2.0 240km
Jesli chodzi o Civica nowego HTB to wersja cywilna nigdy mi sie nie podobała, tylko Kobiety nim jeżdżą po mieście o tyle Type R – no może być, ale nadal to ta sama bryła
i ten pseudo spojler zakrywający polowe tylnej szyby... porażka! Scirocco już bardziej mnie sie podoba mimo ze to VW
CezaR83 napisał(a):i ten pseudo spojler zakrywający polowe tylnej szyby...
a po co patrzeć do tyłu
Adaś napisał(a):Noa 3 MPS będzie miała godnego konkurenta
Nawet po takim "tjuningu" (w który z resztą wątpię, pewnie artykuł powstał ponieważ autor coś tam gdzieś wyczytał w intrnecie a resztę dodał od siebie) Civic nie będzie żadną konkurencją. MPSka zabija go osiągami, układem napędowym i zawieszeniem. Civic nie ma szpery, z tyłu jest belka skrętna, a wolnossący silnik (nawet jeśli to Honda) wykastrowany przez ekologów poprzez EGRy i Drive by Wire nie ma żadnego podejścia do Turbo DISI z bezpośrednim wtryskiem.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości