Co dyskwalifikuje zaciski do regeneracji? Czy każde można naprawić?

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez jacobs » 12 lip 2008, 00:07

chudy napisał(a):Pytanie pomocnicze – przemyłeś tarcze rozpuszczlnikiem przed założeniem?

tak :D i zrobiłem polerkę piasty hahaha
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez gofer2109 » 12 lip 2008, 14:13

Czy ktokolwiek mógłby dać namiar na jakiś dobry zestaw naprawczy do tylnych zacisków?
http://pl.20dollars2surf.com/?ref=200654
Avatar użytkownika
 
Od: 3 sie 2007, 16:00
Posty: 43
Skąd: Giżycko
Auto: Xedos 6 2.0 V6 92r. SGI

Postprzez chudy » 12 lip 2008, 16:31

gofer2109 napisał(a):Czy ktokolwiek mógłby dać namiar na jakiś dobry zestaw naprawczy do tylnych zacisków?


Oczywiście – www.carspeed.pl – tam znajdziesz dobre zestawy naprawcze :) zarówno uszczelki zewnętrzne jak i te na sworzniu od ręcznego.

jacobs napisał(a):tak i zrobiłem polerkę piasty

A chciałem już zapytać czy nasmarowałeś tarcze i klicki tawotem aby nie piszczały przy hamowaniu... ale jeszcze czasem ktoś mógłby pójść za "dobrą radą" <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2005, 12:07
Posty: 1016
Skąd: Kościerzyna
Auto: Xedos CA KF i Pastuch B3 :)

Postprzez ultima_thule » 6 lis 2008, 23:56

Witajcie. A czy takie zestaw naprawczy nadaje się do mojej Mazdy sedan 626 GE 94 rok 2.0 ??? To że pasuje to raczej wynika z opisu, ale czy jest dobrej jakości i czy niczego tam nie brakuje?

http://www.allegro.pl/item471508189_zestaw_naprawczy_zacisku_tylnego_mazda_626_xedos.html
Początkujący
 
Od: 30 paź 2008, 16:36
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE FS 2.0 SEDAN (94r)

Postprzez Gib » 7 lis 2008, 13:17

słuchajcie a nie lepiej zaadoptować heble z M6, ktoś podobno robił taką operację i pacjent żyje. No i pytanie techniczne czy jest to możliwe w odniesieniu do GE bez ABS.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez marcin mx-6 » 9 lis 2008, 22:22

Wiatm mam pytanko a czy zamiast rozpuszczalnikiem mozna przemyc tarcze benzyna ekstrakcyjna?
Początkujący
 
Od: 9 kwi 2005, 22:51
Posty: 11
Auto: 2,5v6 mx-6 175tkm

Postprzez fisch31 » 27 lut 2009, 23:15

Witam! drążę temat zacisku w madzi !potrzebuję wymiarów tłoczka ew.uszczelniaczy? może ktoś przerabiał temat? nie mogę rozebrać by pomierzyć bo wozidło musi jezdzić cały czas!!! :)
Początkujący
 
Od: 10 lut 2009, 18:12
Posty: 4
Skąd: grindsted
Auto: mazda626ge\520i\318tds

Postprzez Hazu » 27 lut 2009, 23:20

W polsce to normalnie idzie się do sklepu i kupuje w/g katalogu.

Np; http://www.moto.sklep.pl/
Cena brutto: 12,16 zł

nazwa: Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego

opis : AUTOFREN Reperaturka zacisku P MAZDA 626
1.8,2.0,GE 91- 57MM (ATE)

producent: AUTOFREN

W MAGAZYNIE: >9

Ograniczenia

Strona zabudowy: oś przednia

Średnica [mm]: 57

System hamulcowy: ATE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez fisch31 » 28 lut 2009, 00:00

Dzięki za info! Problem mam tylko jeden ja nie jestem w Polsce! A muszę coś zrobić na parkingu :| i raczej nie mam zby wiele możliwości?! niestety Duny są za tępe!!! żeby coś takiego znalezć w katalogu.mają tylko serwis półmózgów!!!
Początkujący
 
Od: 10 lut 2009, 18:12
Posty: 4
Skąd: grindsted
Auto: mazda626ge\520i\318tds

Postprzez Redoo » 1 mar 2009, 15:33

fisch31 a może jakiś szrot i cały zacisk zmienić?!ja kiedyś polerowałem swój tłoczek ale niestety pózniej lał kupiłem używany zacisk i hula do dzisiaj!
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez Firepoland » 1 mar 2009, 17:05

chudy napisał(a):Pytanie pomocnicze – przemyłeś tarcze rozpuszczlnikiem przed założeniem?


czemu to ma służyć? nie słyszałem o tym nigdy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2013, 22:26
Posty: 359

Postprzez Redoo » 1 mar 2009, 17:09

Ryba81 napisał(a):czemu to ma służyć? nie słyszałem o tym nigdy.

ja tez nie,można przeszlifować delikatnie ale przemywać!?
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez chudy » 1 mar 2009, 19:12

Ryba81 napisał(a):czemu to ma służyć? nie słyszałem o tym nigdy.

Nowe tarcze i bębny zawsze są fabrycznie zabezpieczone antykorozyjnie cieniutką warstwą oleju i przed ich montażem należy tę warstwę zmyć rozpuszczalnikiem/benzyna albo innym preparatem. Można oczywiście zostawić bo w końcu i tak się zetrze, ale po co komu na początku obniżona skuteczność hamowania i syf na tarczy?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2005, 12:07
Posty: 1016
Skąd: Kościerzyna
Auto: Xedos CA KF i Pastuch B3 :)

Postprzez Redoo » 1 mar 2009, 19:44

chudy a no tak nie pomyślałem o tym ;) ale nie jest to zabieg konieczny!
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez fisch31 » 3 mar 2009, 20:07

Redoo napisał(a):fisch31 a może jakiś szrot i cały zacisk zmienić?!ja kiedyś polerowałem swój tłoczek ale niestety pózniej lał kupiłem używany zacisk i hula do dzisiaj!
>Redoo< Cześć wiesz na szrotach też próbowałem a le takie same syfy! jutro jadę zamówić dwa nowe nie chcę mi sie już szukać w piatek muszę być w Polsce na tych wodzach nie dojade! pozdrawiam!
Początkujący
 
Od: 10 lut 2009, 18:12
Posty: 4
Skąd: grindsted
Auto: mazda626ge\520i\318tds

Postprzez Redoo » 4 mar 2009, 10:26

fisch31 ciekawe jaka będzie cena :|
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez kierownik » 4 mar 2009, 11:26

Redoo napisał(a):chudy a no tak nie pomyślałem o tym oczko ale nie jest to zabieg konieczny!


raczej jest, bo na początku możesz nie mieć prawie w ogóle hamowania na nowych tarczach... :|
nawet jest to napisane przy każdej instrukcji montażu takowych ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Redoo » 4 mar 2009, 11:50

kierownik racja warto przetrzeć ale i tak by się dotarły same ale macie racje ;)
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez radecki » 4 mar 2009, 21:07

hm ciekawe czy to pomoże w wypadku tylnych zacisków :) szczególnie jak mi po lewej stronie wybite są dziurki od uderzania poluzowanych klocków :) czy w takich wypadkach cały zacisk do wymiany jest ?
jak to dziwne być posiadaczem awaryjnej piękności...
Sprzedam częsci z rozbiórki silnika 1,8i (listwa wtryskowa z wtryskiwaczami , głowica termostat pompa wody)
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2008, 08:28
Posty: 50
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 626 GE 1,8i 16v kat. FP+ LPG 1997 hatchback

Postprzez fisch31 » 5 mar 2009, 21:19

Redoo napisał(a):fisch31 ciekawe jaka będzie cena :|
leciutki szok !ale nie jest zle 2499dkk komplecik z wszystkim i z klockami ! ciekawe ile w PL?
Początkujący
 
Od: 10 lut 2009, 18:12
Posty: 4
Skąd: grindsted
Auto: mazda626ge\520i\318tds

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6