Jak umyc i zweryfikowac HLA w silniku KL 2,5?

Postprzez tremba » 28 kwi 2005, 19:59

Witam
Jako ze jestem nowy mam kilka pytan. Studiujac od jakiegos czasu archiwalne posty znalazlem juz kilka rozwiazan moich bolaczek. Jednak ciagle w pewnych sprawach jestem laikiem. Jestem przekonany ze klekocza mi HLA, a czy moga to byc sprezyny walka przekonam sie przy robocie-i tak wymienie, i mysle ze lozyskowanie walkow tez sprawdze. Nie wiem jednak jak zweryfikowac i oczyscic HLA bo jeszcze nie mialem okazji sie tym bawic. Stosowalem juz "cuda" do oleju ale wciaz klepia, moze wymycie pomoze. Wyczytalem tez tutaj ze przyczyna moze tez byc zaworek upustowy na pompie olejowej, jednak bez odpowiedniej dokumentacji to moge sobie go szukac :D, a Madzie posiadam od bardzo niedawna ale juz ja polubilem i mam zamiar ja dopiescic :D. Moja prosba jest zatem taka: potrzebuje porady w tej kwestii (zeby nie pisac instrukcji). Mam nadzieje ze ktos moglby tez podzielic sie ze mna manualem do MX-6 92`V6 2,5, nie jestem pewien chyba GE, ale postaram sie dopisac pozniej VIN, moze ktos pomoze mi zidentyfikowac moje cacko. Bylbym tez wdzieczny za namiary na katalog czesci. Z gory dzieki.
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2005, 11:08
Posty: 46
Skąd: gdynia
Auto: MSS

Postprzez Paweł » 28 kwi 2005, 20:41

tremba napisał(a):Wyczytalem tez tutaj ze przyczyna moze tez byc zaworek upustowy na pompie olejowej

Nie czytales do konca. Tylko dla FS.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/953)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez waldii » 28 kwi 2005, 21:55

Tremba,zrob malutki tescik.Wlej olej do silnika do max na bagnecie.Moze pomoc.Ja czyscilem hla i mialem spoko na 5000km i nagle cyk,cyk.Sprawdzilem olej,dolalem do max i mijaja kolejne 4000 i cisza jak makiem zasial.Sprobuj dolac a jak nie pomoze do wal do mnie i Ci postaram sie pomoc.POZDRO Jak cos to mozemy sie nawet spotkac,bo jestem z Gdanska.
waldii
 

Postprzez tremba » 29 kwi 2005, 17:45

Serdeczne dzieki, sprobuje. Niestety testy przeprowadze dopiero w lipcu bo na razie zarabiam sobie na papu :| . Znalazlem VIN i wyglada on tak JMZGE16F201128150, z czego wnioskuje ze mam model GE. Tyle ze w dokumentach znalazlem takie oznaczenie GA5V EA7 no i mam rebusa. Mam nadzieje ze ktos znajacy ten temat lepiej moglby mi pomoc. W obecnej sytuacji nie majac pewnosci co do modelu i bez zadnej literatury trudno jest mi cokolwiek grzebac w Madzi.
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2005, 11:08
Posty: 46
Skąd: gdynia
Auto: MSS

Postprzez Waclaw_Szubert » 30 kwi 2005, 09:08

tremba napisał(a):Znalazlem VIN i wyglada on tak JMZGE16F201128150, z czego wnioskuje ze mam model GE. Tyle ze w dokumentach znalazlem takie oznaczenie GA5V EA7 no i mam rebusa.

A tak przy okazji moze odwiedzisz ASO i tam popytaj :)
Ostatnio jak kupowalem czesci to mi jeden gosc w sklepie wszystko tlumaczyl co jest co – i tak nie zapamietalem jakie oznaczenie co oznacza ale wszystko sie zgadzalo :)
pozdrawiam
Wacław Szubert
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 12:33
Posty: 163
Skąd: Rzeszów
Auto: AUDI A6 2.5 TDI QUATRO

Postprzez tremba » 30 kwi 2005, 20:07

Pewnie o tym pomysle, jednak jakos nie mam do nich zaufania. Wprawdzie po trzeciej wizycie brali juz ode mnie pieniadze tylko za czesci, ale bryczki zdiagnozowac i naprawic nie umieli. W koncu to autoryzowany serwis :] he,he. Moze jednak literature beda mieli...
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2005, 11:08
Posty: 46
Skąd: gdynia
Auto: MSS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6