Tarcze indiglo – pytania, wskazówki, porady

Postprzez michasiek » 16 wrz 2008, 11:33

też tak uważam :) indiglo allegrowe dla mnie za mocno świecą, ja wolałem delikatniejsze podświetlenie

zapomniałem dodać, że w zegarach zostawiłem 2 diody białe w okolicach liczników, żeby było widać cyferblaty :) na zdjęciu kiepsko widać je, tak samo wskazówki coś słabo wyszły, ale w rzeczywistości widać wszystko ladnie :)
Ostatnio edytowano 22 mar 2009, 20:25 przez michasiek, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2007, 02:09
Posty: 268 (0/1)
Skąd: Rzeszów
Auto: 3MPS BL
RX7 FD

Postprzez beatam » 22 lis 2008, 20:56

Witam. Podlaczam sie pod ten temat bo mam problem z tarczami INDIGLO. Mam Mazde 323f BA z 1996 r. Zaladowalam tarcze INDIGLO, ale niestety przy ich sciemnianiu migocza. Pomyslalam (a raczej moj chlopak) ze trzeba zalozyc dodatkowy uklad stabilizujacy (dioda + 220 mikroF). Po jego zalozeniu w ogole nie moglam sciemniac tarcz, sciemnialo sie tylko podswietlenie wskazowek. Zalozylismy wiec mniejszy kondensator (100 mikroF) ale efekt taki sam. Chcemy jeszcze zalozyc 47 mikroF ale podejrzewam ze efekt bedzie tak sami.
Wiec pytam sie was drodzy forumowicze – co zrobic zeby mi tarcze nie migotaly przy sciemnianiu??? Zalozyc dodatkowy potencjometr? Mieliscie podobne problemy?
Początkujący
 
Od: 22 lis 2008, 20:27
Posty: 4

Postprzez behemot » 23 lis 2008, 11:05

Myślałem żeby założyć dodatkowy potencjometr tuż za inwenterem, bo jak maksymalnie ściemniam tarcze (co prawda też migoczą ale można tam coś podpiąć zgodnie z instrukcją od Momana) to mi się ściemniają wszystkie przyciski, a tego nie lubię.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2005, 13:16
Posty: 122 (0/1)
Skąd: Zwoleń
Auto: xedos 6, CA, KF + SGI

Postprzez beatam » 23 lis 2008, 13:02

Jak nie podpinalam na razie zadnego dodatkowego potencjometra. Podpinalam uklad stabilizujacy zgodnie z zaleceniem Momana (probowalam diode z kondensatorem 220, 100 i w koncu 47 mikroF). Wszedzie efekt taki sam – tarcze nie migocza, ale nie da sie regulowac sciemniania. Nie wiem juz co robic. Te kondensatory stabilizuja napiecie tak bardzo ze nie ma opcji sciemniania.
Początkujący
 
Od: 22 lis 2008, 20:27
Posty: 4

Postprzez bezy » 13 sty 2009, 18:01

Robil to ktoś w BA po lifcie? Bo właśnie siedze i mam problem:( moich liczników nie darady odkręcic od tej zielonej plytki , a co gorsze to nie odkreca sie ten trzpienek chyba.......nie wiem czy tak moge wyciagnac wskazowki
ObrazekObrazekObrazek
1/4 Konin`10-16,41,Kamień Śląski `10 -16,35,Piotrków`10-16,21
Konin`11-16,00
Forumowicz
 
Od: 1 paź 2008, 19:41
Posty: 992
Skąd: Głuchołazy
Auto: 323f BA V6 `98
6 GH 2.0 140km `08

Postprzez beatam » 13 sty 2009, 21:54

Witam! Ja mam Mazde BA przed liftingiem z 96 r., ale dobrze ci radze – NIE SCIAGAJ WSKAZOWEK. To prosty sposob na wylamanie ich z licznika (a dostanie nowych czy uzywanych licznikow nie jest proste). Po zdjeciu wskazowek musisz je nalozyc ponownie i odpowiednio dopasowac, co rowniez nie jest proste, bo czesto po ponownym nalozeniu wskazowek wystepuja przeklamania we wskazaniach!
Zrob tak jak ja: u mnie wskazowki tez nie chcialy za Chiny zejsc. Wiec wywiercilam (a raczej moj chlopak) wieksze dziury w tarczach INDIGLO, tak zeby mozna je bylo nalozyc na oryginalne tarcze przepychajac przez wskazowki i przez ten czarny srodkowy trzpien oryginalnych tarcz. Trzeba to robic ostroznie, tak zeby nie wylamac wskazowek. Na szczescie powiekszone dziury ulatwiaja zadanie. Mi sie udalo wlasciwie bez problemu – moj chlopak przesuwal pomalu tarcze przez wskazowke, ja zas ja przytrzymywalam w dol, zeby sie nie zlamala. W ten sposob zalozylismy wszystkie tarcze INDIGLO, nawet wskazowka predkosciomierza (najdluzsza) wytrzymala te operacje :) Jedyny problem to wywiercic nieco wieksze dziury w tych INDIGLO, ale tak zeby nie byly za duze (zeby byly niewidoczne) i zeby mialy rowne zaokraglone brzegi. Troche z tym bylo meki (robota za pomoca dlucika), ale dzieki temu masz pewnosc ze licznika nie zepsujesz i nie bedziesz miec przeklaman, bo praktycznie wszystko zostaje na swoim miejscu.
Firma od INDIGLO zaproponowala mi nawet ze sama wywierci wieksze dziury (laserowo) i bezplatnie. Ale dla mnie to bylo za duzo czekania na wysylke tam i z powrotem.
Najlepiej zrobic tak jak mowie – sukces prawie gwarantowany. Nie rozbieraj wskazowek – licznik to zbyt delikatna i wazna konstrukcja.

Tu znajdziesz dokladny opis procesu, choc nie do twojej mazdy. Przeczytaj bo moze sie przydac:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 4771631baf
(mi nie chcialy sie otworzyc zdjecia)

Powodzenia! Napisz jak ci poszlo!
Beata
Początkujący
 
Od: 22 lis 2008, 20:27
Posty: 4

Postprzez bezy » 13 sty 2009, 23:44

beatam

Dziękuje za wyczerpującą dopowiedź :) Jednak nie posłuchałem twojej rady ponieważ za późno ja przeczytałem. Pościągałem te wskazówki i nie było tak źle, zeszło mi trochę czasu ale wszystko ok :D o dziwo!!
Prędkościomież i obrotościomież bez problemów sprawdzone, przy rozgrzanym silniku obrotu pokazują tak jak wcześniej. Prędkość tez ok, 90 na 2 biegu 130 na 3 tak było.
Gorzej z temp. musiałem sciągać jeszcze raz, rozgrałem silnik i mam rowno w połowie. Stan paliwa miałem dość prosty, bo miałem pusty prawie pusty bak, pozatym zaznaczyłem dokładnie stan przed i jest mysle tez ok, ale to jeszce do sprawdzenia.

Teraz jezeli chodzi o efekt to jest według mnie boski :D Bałem sie że bedzie za bardzo razić, ale nie.... pozarym sciemnienie działa i nie mam efektu migoczacych tarcz. Zdjęcie zapodam kiedy indziej, bo akurat nie mam aparatu a z telefonu kiepsko wycodzi

Pozdrawiam
ObrazekObrazekObrazek
1/4 Konin`10-16,41,Kamień Śląski `10 -16,35,Piotrków`10-16,21
Konin`11-16,00
Forumowicz
 
Od: 1 paź 2008, 19:41
Posty: 992
Skąd: Głuchołazy
Auto: 323f BA V6 `98
6 GH 2.0 140km `08

Postprzez bartekl » 13 lut 2009, 18:53

sha'gha jakie masz xenony?? 6000k? mam zamiar u siebie tez zalozyc ;) aha na dlugie swiatla tez zalozyles?
mam na zbyciu rolki do rozrzadu Xedos nr.katalogowe dodam pasi do innych pewnie oraz teleskopy bagaznika do MX3
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 21:58
Posty: 151
Skąd: krk
Auto: Xedos6`96 1.6 16V,byla tez Mx3

Postprzez Firepoland » 14 lut 2009, 21:52

złożyłem 6000K i to był dobry wybór. Nareszcie widzę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2013, 22:26
Posty: 359

Postprzez bartekl » 17 lut 2009, 23:38

Ryba81
aha na dlugie swiatla tez zalozyles??
mam na zbyciu rolki do rozrzadu Xedos nr.katalogowe dodam pasi do innych pewnie oraz teleskopy bagaznika do MX3
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 21:58
Posty: 151
Skąd: krk
Auto: Xedos6`96 1.6 16V,byla tez Mx3

Postprzez Firepoland » 1 mar 2009, 10:21

na długich mam halogenowe H1. Żółte jak cholera teraz. Kupię jakieś dobre żarówki H1 i będzie OK. Tak, by białe światło dawały.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2013, 22:26
Posty: 359

Postprzez Hazu » 1 mar 2009, 12:52

Ryba81 napisał(a):na długich mam halogenowe H1


A nie H3?

U mnie na długich mam zamontowane H3 z resztą instrukcja tak podaje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Firepoland » 1 mar 2009, 13:44

Przepraszam, H3. Myślałem o jednym, a napisałem drugie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2013, 22:26
Posty: 359

Postprzez chickoo » 22 mar 2009, 18:27

michasiek miałbym prośbę abyś odświeżył zdjęcia bo chciałbym sobie powymieniać zegary ale boję się, ze coś popsuję a twoje fotki mi pewnie wiele pomogą , dzięki z góry
Początkujący
 
Od: 18 maja 2008, 11:30
Posty: 10
Skąd: Płock
Auto: Mazda mx3 1,6 16V 95r.

Postprzez michasiek » 22 mar 2009, 18:36

poprawiłem zdjęcia, dzięki za info :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2007, 02:09
Posty: 268 (0/1)
Skąd: Rzeszów
Auto: 3MPS BL
RX7 FD

Postprzez chickoo » 22 mar 2009, 18:40

thx
Początkujący
 
Od: 18 maja 2008, 11:30
Posty: 10
Skąd: Płock
Auto: Mazda mx3 1,6 16V 95r.

Postprzez gadula » 22 mar 2009, 20:16

Ale jakbyście nie zauważyli, to te zegary to też INDIGLO :] Tylko wzór mają o wiele ładniejszy niż inne :)
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 10 lip 2006, 23:30
Posty: 2910 (3/26)
Skąd: Białystok
Auto: GE6 KL, RF7J

Postprzez kris76 » 23 mar 2009, 11:06

Wlasnie to tez INDIGLO a jesli chodzi o wzor to takie sobie, widzialem ladniejsze kiedys na ebayupozdrowionka
Sprzedam czesci MX-3 1.8 V6 i 1.6 B6 alu 16 cali AZEV 4x100 rozstaw. Ewentualnie zamienie alu na skrzynie z zamachem od silnika z seri B3 323bg,323c itd.[ FOTKA FELG ] http://img266.imageshack.us/img266/598/mazdamx3felgiazev16.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2009, 22:25
Posty: 172
Skąd: Bialystok
Auto: MX-3 B6 93r ,(sprzedany i smiga w teraz w Siematyczach FSO POLONEZ 92r 1.6 GLE LPG ) wzamian Mercedes Benz (W201)190D 2.0D 87r oraz kolejny japonczyk Kawasaki KX 125 2T 96r

Postprzez xijaro » 10 kwi 2009, 01:20

własna robota na oryginalnych tarczach :) poprawki wniose wkrótce(chodzi o obrotomierz :) ) koszt ok 25zł + trochę czasu poświęconego

http://i41.tinypic.com/111nj4l.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2008, 18:29
Posty: 76
Skąd: Piła
Auto: Mazda MX-3 K8 93r

Postprzez zieba1982 » 19 wrz 2009, 09:47

Mam pytanko,..
Jestem też zainteresowany tarczami indiglo,będę montował ale
1.czy tarcze maja jakieś ograniczenie czasowe działania,czy sie nie przepala jak żarówka po roku używalności,ile to wytrzyma???
2. Czy jest możliwość przyciemnienia podświetlenia ów tarcz poprzez oryginalny potencjometr przyciemniania tablicy???
3.Wyczytałem że przetwornica pobiera 100 wat aby to działało czyli tyle co 2 przednie żarówki ,czy oby sie coś nie przepali w instalacji od tak dużego obciążenia.
4.Na co zwrócić szczególna uwagę przy zakupie
Dziękuję
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 maja 2007, 10:25
Posty: 111
Skąd: Gorzów Wlkp..
Auto: Mazda 323F 1997r 1,8/16v BA
Mazda 6 2006r 2,0/16v CITD GG/GH

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje