Kopcenie, ubytki oleju silnikowego itp.
kiler00718 ja powiem ci to co ja mysle na ten temat. U mnie tez cisnienia na jednym cylindrze bylo słabe to nie dokonca jest spowodowane pierscieniami. A patrzyli ci jak to sie ma na próbie olejowej, wzrasta cisnienie? Po zdjecu głowicy oddaj ja do warsztaty gdzie zajmuja sie wylacznie takimi rzeczami, niech ci posprawdzaja zawory i przy okazji wyreguluja. U mnie sama głowica wyniosła 550 zł (po znajomosciach). A czesci to radze ci sam poszukac i wziac cos konkretnego zeby juz nie wracac za jakis czas do tego tematu. Pierscienie RIK sa dobre a kosztuja ok 220zł. Jak chcesz cos konkretnego wiedziec to pisz, robilem miesiac temu remont (oczywiscie sam) i moge w miare mozliwosci doradzic.
- Od: 8 paź 2008, 13:17
- Posty: 18
- Skąd: Bialystok
- Auto: 626 GF 2.0i Exclusive
Powiem tak mieszkam w małej miejscowości o dobrym fachowcu to można tylko pomarzyć wiem tyle o Mazdzie co przeczytałem na forum w praktyce wychodzi że wiem więcej od "mechaników " z mojej mieściny ale to i tak mało przypomniało mi się że gość co sprawdzał ciśnienie na tłokach mówił coś o wypalonym gnieździe zaworu nie wiedziałem o co mu chodziło ale teraz wychodzi z tego grubsza finansowo sprawa więc teraz pytam kolegę waskii87 powiedz ile cię taki remont wyszedł w PLN , i na co mam zwracać mechanikom uwagę żeby było to zrobione porządnie ? I jeszcze jedno jeśli wymienił bym same pierścienie czy przestał by tak brzydko dymić
Tak na marginesie żal rozstawać się z tym samochodzikiem bo dużo sentymentalnych przygód się w nim działo
i .... fajna bryka z duszą 
- Od: 23 lis 2008, 10:22
- Posty: 17
- Skąd: malbork
- Auto: mazda 626 2.0i 97r GE
w FSie zawory są regulowane samoczynnie tak?
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
waskii87 napisał(a):niech ci posprawdzaja zawory i przy okazji wyreguluja.
to co tu regulować?
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
domingez napisał(a):w FS-ie są te słynne hydrauliczne popychacze zaworów które lubią klekotać.
Eeee... Ale w GF/GW to są jakieś płytkowe, które ponoć nie klekoczą
...a ja zawsze myślałem, że to ten sam silnik FS, nie ważne czy to GE czy GF

www.osk-karo.pl
- Od: 27 wrz 2007, 23:24
- Posty: 116
- Skąd: Libiąż/Skawina
- Auto: Mazda 626 GE 2,0 LPG STAG 200
Zdaje się, że tak jak myślisz.ZipperPL napisał(a):...a ja zawsze myślałem, że to ten sam silnik FS, nie ważne czy to GE czy GF
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Czyżbym palnął gafę?domingez napisał(a):Czyżby...?
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mi tez się wydaje ze w GF to ten sam silnik widać to np na stronie w danych technicznych modelu GF tylko ze jest jeden co ma 116 km a drugi ma 136 km 
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3369 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Jestem juz po płukance silnika i wymianie oleju na elfa 5W-30. Jak na razie dymka od tego czasu nie widziałem
Silnik pracuje teraz jakby przybyło mu trochę koników. Jednak nie ma to jak pełny syntetyk. Pozdrawiam mechanika, który robił mi uszczelniacze w poprzednim silniku
.Wszystkim którzy obawiają się płukania silnika mogę powiedzieć,że warto na początek spróbować prostych sposobów niż od razu brać się za kosztowne remonty silników. Pozdro dla domingeza za wsparcie 


- Od: 15 wrz 2008, 18:55
- Posty: 19
- Auto: Xedos 6 1,6 rok. prod.95+LPG
kizior brawo dla kolejnego odważnego.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Chociażby to :
http://moto.allegro.pl/item569647276_pl ... iecki.html
jest tam tego więcej wystarczy poszukać

jest tam tego więcej wystarczy poszukać
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3369 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6