Kopcenie, ubytki oleju silnikowego itp.

Postprzez waskii87 » 26 lut 2009, 21:24

kiler00718 ja powiem ci to co ja mysle na ten temat. U mnie tez cisnienia na jednym cylindrze bylo słabe to nie dokonca jest spowodowane pierscieniami. A patrzyli ci jak to sie ma na próbie olejowej, wzrasta cisnienie? Po zdjecu głowicy oddaj ja do warsztaty gdzie zajmuja sie wylacznie takimi rzeczami, niech ci posprawdzaja zawory i przy okazji wyreguluja. U mnie sama głowica wyniosła 550 zł (po znajomosciach). A czesci to radze ci sam poszukac i wziac cos konkretnego zeby juz nie wracac za jakis czas do tego tematu. Pierscienie RIK sa dobre a kosztuja ok 220zł. Jak chcesz cos konkretnego wiedziec to pisz, robilem miesiac temu remont (oczywiscie sam) i moge w miare mozliwosci doradzic.
Początkujący
 
Od: 8 paź 2008, 13:17
Posty: 18
Skąd: Bialystok
Auto: 626 GF 2.0i Exclusive

Postprzez kiler00718 » 26 lut 2009, 22:39

Powiem tak mieszkam w małej miejscowości o dobrym fachowcu to można tylko pomarzyć wiem tyle o Mazdzie co przeczytałem na forum w praktyce wychodzi że wiem więcej od "mechaników " z mojej mieściny ale to i tak mało przypomniało mi się że gość co sprawdzał ciśnienie na tłokach mówił coś o wypalonym gnieździe zaworu nie wiedziałem o co mu chodziło ale teraz wychodzi z tego grubsza finansowo sprawa więc teraz pytam kolegę waskii87 powiedz ile cię taki remont wyszedł w PLN , i na co mam zwracać mechanikom uwagę żeby było to zrobione porządnie ? I jeszcze jedno jeśli wymienił bym same pierścienie czy przestał by tak brzydko dymić ?? Tak na marginesie żal rozstawać się z tym samochodzikiem bo dużo sentymentalnych przygód się w nim działo :) i .... fajna bryka z duszą <usmiech>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 lis 2008, 10:22
Posty: 17
Skąd: malbork
Auto: mazda 626 2.0i 97r GE

Postprzez BratCukierka » 26 lut 2009, 22:50

w FSie zawory są regulowane samoczynnie tak?
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez MazDarek » 26 lut 2009, 23:13

BratCukierka napisał(a):w FSie zawory są regulowane samoczynnie tak?

Zgadza się, w FS-ie są te słynne hydrauliczne popychacze zaworów które lubią klekotać. :]
Pozdrawiam,
Darek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2004, 15:35
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Mazdowsze
Auto: DE ZJ

Postprzez BratCukierka » 26 lut 2009, 23:26

waskii87 napisał(a):niech ci posprawdzaja zawory i przy okazji wyreguluja.


to co tu regulować?
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez domingez » 27 lut 2009, 09:01

w FS-ie są te słynne hydrauliczne popychacze zaworów które lubią klekotać.

Eeee... Ale w GF/GW to są jakieś płytkowe, które ponoć nie klekoczą :|
Forumowicz
 
Od: 28 kwi 2008, 14:48
Posty: 112
Skąd: łódzkie
Auto: 626 2.0 16v FS 1998 kombi

Postprzez ZipperPL » 27 lut 2009, 11:25

domingez napisał(a):
w FS-ie są te słynne hydrauliczne popychacze zaworów które lubią klekotać.

Eeee... Ale w GF/GW to są jakieś płytkowe, które ponoć nie klekoczą :|


...a ja zawsze myślałem, że to ten sam silnik FS, nie ważne czy to GE czy GF <jelen> ?? Jak to jest naprawdę ??
www.osk-karo.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 wrz 2007, 23:24
Posty: 116
Skąd: Libiąż/Skawina
Auto: Mazda 626 GE 2,0 LPG STAG 200

Postprzez Hugo » 27 lut 2009, 16:07

ZipperPL napisał(a):...a ja zawsze myślałem, że to ten sam silnik FS, nie ważne czy to GE czy GF
Zdaje się, że tak jak myślisz.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez domingez » 27 lut 2009, 16:25

Czyżby...?
Forumowicz
 
Od: 28 kwi 2008, 14:48
Posty: 112
Skąd: łódzkie
Auto: 626 2.0 16v FS 1998 kombi

Postprzez Hugo » 27 lut 2009, 17:05

domingez napisał(a):Czyżby...?
Czyżbym palnął gafę?
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez Szyna » 27 lut 2009, 17:27

Mi tez się wydaje ze w GF to ten sam silnik widać to np na stronie w danych technicznych modelu GF tylko ze jest jeden co ma 116 km a drugi ma 136 km :P
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez alf28 » 27 lut 2009, 18:54

Szyna napisał(a):Mi tez się wydaje ze w GF to ten sam silnik
ten sam tylko,tylko bez hudrauliki
i znowu piękny słoneczny dzień
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2006, 10:20
Posty: 728
Skąd: Wieś
Auto: 6 2.0i . i 323f BA z5

Postprzez waskii87 » 27 lut 2009, 22:42

tak sa regulowane plytkami a nie hydrauliczne. remont bez robocizny i ze sporymi znizkami na czesci wyniosł 1100zł.
Początkujący
 
Od: 8 paź 2008, 13:17
Posty: 18
Skąd: Bialystok
Auto: 626 GF 2.0i Exclusive

Postprzez ram » 28 lut 2009, 00:17

Nie jest raczej tak, że FS (2.0) ma regulację hydrauliczną, a FP (1.8) na płytkach?
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2006, 18:03
Posty: 168
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626 GW 1,8i 98r. LPG SGI

Postprzez waskii87 » 28 lut 2009, 23:07

u mnie sa regulowane na plytkach a jak jest w innych to nie mam pojecia.
Początkujący
 
Od: 8 paź 2008, 13:17
Posty: 18
Skąd: Bialystok
Auto: 626 GF 2.0i Exclusive

Postprzez kizior » 5 mar 2009, 19:03

Jestem juz po płukance silnika i wymianie oleju na elfa 5W-30. Jak na razie dymka od tego czasu nie widziałem :) Silnik pracuje teraz jakby przybyło mu trochę koników. Jednak nie ma to jak pełny syntetyk. Pozdrawiam mechanika, który robił mi uszczelniacze w poprzednim silniku <boks> .Wszystkim którzy obawiają się płukania silnika mogę powiedzieć,że warto na początek spróbować prostych sposobów niż od razu brać się za kosztowne remonty silników. Pozdro dla domingeza za wsparcie <jupi>
Początkujący
 
Od: 15 wrz 2008, 18:55
Posty: 19
Auto: Xedos 6 1,6 rok. prod.95+LPG

Postprzez domingez » 5 mar 2009, 20:09

Do usług ;)
Forumowicz
 
Od: 28 kwi 2008, 14:48
Posty: 112
Skąd: łódzkie
Auto: 626 2.0 16v FS 1998 kombi

Postprzez Hugo » 5 mar 2009, 23:57

kizior brawo dla kolejnego odważnego.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez wloczykij » 6 mar 2009, 11:14

jestem ciekaw na jak dlugo ta plukanka wystarczy

a tak z ciekawosci ile cie ta plukanka kosztowała

bo moze sam se ja zaaplikuje
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2009, 21:39
Posty: 41
Skąd: gliwice
Auto: mazda 626 2.0 115K kM benzyn

Postprzez Szyna » 6 mar 2009, 14:11

Chociażby to :

http://moto.allegro.pl/item569647276_pl ... iecki.html

jest tam tego więcej wystarczy poszukać ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6