Swap silnika na 2.0 16V FE3

Postprzez Waluś » 9 kwi 2008, 19:01

max napisał(a):ja tez dolem wyciagalem

silnik dołem wyciągałeś ?? hehe spoko
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez max » 9 kwi 2008, 19:07

Waluś napisał(a):silnik dołem wyciągałeś hehe spoko


dolem duzo szybciej :P samochod na podnosnik , wszystko odkrecamy , podstawiamy stol samochod do gory i silnik juz na stole :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2006, 21:56
Posty: 470
Skąd: wlodawa
Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600

Postprzez sasiadxp » 23 lut 2009, 18:47

Zastanawiam sie nad swapem jak w temacie. Co może mnie czekać podczas takiej operacji?Czy warto ogóle. Nie umiem znalesć Madzi w moim roczniku za w miare normalna cene tylko do pszeszczepu, a Madzie GE znalazłem. Chce sie zdecydwać na Swapa ponieważ mam odwieczny problem z odpalaniem na bezynie(wogóle nie odpala), przerywaniu pracy silnika podczas jazdy, i wiel wiel innych problemów. Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 maja 2008, 23:59
Posty: 19
Auto: 626 Coupe 2.0

Postprzez Waluś » 23 lut 2009, 20:14

hehe daj sobie spokój. To zupełnie inny motor od twojego.
Lepiej zaszczep sobie 2,2 f2 :P mniej problemów i mniej gratów do wymiany :)
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez steven » 23 lut 2009, 20:51

Dobrze radzie, lepiej kup rozbitego probe ;) przyspieszenie lepsze, ja jestem po właśnie takiej zamianie i nei dosyć ze jeszcze wszystko nie funkcjonuje jak należy ;p to i tak probe mnie objezdza jak chce ;p

btw jakbys jednak wymienial, to masz do wymiany filtr powietrza przepływomierz, komputer wiązki, no i zabawa z podłączeniem ;p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Postprzez sasiadxp » 23 lut 2009, 23:03

Ja miałbym cała Maździne z silnikiem GE z całym osprzętem, przeplywka filtrami itd......więc jak?Wychodzi na to, że kosztowny interes:/
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 maja 2008, 23:59
Posty: 19
Auto: 626 Coupe 2.0

Postprzez steven » 24 lut 2009, 10:03

no czy od GE będzie pasował, to już wogóle nie wiem... i raczej mam wątpliwości, jakbyś jeszcze jakąś GD dorwał to ma sens, ale ciężko znaleźć 140 KM bez gazu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Postprzez Waluś » 24 lut 2009, 11:45

wątpie aby pasował ot tak :P a już na bank będzie problem z instalacją o ile z GD do GD coś tam poprzekłądasz o tyle z GE do GD samo przełożenie wiązki nie wystarczy. To juz elektroniczna rzeźba będzie. Daj sobie spokój i zmontuj sobie Swapa na 2,2 od GD o wiele prościej
A poza tym poczytaj sobie na forum opinie o silnikach FS z GE i zastanów się czy na pewno chcesz się w to bawić <lol>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez adam626 » 24 lut 2009, 15:47

ten Pan wyżej ma rację
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 15:56
Posty: 774
Skąd: wawa
Auto: 626GD89 GT 4WS

Postprzez zibi626 » 24 lut 2009, 23:07

Też chciałem swapować z 2.0 8v na 2.0 dohc ale skończyło się na Cronosie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2006, 19:54
Posty: 796
Skąd: Kraków
Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24

Postprzez adam626 » 26 lut 2009, 10:58

swapując na inny silnik z tego samego modelu też występują różnice w wielu elementach poza samym silnikiem, ale można je jakoś zdobyć bo sa produkowane
swapujac na silnik z innego modelu (dowolny silnik) trzeba wszystko dorabiać, jest to oczywiscie możliwe i bardzo fajne jednak pracochłonne
na koniec wrażenia bezcenne więc czemu nie
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 15:56
Posty: 774
Skąd: wawa
Auto: 626GD89 GT 4WS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6