Ustawienie znaków na rozrządzie

Postprzez micdar » 25 lut 2009, 14:21

silnik pracuje :) okazało sie ze przestawiony był aparat zapłonowy i dlatego strzelał . jeszcze raz dziekuje wszystkim za pomoc :)
Michaell i jego Mazda 323 BG 1.6 16V
Początkujący
 
Od: 31 maja 2008, 23:55
Posty: 22
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 323 BG 1.6 16V

Postprzez micdar » 25 lut 2009, 14:22

uważam temat za zamkniety
Michaell i jego Mazda 323 BG 1.6 16V
Początkujący
 
Od: 31 maja 2008, 23:55
Posty: 22
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 323 BG 1.6 16V

Postprzez tekknoraver » 25 lut 2009, 17:35

właśnie też o tym pomyślałem że coś z przestwieniem aparatu może być tylko nie miałem jak odpisać :) a reszta też już ok?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 13:03
Posty: 793 (2/0)
Skąd: Kamienna Góra
Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF

Postprzez micdar » 25 lut 2009, 20:41

tak :) silnik pracuje jak pszczółka tylko coś niskie obroty ma bo zamiast 800 ma okolo 500
Michaell i jego Mazda 323 BG 1.6 16V
Początkujący
 
Od: 31 maja 2008, 23:55
Posty: 22
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 323 BG 1.6 16V

Postprzez Dry » 25 lut 2009, 22:41

zepnij (zmostkuj) TEN z GND na złączu... potem mozesz krecic śrubką na przepustnicy jak odkrecasz to rosna obroty :) Wazne zeby byl silnik cieply :)
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2007, 14:10
Posty: 344 (4/0)
Skąd: Poznań
Auto: 626 GW, 2.0 lpg,
2000 r.

Postprzez mcerek » 25 lut 2009, 23:32

16V jest kolizyjny.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 paź 2006, 15:20
Posty: 49
Skąd: Ostrów Wlkp.
Auto: Mazda 323F 1.8 16V GT 1989r.

Postprzez Dry » 25 lut 2009, 23:44

z tego tematu co przytoczylem:
Pikvl napisał(a):Silnik B6 jest bezkolizyjny na 100% ostatnio urwał mi sie pasek rozrządu i auto momentalnie zgasło. Po założeniu nowego paska i napinaczy smiga jak nowy:)
– chodzi o 16v
dragacevsky napisał(a):i po strachu, na własnej skórze przekonałem się, że silniczek 1.6 16v jest silnikiem bezkolizyjnym...uff:)

przypadek?!
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2007, 14:10
Posty: 344 (4/0)
Skąd: Poznań
Auto: 626 GW, 2.0 lpg,
2000 r.

Postprzez tekknoraver » 26 lut 2009, 07:04

Dry napisał(a): Wazne zeby byl silnik cieply :)


a no to jest ważne,aby już nie miał ssania bo inaczej nie wyregulujesz dobrze :P

a czy 1.3 16v to jest kolizyjny czy bez?bo tak właściwie to chyba oprócz pojemności to niczym więcej się nie różni :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 13:03
Posty: 793 (2/0)
Skąd: Kamienna Góra
Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF

Postprzez micdar » 5 mar 2009, 12:08

czy na zimnym silniku z pompy wody moze kapac plyn czy raczej nie ? pytam czy jest to normalny objaw tego silnika czy juz czas na pompe wody ?
Michaell i jego Mazda 323 BG 1.6 16V
Początkujący
 
Od: 31 maja 2008, 23:55
Posty: 22
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 323 BG 1.6 16V

Postprzez BratCukierka » 5 mar 2009, 12:14

nie może!
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez micdar » 12 mar 2009, 17:24

ok. problem lezal po stronie dokręcenia pompy wody . wszystko juz gra:)
potrzebuje przełącznika elektrycznych szyb od mazdy od strony kierowcy .
ma ktos moze taki na zbyciu ?
Michaell i jego Mazda 323 BG 1.6 16V
Początkujący
 
Od: 31 maja 2008, 23:55
Posty: 22
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 323 BG 1.6 16V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323