Padające koła dwumasowe w Maździe6 2.0 MZR-CD
W silniku CD są jeszcze dwa koła dwumasowe – jedno na wałku rozrządu a drugie na kole pasowym
Te nie padają
Te nie padają
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Witam ponownie.
Wracając do mojego problemu odnośnie trzęsienia autem podczas ruszania to pojawił się nowy aspekt. Otóż nie używałem samochodu przez jakiś tydzień. Dzisiaj po wyruszeniu w trasę przez kilkadziesiąt kilometrów szarpanie było prawie niewyczuwalne szczególnie na zimnym silniku. Dopiero po jakimś czasie nasiliło się no i znowu zrobiło się uciążliwie. Stąd moje pytanie, czy przypuszczalnie padające u mnie koło dwumasowe może się tak różnie zachowywać w różnych temperaturach?
Pozdrawiam.
Wracając do mojego problemu odnośnie trzęsienia autem podczas ruszania to pojawił się nowy aspekt. Otóż nie używałem samochodu przez jakiś tydzień. Dzisiaj po wyruszeniu w trasę przez kilkadziesiąt kilometrów szarpanie było prawie niewyczuwalne szczególnie na zimnym silniku. Dopiero po jakimś czasie nasiliło się no i znowu zrobiło się uciążliwie. Stąd moje pytanie, czy przypuszczalnie padające u mnie koło dwumasowe może się tak różnie zachowywać w różnych temperaturach?
Pozdrawiam.
- Od: 7 wrz 2008, 02:09
- Posty: 49
- Skąd: wielkopolska
- Auto: Mazda 6 CiTD 136 KM. 2004r.
czy wymieniajac kpl. sprzegla + uszczelniacze, wymienia sie kolo 2masowe przy przebiegu ok 200tys.
czy to wyrzucanie pieniedzy i bzdura
sam sobie chyba odpowiem... w 626 ditd nie ma koła 2 masowego
to czemu w "moim" ulubionym serwisie aut japonskich proponowali mi wymiane sprzegla wraz z kolem dwumasowym
i straszyli ze to takie drogie 
sam sobie chyba odpowiem... w 626 ditd nie ma koła 2 masowego
- Od: 30 cze 2007, 21:32
- Posty: 103
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 626 2.0 DITD, 2001
frud – bo gdybyś się zgodził, to oni mieliby jednego klienta więcej, koło dwumasowe na zapleczu i Twoją zadowoloną minę (i odchudzony portfel).
Druga wersja – są cieniasy bo ASO nie znało się za bardzo (wcale) na DiTD – oni znają się dopiero od M6
Druga wersja – są cieniasy bo ASO nie znało się za bardzo (wcale) na DiTD – oni znają się dopiero od M6
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Moje auto ma obecnie powyzej 210tys- dochodza jakies dziwne wibracje i dzwieki od spodu- jednak mam nadzieje ze to tylko sprzeglo. Niedlugo odstawie auto do warsztatu i tam sie okaze jak wyglada kolo 2M. Wowczas zaglosuje w zakresie powyzej 200tys- dane beda wiarygodne.
A tak przy okazji- fajny pomysl ankiety.
A tak przy okazji- fajny pomysl ankiety.
- Od: 24 sty 2009, 18:40
- Posty: 11
- Skąd: Szczecin
- Auto: mazda 6 kombi 2003
....jutro zmieniam 2M + sprzęgło, przebieg licznikowy 98 tyś,– faktyczny nie wiem, kupiłem auto bez żadnych papierów, bez książki serwisowej itp. , jak zdemontują stare to wstawie foty, bo jestem ciekawy jak bardzo jest zajechane- ogólnie tłucze się niemiłosiernie 

Witam!
Przygotowuje się właśnie do wymiany koła 2M. Przy tej okazji warto pewnie wymienic conajmniej tarcze sprzęgła.
Na jakie wymieniacie robiąc te naprawy? Na allegro w dobrej cenie znalazłem nowy komplet LUK'a – koło 2M komplet sprzęgła (tarcza, docisk, łożysko). Co o tym sądzicie? Może być sprzęgło LUK'a czy musi być coś innego ?
Czy ktos może podrzucic (na PW moze byc) w jakich cenach wymienialiscie koło 2M ?
Pozdrawiam,
Paweł
Przygotowuje się właśnie do wymiany koła 2M. Przy tej okazji warto pewnie wymienic conajmniej tarcze sprzęgła.
Na jakie wymieniacie robiąc te naprawy? Na allegro w dobrej cenie znalazłem nowy komplet LUK'a – koło 2M komplet sprzęgła (tarcza, docisk, łożysko). Co o tym sądzicie? Może być sprzęgło LUK'a czy musi być coś innego ?
Czy ktos może podrzucic (na PW moze byc) w jakich cenach wymienialiscie koło 2M ?
Pozdrawiam,
Paweł
- Od: 18 paź 2008, 19:48
- Posty: 30
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY 2004r 2,0 136KM
Wieszczu napisał(a): Na allegro w dobrej cenie znalazłem nowy komplet LUK'a – koło 2M komplet sprzęgła (tarcza, docisk, łożysko). Co o tym sądzicie? Może być sprzęgło LUK'a czy musi być coś innego
originalnie jest tez LUK!
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro napisał(a):originalnie jest tez LUK!
Wieszczu napisał(a):Czyli nie ma co się bać i można normalnie montować.
Dokładnie, jak wymontowali mi stare 2M to było na nim logo LUK'a
Wieszczu napisał(a):Ten komplet wydaje się być w bardzo dobrej cenie – koło 2M+sprzeglo za 3tys pln.
Co o tym sądzicie ?
Jak na allegro to cena dobra, bo ja juz ze dwa miesiące wcześniej szukałem i za 3 tyś komplet to ciężko znaleźć było a teraz jeszcze podrożały, ja kupiłem za 2 tyś koplet 2M, docisk, tarcza i łożysko oporowe – wszystko z rozbitka z przebiegiem niecałe 2 kkm

P.S. Sprzęgło miałem zjechane do końca, mimo iż do końca nie ślizgało to tarcza była na wykończeniu, łożysko oporowe także ledwie trzymało się kupy o 2M nie wspomne – rozwalone na maxa, mechanik z doświadczenia i na oko ocenił przebieg mojej szóstki na 300 kkm (na liczniku 98 tyś)
P.S. 2 Podczas gdy odbierałem auto od mechanika "robili" właśnie volvo, niecałe 2 lata przebieg 320 kkm, "robili"-cofali licznik na 72 kkm, to była sobota – w niedzielę poszło od ręki po kilku godzinach od umieszczenia ogłoszenia.

Niezle, niezle.
No jest za 3tys na allegro komplet. Jutro zadzwonie i sie dopytam
Niezle z tym volvo i z Twoim przebiegiem. Spora różnica.. Współczuje Ci
Jak ten komplet będzie ok, to wezme cały i wymienie całe sprzęgło..
Pozdrawiam,
Paweł!
No jest za 3tys na allegro komplet. Jutro zadzwonie i sie dopytam
Niezle z tym volvo i z Twoim przebiegiem. Spora różnica.. Współczuje Ci
Jak ten komplet będzie ok, to wezme cały i wymienie całe sprzęgło..
Pozdrawiam,
Paweł!
- Od: 18 paź 2008, 19:48
- Posty: 30
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY 2004r 2,0 136KM
Maciek 251 napisał(a):P.S. 2 Podczas gdy odbierałem auto od mechanika "robili" właśnie volvo, niecałe 2 lata przebieg 320 kkm, "robili"-cofali licznik na 72 kkm, to była sobota – w niedzielę poszło od ręki po kilku godzinach od umieszczenia ogłoszenia.
bydlaki!
choc jeszcze gorszy ten kto im to zlecił i potem sprzedawał auto!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
A wszystko przez naiwnych Polaków, którzy chcą 10-letniego diesla poniżej 100 tys. przebiegu... a jak będzie 200 to się będzie krzywił i nie kupi. Wystarczy zmienić na 80, a z bananem na mordzie pojedzie autem do domu
Jak ja się cieszę, że u Mazdy jest już rejestr, chociaż przebieg będzie można zweryfikować...
Jak ja się cieszę, że u Mazdy jest już rejestr, chociaż przebieg będzie można zweryfikować...
W 110% zgadzam sie z domin1979- bo jak ktos chce ucziwie sprzedac to niech zapomni. A jak tylko cofnie licznik- auto pojdzie jak swieza buleczka. Kiedys pewien Pan opowiadal jak chcial sprzedac auto uczciwie (nie ukrywal duzego przebiegu) -jednak chetnych nie bylol. W konsekwencji zdecydowal sie na cofniecie licznika i auto poszlo na drugi dzien...
- Od: 24 sty 2009, 18:40
- Posty: 11
- Skąd: Szczecin
- Auto: mazda 6 kombi 2003
m6boy napisał(a):HEj.Mam MAzde 6 diesel 2004 rok i przy obrotach od okolo 1200 do 1500 auto delikatnie mi drga!CZy to moga byc objawy padajacego kola 2M?
raczej tak!
ale mozesz z tym jezdzic, dopoki nie zacznie mocniej szarpac
no i stukac, apotem walic i trzeec o obudowe skrzyni biegow
a tymczasem mozesz sobie szukac innego 2M..
powodzenia
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Bo tez wyczytalem ze to moze byc cos nie tak z wtryskami!Ale nie wiem .Auto ma okolo 160 000 i na wolnych obrotach jest ok.Tylko jak dodam gazu do 1200 to wtedy silnik ma troszke dziwny dzwiek i lekko trzesie autem!Gdy jednak dodam gazu to jest ok!Rowniez przy nizszych obrotach tego nie ma!CZy to mozliwe ze te "kolo dwumasowe" zachowuje sie tak tylko przy okreslonych obrotach silnika?
- Od: 31 mar 2009, 18:39
- Posty: 29
- Skąd: Zambrow/Bristol UK
- Auto: Mazda 6 diesel 2004
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6