Kills on Road & Street
licze na miano najszybszego kl-ze na forum
tak na powaznie to jak masz w mazdzie 200 km ,pomijajac to ze jest troche ciezka, nissan rzadzi,
jesli koles ogarnial twoja mazde to nissan ma grubo ponad 300
cos o tym wiem,scigalem sie z rolki z evo ok 280 km i jak mowilem z rx-7 ponad 400km
tak na powaznie to jak masz w mazdzie 200 km ,pomijajac to ze jest troche ciezka, nissan rzadzi,
jesli koles ogarnial twoja mazde to nissan ma grubo ponad 300
cos o tym wiem,scigalem sie z rolki z evo ok 280 km i jak mowilem z rx-7 ponad 400km
Ostatnio edytowano 21 lut 2009, 22:53 przez radekkm, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 22 maja 2006, 23:35
- Posty: 827
- Skąd: UK
- Auto: Jest
Mazda nie ma 200 KM, nie ma bata, okaze sie ile dokladnie na tym setupie 14 Marca... Mozna by jeszcze troche powalczyc, zrobic sztywną mapę, wymienic regulator zeby dzialal progresywnie(w moim uszkodzona membrana powietrzna)...
...nie bede robil tego z jednego powodu, po co walczyc o 10KM, skoro mozna walczyc o 100 KM...
Pozdrawiam
Patryk
...nie bede robil tego z jednego powodu, po co walczyc o 10KM, skoro mozna walczyc o 100 KM...
Pozdrawiam
Patryk
xXx napisał(a):Mozna by jeszcze troche powalczyc, zrobic sztywną mapę, wymienic regulator zeby dzialal progresywnie(w moim uszkodzona membrana powietrzna)
przestan sie tlumaczyc tylko rob pomiar
bo jak ja zaczne wymieniac co moge zrobic lista bedzie 2 razy dluzsza
- Od: 22 maja 2006, 23:35
- Posty: 827
- Skąd: UK
- Auto: Jest
na filmiku badyl cisnał gaz do podłogi,( tak jak widać kl-ze stoi w miejscu)
więc jak xXx powiedział, kłótnia o kilka horse power nie ma sensu.
200 koni jedzie i nawet mi by wystarczyło ... ale to już w Lublinie amatorszczyzna
Poczekamy na sparingi z Ravo, z Lukim, Fiveopackiem,z Brii i może ktoś jeszcze ma coś w zanadrzu.
Radek nie ma co przyjeżdzać...
Przed nami jeszcze ciekawszy sezon, będzie sie działo...
więc jak xXx powiedział, kłótnia o kilka horse power nie ma sensu.
200 koni jedzie i nawet mi by wystarczyło ... ale to już w Lublinie amatorszczyzna
Poczekamy na sparingi z Ravo, z Lukim, Fiveopackiem,z Brii i może ktoś jeszcze ma coś w zanadrzu.
Radek nie ma co przyjeżdzać...
Przed nami jeszcze ciekawszy sezon, będzie sie działo...
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
Ciekawie to będzie jak z garażu w Kobyłce w końcu wyjedzie takie jedno czerwone auto
No może po umyciu czerwone będzie 

radekkm napisał(a):xXx napisał(a):Mozna by jeszcze troche powalczyc, zrobic sztywną mapę, wymienic regulator zeby dzialal progresywnie(w moim uszkodzona membrana powietrzna)
przestan sie tlumaczyc tylko rob pomiar
bo jak ja zaczne wymieniac co moge zrobic lista bedzie 2 razy dluzsza
Widzisz Radziu, skoro wiesz tak wiele, to czemu zadajesz tak banalne pytania z serii "Czy da się wysterować VRIS-y za pomocą SMT6 ?"

radekkm napisał(a):ale laik zmontowal szybsze KLZE
No i tutaj się mylisz. Gdybyście robili KL-ZE w tym samym aucie, to by się zgadzało. Poza tym jedno to dalej funkcjonalne auto, a drugie wydmuszka.
iiyama napisał(a):Poczekamy na sparingi z Ravo, z Lukim, Fiveopackiem,z Brii i może ktoś jeszcze ma coś w zanadrzu.
Możesz mnie dopisać do listy.

Jeśli VJ-14 nie powie do tego czasu
ravo napisał(a):reszta chyba sie malo liczy, chyba ze 323 T beda startowac na powaznie z miejsca
na szczęście nie wszystkie 323T to 4x4.
- Od: 13 gru 2008, 14:21
- Posty: 189
- Skąd: Leeds/Gdynia
- Auto: Type R EP3 04' 245KM
Adaś napisał(a):No i tutaj się mylisz. Gdybyście robili KL-ZE w tym samym aucie, to by się zgadzało
czekam na wykres xXx,waga nie ma tu znaczenia
bedzie i moj nowy wykres jak zrobie mody ktore juz zrobil xXx na swoim KLZE czyli kolektory 6-2-1,sterowanie Vris i strojenie
sie okaze kto ma racje
- Od: 22 maja 2006, 23:35
- Posty: 827
- Skąd: UK
- Auto: Jest
radekkm napisał(a):czekam na wykres xXx,waga nie ma tu znaczenia
Napisałeś szybsze, a nie mocniejsze.
radekkm napisał(a):ile razy mam Ci powtarzac ze jestem laikiem,ale laik zmontowal szybsze KLZE niz Ty "znawco"
Nie widzisz roznicy, Ty po prostu przelozyles kompletny silnik wraz z oryginalnym sterowaniem dedykowanym do silnik z MX-6, dolozyles do tego kilka rzeczy, ktore zamontuje moja 15 letnia siostra i szczycisz sie, ze jestes szybszy, pomimo ze nawet nie jechales z zadnym KL-ZE w PL...
Rozbierz silnik, pobaw sie w konkretne mody N/A, wtedy to bedzie dla mnie powod do zachwalania, zreszta o czym ja wogole piszę

xXx napisał(a):Ty po prostu przelozyles kompletny silnik wraz z oryginalnym sterowaniem dedykowanym do silnik z MX-6
taki z Ciebie znawca ze nawet nie wiesz ze mam auto po lifcie i ni chu,chu nic nie pasuje
xXx napisał(a):dolozyles do tego kilka rzeczy
tak i jak sie okazalo to byl strzal w 10-siatke
xXx napisał(a):szczycisz sie, ze jestes szybszy
szczyce sie tym ze mam 196.6 km
xXx napisał(a):rozbierz silnik, pobaw sie w konkretne mody N/A
czlowiek jest w stanie wszystkiego sia nauczyc,wszystko zalezy od checi, wolnego czasu i pieniedzy
ogolnie to teraz jestes kozak bo zaczynales pare lat wczesniej,twoje pierwsze posty byly podobne do moich nie wspomne co wypisywales na forach zagranicznych

a teraz myslisz ze zawsze bedziesz najlepszy, NIE, zawsze moze znalesc sie ktos lepszy,trzeba umiec cieszyc sie z tego co sie ma i szanowac innych czlowieku
co do mojego wyniku to jak juz pisalem fart,bo mogle popelnic wiele bledow biorac pod uwage ze to moj pierwszy raz,tylko wkurza mnie to Twoje gledzenie ze to ze tamto,nie potrafisz stanac ja facet oko w oko z faktami,nie patrafisz pochwalic kogos ze sie udalo bo boli Cie to ze moj klze jest mocniejszy i unikasz konfrontacji jakimis glupimi wywodami
Wogule to juz skonczylem dyskusje,juz wiem wystaczajaco duzo na Twoj temat...
powodzenia z modzeniem nissana
- Od: 22 maja 2006, 23:35
- Posty: 827
- Skąd: UK
- Auto: Jest
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje