Kills on Road & Street

Postprzez noucamp » 21 lut 2009, 13:49

yiabol napisał(a):Luki1010 napisał:

Za to ty jak widać jesteś fachowcem pierwszej próby skoro wysnuwasz takie wnioski. łoł
Nie wiem czy pamiętasz ale niedorobione, ledwo zipiące klze było najszybszym autem dwóch zlotów mazdaspeed w ubiegłym roku, mam na myśli oczywiście markę Mazda język To co zrobił Radek to po prostu dalej posunięty tuning NA tego silnika i gwarantuję ci, że za chwil kilka na jego wykresie będzie kilka KM ponad 200. Życzę abyś swoja a3 z dłubniętym 1,8T spotkał mx3 z klze pod maską, może zweryfikujesz poglądy oczko Ja spotkałem na swej drodze kilka dłubanych niemieckich 1,8T i poległem dopiero z Golfem MKII wydmuszką, skrzynia z lsd i 230km/340Nm. A3 1,8T wciągam ziewając. Nie chciałbym zostać odebrany jako napufany burak ale takie wypociny jak twoje mocno mnie irytują.


Chyba wjechałem Ci na ambicje łoł


czemu ? a3 to nie jest żaden przeciwnik, w sumie nie jechałem nigdy z takim ale a4 2.0T (nie mowie tu o "S"kach) wciągam bez problemu a nissan idzie równo z KLZE z Pruszcza
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez lukster » 21 lut 2009, 14:10

yiabol napisał(a):Chyba wjechałem Ci na ambicje łoł

Absolutnie nie, moją ambicję skutecznie wykarmiłem w sezonie '08 ;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Bartg » 21 lut 2009, 15:23

Ciekawe czy kwestia nie trzymania serii w przypadku V'ek nie jest taka sama, jak niby nie trzymanie mocy przez wysokoobrotowe Hondy – dobrze skalibrowana hamownia przenośna dynomet pokazuje wyniki zblizone serii. Byl taki temat ze Honda niby zawyzala moc Typer-ow – Cify robily na normalnych hamowniach ok 180-185km, na Dynomecie bylo to 195-205km. Szczegolow technicznych nie pamietam, byla kiedys bogata dyskusja na streetracing.pl na ten temat ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
MX5 NC '09
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Puhcio » 21 lut 2009, 15:44

Chodziło o to, że hamownia źle ustalała przełożenia skrzyni czy coś w tym guście ;)
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez Adaś » 21 lut 2009, 16:05

Panowie, a czy to nie jest tak, że moc podawana przez producenta jest mierzona w hamowni laboratoryjnej z wyjętym silnikiem ? Takie hamowanie jakie przeprowadzamy "trochę" się chyba różni od tego w fabryce ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez xXx » 21 lut 2009, 16:21

Gibsong napisał(a):w te E46 M3 (343 KM a nie 320 KM) vs RS4 W2 SPEED które nota bene miało chyba ciut ponad te 420 fabrycznych koni to sie wierzyć nie chce z kreski, z rolki być może.
http://www.youtube.com/watch?v=iZmS8rjWCjc


Panie Gibsong, nie wierzysz, napisz do wlasciciela, oto link do strony firmowej:

http://fwmotorsport.pl/onas/

Audi nie jest takie szybkie, ma swietny start, zasługa quattro, potem napedy tylko mulą, do teog waga ponad 1800 KG, pamietasz na pewno filmiki z serii "Warszawa Nocą", jest tam nawet S14A 350 KM, dostaje na starcie, ale potem coraz bardziej zbliża się do Audi...

Śmiem twierdzić, że Audi RS4 z rolki dostanie baty od Nissana, ktory dysponuje mocą około 350 KM...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez xXx » 21 lut 2009, 16:37

yiabol napisał(a):Tak więc widać że wszystkie SWAPy KL-ZE jeżdżące po polsce ostro niedomagają...
mało który ma 180 koni.. nie mówiąc już o 200 jak u Ciebie.
Między innymi dlatego nie widziałem sensu pakowania się w zmiane silnika w swojej MX-3
za mało fachowców :P


<lol>

To się dopiero uśmiałem, zapraszam do Lublina, specjalnie wyciągnę mazdę aby powiedzieć audi "bye bye"... Co Ty poza tym mozesz wiedziec, skoro w zyciu zapewne nie widziales KL-ZE na oczy, a wogole kim Ty jestes skoro na oczy to Ciebie nikt zapewne nie widzial :|


14 Marca jadę Mazdą oraz Nissanem na hamownie do Ożarowa, wtedy okaże się ile tak naprawdę jest KM w padace. Inna sprawa, czy ktoś nie widzi roznicy pomiedzy nadwoziami BA a EC ?? Caly czas jezdzilem autem w pelni seryjnym i dodatkowo dociazonym, nie wywalam wszystkiego z samochodu łącznie z podsufitką, co pozwala mi 95% aut spotkanych na ulicy wciągnąć na miękko...

Na koniec tej oto wypowiedzi powiem tylko, ze w czasach kiedy pierwszy raz wrzucalem KL-ZE do mazdy, nikt nie wiedzial nic na forum na temat tego silnika, do wszystkiego doszedlem sam. W tym momencie jest inaczej, wybierasz opcje szukaj i dowiadujesz sie praktycznie wszystkiego...

xXx napisał:
E36 w cabrio z M-Power 280 KM to będzie dla każdego KL-ZE też wielki problem, wiem po sobie
ponieważ kolega, który jeździ S14A około 270 KM jedzie z tą Betty łeb w łeb, a ja od tego nissana dostałem na 400 ponad trzy długosci, dlatego zejdzmy na ziemię

potwierdzasz to ze pomiedzy naszymi autami jest przepasc


O cholera, odezwal sie "Kaszpirowski"J .Jak staniesz ze mna na kresce, to mozemy wtedy porozmawiac, pewnie nigdy do tego nie dojdzie, bo nie bedzie takiej okazji, ale chetnie zobacze porownanie z innym KL-ZE...

Więcej pokory, nie rozumiem jak mozna byc siebie tak pewnym porownujac auta oddalone od siebie o kilka tys km...

Przepasc to jest pomiedzy SR20DET a KL-ZE...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez lukster » 21 lut 2009, 16:40

Te przepychanki nadadzą tylko smaczku przed 1/4 w Koninie :D Mam nadzieję, że organizatorzy zadbają aby ćwiartka była gwoździem programu :) Mam nadzieję, że klze pokaże że nie jest tak źle ;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez ravo » 21 lut 2009, 16:43

hehe organizatorzy moga powaznie zasmucic pewne osoby ehehehe
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez lukster » 21 lut 2009, 16:44

hehe organizatorzy moga powaznie zasmucic pewne osoby ehehehe

Tylko jak będziesz skręcał boost to tak bezpośrednio przed Koninem. Szkoda żeby ci tłoki wysrało wydechem wcześniej :P :P
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez ravo » 21 lut 2009, 16:45

zle sie zrozumielismy, nie chodzi mi o auta :) lecz o zlot :P
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez lukster » 21 lut 2009, 16:47

ravo napisał(a):nie chodzi mi o auta usmiech lecz o zlot język

No to mnie nie pocieszyłeś. Jak ma być jakaś wtopa z 1/4 to wolałbym wiedzieć już dziś, bo ciśnieniuję się z projektem żeby wyrobić się na Konin
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Gib » 21 lut 2009, 17:38

Z tego co usłyszałem od Prezesa na lotnisku jest raczej krótki pas.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Adaś » 21 lut 2009, 17:43

Gibsong napisał(a):Z tego co usłyszałem od Prezesa na lotnisku jest raczej krótki pas.

wydaje mi się, że nie chodzi o pas ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Gib » 21 lut 2009, 19:54

To niech ktoś powie o Co chodzi.
A nie: Wiem ale nie powiem.
xxx
Dałem filmik jak audi raczej nie może dostać od E46 coupe które od kabrioletu jest ze 150kg lżejsze. Ze startu zatrzymanego myślę byłoby dla audi jeszcze lepiej sam przyznasz, skoro 50-250 nie BMW lekko odstawało.
Nie twierdzę że to nie możliwe, ale dla mnie mało prawdopodobne.

Jedno trzeba przyznać w całej tej "dyskusji" EC z KLZE są szybkie jak na te swoje ca 200 KM nie tak szybkie jak M Powery. Pamiętajcie też o wkładce mięsnej i wjeżdżeniu w auto.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez xXx » 21 lut 2009, 20:52

Panie Gibsong, dawno Pan powinien zostac moderatorem tego oto tematu...

Co do M3 i RS4 tak wyszlo, sam tego nie widzialem, ale slyszalem od osob czajacych bazę...

Na koniec filmik jak M3 o którym mowa powyżej dostaje od Viper-a na głównej przelotówce wyścigowej Lublina...

http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=pl&v=HlDBX2PU1Ns
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Adaś » 21 lut 2009, 21:11

Gibsong napisał(a):To niech ktoś powie o Co chodzi.
A nie: Wiem ale nie powiem.


Adaś napisał(a):wydaje mi się,
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Gib » 21 lut 2009, 21:37

xXx napisał(a):Panie Gibsong, dawno Pan powinien zostac moderatorem tego oto tematu...


napisz mi na PW lub tutaj otwarcie dlaczego tak uważasz, a jeśli chciałeś mi dopiec do na PW dlaczego.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez xXx » 21 lut 2009, 21:39

Gibsong napisał(a):
xXx napisał(a):Panie Gibsong, dawno Pan powinien zostac moderatorem tego oto tematu...


napisz mi na PW lub tutaj otwarcie dlaczego tak uważasz, a jeśli chciałeś mi dopiec do na PW dlaczego.


Hymmmmmm, ale ja mowilem calkiem szczere...... Chodzilo mi o to, ze duzo czasu spedzasz w tym temacie, mowilem powaznie....


http://www.wrzuta.pl/film/3BWI5smKEs/20090221026


Dzisiejszy filmik Mazda 323F BA KL-ZE vs Nissan 200 SX S14A, razem ponad 500 KM, różnica jest olbrzymia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Adaś » 21 lut 2009, 21:58

jak do Was przyjadę za tydzień to kogo mam skillować ? hehe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje