Witam,
podczas ostrzejszego pokonywania zakretow slychac wyrazne tarcie dochodzace z okolicy tylnych kol, przy zakrecie w prawo-w prawym kole, w lewo-w lewym. Dzwiek podobny jakby ocieralo kolo o nadkole, jednak jest bardziej metaliczny, jakby pochodzil z okolic bebnow. Zazwyczaj jezdze sam i jest to slyszalne natomiast przy wiekszej liczbie pasazerow – jeszcze bardziej. Kola mam fabryczne i dzieje sie tak zarowno na oponach letnich jak i zimowych.
Moze ktos z Was spotkal sie z podobnym problemem?
Tarcie w tylnych kolach podczas pokonywania zakretow
Strona 1 z 1
Miałem taka małą przygodę niedawno – przy prędkości około 80km/h nacisnąłem delikatnie hamulec i z tyłu coś tak huknęło, że myślałem że mi urwało jakieś łączniki itp. Okazało się że nic optycznie się nie stało ale zaczęło coś strasznie trzeć z tyłu. Pierwszy napotkany mechanik rozkręcił bęben i okazało się że jest tam taka cienka blaszka, która jest chyba jakiegoś rodzaju osłoną – skorodowała, urwała się i obracające się koło ją zmieliło
wyczyściliśmy bęben, od razu lewy i prawy i po sprawie.
Przy zakrętach tarcie było głośniejsze.

Przy zakrętach tarcie było głośniejsze.
moze masz taką sytuację:
http://arbiter.pl/zdjecie/6004
http://arbiter.pl/zdjecie/6004
- Od: 20 lut 2004, 01:28
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V
Na szczescie nie mam takiej sytuacji. Po ogledzinach zewnetrznych nie widac zadnych nieprawidlowosci albo zeby cokolwiek moglo ocierac, np opona o amortyzator. Chyba jednak trzeba bedzie rozkrecic bebny i zobaczyc co w trawie piszczy
-
krys80
albo bęben... albo opona np. o [waaaco?] jeżeli był skrzywiony ;p
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
krys80, proszę o zapoznanie się z regulaminem Forum. Dowiesz się z niego jak poprawnie nazywać i kiedy zakładać nowe tematy na forum.
Następnie popraw proszę temat na zgodny z regulaminem (użyj opcji
– prawy górny róg Twojego postu) zwiększy to Twoje szanse na uzyskanie odpowiedzi. Masz na to 24h, później temat będę musiał umieścić w koszu.
Oznaczenia generacji i symbole silników – potrzebne do nazwania tematu – znajdziesz na stronie klubowej.
Skorzystaj też z opcji 'szukaj', wiele problemów było już omawianych na forum, a co ważniejsze, dużo z nich zostało rozwiązanych.
Regulamin
Opcja: Szukaj
Jak używać opcji: Szukaj
Oznaczenia modeli i silników
Następnie popraw proszę temat na zgodny z regulaminem (użyj opcji

Oznaczenia generacji i symbole silników – potrzebne do nazwania tematu – znajdziesz na stronie klubowej.
Skorzystaj też z opcji 'szukaj', wiele problemów było już omawianych na forum, a co ważniejsze, dużo z nich zostało rozwiązanych.
Regulamin
Opcja: Szukaj
Jak używać opcji: Szukaj
Oznaczenia modeli i silników
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL 
Dwa tygodnie temu miałem podobnie w mojej GF-ce. Jazda po okręgu dość żwawo i słyszę jakby tylna opona o nadkole tarła. Wizyta na "szarpaku" na ścieżce diagnostycznej i krótka i treściwa diagnoza. Tylne wahacze wzdłużne mają wyrobione silentbloki. Po wymianie wahaczy problem zniknął jak ręką odjął.
Niestety nie dostępne same tuleje, więc trza było całe wahacze wymienić.
Niestety nie dostępne same tuleje, więc trza było całe wahacze wymienić.
- Od: 13 lut 2009, 10:31
- Posty: 11
- Skąd: Wawa
- Auto: 626 GF 1.8 99r. + Lpg Koltec
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6