Mazda MX-5 NA BP-T '91

ND / NC / NB / NA

Postprzez Pit » 3 lut 2009, 22:13

Fiveopac napisał(a):Ponoc sa ludzie n a tej planecie ktorym usb-com dziala

Nie ma, i dobrze o tym wiesz Flapie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez arti090 » 3 lut 2009, 22:35

Piotruś napisał(a):Nie ma, i dobrze o tym wiesz Flapie.

U mnie usb-com dzialalo bez zarzutu, ale jako sie potem okazalo tylko w komunikacji miedzy okreslonymi urzadzeniami ... kiedy chcialem podlaczyc inne urzadzenia niestety <dupa>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2007, 15:32
Posty: 95
Skąd: Bochnia
Auto: 323F BA 98'

Postprzez Siw-y » 4 lut 2009, 00:32

Też mam przejściówkę, która działała bez problemów, teraz leży nieużywana, jakbyś był przejazdem w wawie to mogę Ci podrzucić :)
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Fiveopac » 4 lut 2009, 00:35

Też mam przejściówkę, która działała bez problemów, teraz leży nieużywana, jakbyś był przejazdem w wawie to mogę Ci podrzucić usmiech

Dziekuje za propozycje ale zamowilem juz przejsciowke na express card, powinno zagrac :)
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez ravo » 4 lut 2009, 00:38

o kurde to five stal za ta reklama medalika, juz wiem skad bydzia ma kase na mody, ja bym wszedl w biznes jak jeszcze mozna, mozna prawda ? moja babcia zna pare babc a tamte znaja inne babcie


ladne auto, tylko wolne troche
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez szkodnik_byd » 4 lut 2009, 00:48

co do chlodnicy to szacun a i widze ze w rotorowym swiarku sie po malutku rusza :D
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6186 (915/440)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez People_Hate_Me » 4 lut 2009, 11:50

Fiveopac taka przejsciówka nie działa ze wzgledu na to że potrzebne Ci sa tak zwane przerwania (do ustawienia tego urzadzenia badz jego zaporogramowania) a usb takiego czegos nie obsługuje. RS232 na expresscard na 99% będzie działało. zostało to juz przetestowane przez wielu moich znajomych. wiec jak juz przyjdzie to bedzie bez problemu. Next Time fajf pisz lub dzwon to sie takie rzeczy załatwi dla Ciebie :–)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Fiveopac » 4 lut 2009, 23:24

People_Hate_Me napisał(a):Fiveopac taka przejsciówka nie działa ze wzgledu na to że potrzebne Ci sa tak zwane przerwania (do ustawienia tego urzadzenia badz jego zaporogramowania) a usb takiego czegos nie obsługuje

To co kupilem tez nei obsluguje przerwan ;) kupilem wczoraj ta przejsciowke express card – com, dzis juz byla u mnie (polecam hurt.com.pl), podlaczam, wrzucam plytke ze sterownikami i zonk. Vista ich nie lubi. Ziom podeslal mi przedwczoraj sterowniki do kabelkow pod viste i o dziwo karta zaciagnela te sterowniki (WTF?! od kabelka usb??), no ale spoko, mzoe to nic nie znaczy. Uruchamiam menadzera sprzetu a tu widze nowy sprzet "USB to COM(5)" WTF???????? Myslalem ze zejde, okazuje sie ze to taka wersja niby express card a naprawde to usb.
Na szczescie identyfikator sprzetu pokazal, ze siedzi tam jakis inny chip niz w kablu, co prawda takze prolific ale siakis inny.
Podlaczam to ustrojstwo pod megasquirta, przekrecam kluczyk, klikam test i... zadziałało, polaczenie uzyskane :) od razu wyskoczyly temperatury z sensorow i inne bajerki. Na szczescie inny chip zdal egzamin, mozliwe ze sa takze kabelki usb z tym chipem i tez maja prawo dzialac.

Chcialem sie zabrac za odpalanei auta, ale ciekna mi wtryski :/ musze kupic grubsze oringi, bo oryginalne nei chca wspolpracowac z nowymi wtryskami.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Beny » 4 lut 2009, 23:35

Fiveopac a ja sie tak z innej beczki zapytam kto ci tabliczke moda zwinął?
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8674 (86/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Adaś » 4 lut 2009, 23:47

Beny napisał(a):Fiveopac a ja sie tak z innej beczki zapytam kto ci tabliczke moda zwinął?

Bo jest PRem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Fiveopac » 5 lut 2009, 00:08

Beny napisał(a):Fiveopac a ja sie tak z innej beczki zapytam kto ci tabliczke moda zwinął?

Nigdy nei mialem ;)
Adaś napisał(a):Bo jest PRem usmiech

Dokladnie :)
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez lukster » 5 lut 2009, 01:05

Fiveopac napisał(a):ale ciekna mi wtryski :/

Mówiłem żebyś szlifował drobniejszym pilnikiem. Teraz nie pozostaje nic poza szpachlem <jem>
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Fiveopac » 5 lut 2009, 02:25

Mówiłem żebyś szlifował drobniejszym pilnikiem. Teraz nie pozostaje nic poza szpachlem jem

to nei to, napawłem półautomatem spawalniczym glowki wtryskow i objechalem kamieniem do ostrzenia nozy, jest profesjonalnie :D
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez farciarz » 5 lut 2009, 02:44

Fiveopac napisał(a):objechalem kamieniem do ostrzenia nozy

...no pamiętam jak u mnie to robiłeś na gładziach cylindrów...i teraz jakoś dziwnie mi oleju ubywa :P

A tak serio...to naprawdę Paweł...masz niesamowite zacięcie do tego autka...tylko pozazdrościć i pogratulować !!!!
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2005, 21:35
Posty: 1854
Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008

Postprzez Pit » 5 lut 2009, 09:43

Mówiłem od początku, na silikon!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez People_Hate_Me » 5 lut 2009, 12:53

Fiveopac aha. To taka jakas dziwna wersja tego ustrojstwa. Ale ważne że wkoncu zadziałało :–)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Fiveopac » 5 lut 2009, 16:29

farciarz napisał(a):...no pamiętam jak u mnie to robiłeś na gładziach cylindrów...i teraz jakoś dziwnie mi oleju ubywa język

Bo kamien został w srodku :P przez ciebie musialem kupic drugi hehe
A tak serio...to naprawdę Paweł...masz niesamowite zacięcie do tego autka...tylko pozazdrościć i pogratulować !!

Dziekuje :):)

A tak wogule to auto odpalone :D :D moze nie za pierwszym razem bo musialem pobawic sie z przeliczaniem dlugosci impulsow wtryskow dla roznych temepratur ale jak juz wpisalem przeliczone wartosci auto pieknie zagadalo na wtrsykach 440 cc :) Teraz musze poprzeliczac wzbogacenie mieszanki na "ssaniu", zdefiniowac zaplon i moge sie kulac na ulice w celu analizy logów / strojenia :)
Wtryski sa juz oczywiscie szczelne, wzialem grubszy pilnik, troche gumy turbo, szpachlówki z wloknem szklanym i sie uszczelniły, niestety tworza monolit z blokiem i listwą ale to chyba w niczym nei przeszkadza?
A tak poza tym to kupilem grubsze o 0.4 mm oringi, zalozylem i problem z glowy. Orginalne wtryski maja chyba minimalnie grubsze głowki bo przelozone oringi mialy lekki luz na glowce nowych wtryskow (a przy przekladce zakladalem nowe oringi).

Tak wiec dzieci, dzis nauczylismy sie waznej rzeczy – jesli oring da sie luzno przesunac gora-dol na wtrysku to znaczy ze bedzie powódz :P
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez muaythai14 » 9 lut 2009, 21:00

sensej fiveopac, [tiiit] auto. <spoko>
mt4l
Początkujący
 
Od: 1 lut 2009, 19:59
Posty: 23
Skąd: gda
Auto: mazda mx3 1.6

Postprzez Fasola » 14 lut 2009, 01:12

Chciałbym :D tez swoja doprowadzić do tak perfekcyjnego wyglądu...
Fasola
 

Postprzez Fiveopac » 17 lut 2009, 17:43

Dzis w koncu znalazlem chwile by pogrzebac w mazdzie tak wiec na pierwszy ogien poszla chlodnica :D Przekladka chlodnicy to jakies 30 minut. Dluzej trwa spuszczanie plynu niz wyjmowanie chlodnicy ;)

Oryginal czeka na eksmisje... zauwazcie ile miejsca jest miedzy dolotem a wezem wchodzacym do chlodnicy. Mało.

Obrazek


Zmiennik

Obrazek


Jako ze chlodnica jest idealna kopia oryginaly, poza gruboscia, spowodowalo to konflikt gornego weza z dolotem (w oryginale jest ciut inny dolot i zapewne wszystko by pasowalo). Musialem dac magikom do obrocenia lekko do gory i w bok kroćca wejscia plynu. Obcieli, pospawali, sprawdzili szczelnosc.

Obrazek


Upychamy chlodnice na miejsce...

Obrazek


Obrazek



Zauwazcie ile zrobilo sie nagle miejsca na wąż w stosunku do oryginalu pomimo duzo wiekszej gruosci chlodnicy.

Obrazek


Przy okazji widac moj nowy stozek z biedronki :P W uklad wlalem drobne 2,5 litra wiecej plynu niz bylo pierwotnie i to chyab nie koniec bo po rozgrzaniu uklad zassal caly plyn ze zbiorniczka wyrownawczego. Przy okazji zalozylem nowy termostat i czujnik temp. wody. (wiecie ze mx5 NA 1.6 ma TRZY czujniki temp wody? jeden dla wentylatora, drugi dla zegarow i trzeci dla komputera)

Obrazek
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy