
Dziękujemy, Andrzejku! Wrzucę ten poradnik na stronę www i dziś postaram się opublikować w dziale 3/5/6 poradnik dotyczący "szóstki" i silników benzynowych, napisany przez Macieja Loreta
www.mazdaspeed.pl
mcbeth napisał(a): W M6 GG po liftingu nie ma przycisku spryskiwania reflektorów. Jest to właśnie wykonywane co 5-ty raz użycia sryskiwacza szyby.
Globy napisał(a):poradnik dotyczący "szóstki" i silników benzynowych, napisany przez Macieja Loreta
nie jestem tego pewny co do tego wymogu że mają działać automatycznie. Znajomy w najnowszej Hondzie Accord ma właśnie spryskiwacze xenonów na przycisk a nie razem z wycieraczkami.Lorento napisał(a):Jest to obecnie wymóg homologacyjny przy xenonach. Spryskiwacze reflektorów mają działać automatycznie przy spryskiwaniu szyb, a nie niezależnie. Stąd ta zmiana w polifcie.
marzcin13 napisał(a):jeden z xenonów świeci na różowo
m_a_n_i_e_k napisał(a):Mozecie napisac jakiego typu
Pawko_6 napisał(a):D2S bo tylko takie pasują do lamp soczewkowych
m_a_n_i_e_k napisał(a):ijakiej firmuy
gstr napisał(a):
2. Problemy z poziomowaniem
[...]
Przyczyną 2 może być – SŁABY AKUMLATOR, awaria czujników, awaria silniczka poziomowania, problemy z masą, problemy ze złączką, problemy ze złączkami przy czujnikach, LEWA PRZETWORNICA (master), PRAWA PRZETWORNICA (slave – też?);
Czy ktoś spotkał się z tym, że awaria przetwornicy skutkowała tym, że wszystko świeciło, ale się niepoziomowało? TAK – dlatego to uaktualniam.
xANDy napisał(a):Maćko – ostatnio walczyłem z lampami i wygrałem (na razie). Więc podzielę się skrawkiem zdobytej wiedzy.
xANDy napisał(a):Możesz sprawdzić ogólne działanie systemu poziomowania w taki sposób. Siadasz, włączasz światła, wsadzasz kluczyk i przekręcasz (bez odpalania). W chwili przekręcenia powinny się ruszyć góra/dół. To znaczy, że fizyczne sterowanie jest OK, a problemem jest na 90% okablowanie, styki, gniazda.
xANDy napisał(a):Jeśli zmieniałeś przetwornicę – to będziesz miał martwe poziomowanie chyba, że uaktualnisz oprogramowanie w jednej z nich.
xANDy napisał(a):Stawiam na wtyczki, gniazda, złącza a nie na padniętą przetwornicę.
Maciej Loret napisał(a):Wydaje mi się (podkreślam!), że delikatny ruch (może 5mm ) tej granicy jest, ale raczej nie więcej. A być może to tylko złudzenie. W każdym razie ruch (jeśli jest), następuje tylko do góry (i dlatego wydaje mi się, że to tylko złudzenie).
Włącz światła, wsadź kluczyk w stacyjkę i przekręć o dwa "ząbki" a nie o jeden (nie o trzy, bo wtedy odpalisz silnik). Różnica w poziomie światła na ścianie oddalonej o ok. 2 metry wyniesie tak z pięćdziesiąt centymetrów.Maciej Loret napisał(a):Dodam, że cały czas kluczyk mam w ręku, a jego włożenie do stacyjki i przekręcenie o jedną pozycję nie powoduje niczego...
Maciej Loret napisał(a):odpiąć minusową klemę (to ta o mniejszej średnicy od strony kabiny? bo nie ma opisów)
xANDy napisał(a):Maćko
xANDy napisał(a):Włącz światła, wsadź kluczyk w stacyjkę i przekręć o dwa "ząbki" a nie o jeden (nie o trzy, bo wtedy odpalisz silnik). Różnica w poziomie światła na ścianie oddalonej o ok. 2 metry wyniesie tak z pięćdziesiąt centymetrów.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6