Mazda 626 cronos, 2.0 GE FS 95r.

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez oblivion » 29 sty 2009, 13:52

W połowie było tak:

Obrazek

A teraz jest tak:

Obrazek

Oczywiście fajnie by było wstawić indiglo ale nie znalazłem fajnych do 626 z czarnym tłem, a z białe mi się nie podobają, za duża latarka.
W dzień prawie nie widać różnicy, w nocy świeci minimalnie jaśniej ale zieleń jest chłodna a o to mi chodziło. Nie wiem tylko dlaczego na zdjęciach środek świeci na biało, dałem tam folię przyciemniającą 20% i w realu jest ok :|

Fotki są przy 1 sekundowym czasie naświetlania, stąd taki mocny rozbłysk.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez dyszel » 29 sty 2009, 19:59

pełna kultura, bardzo ładny efekt :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 17:39
Posty: 1388 (0/1)
Skąd: Łańcut
Auto: była 626 GE FS Pb95 only
jest gowno wort MKIII napędzany bajurą
& 7KM made in PRL/japan power CB 450N

Postprzez bazyl wspaniały » 30 sty 2009, 22:36

jednak jestem za ori podświetleniem
muszę zobaczyć to na żywca bo na fotach mi nie podchodzi
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez oblivion » 26 lut 2009, 07:59

Dzisiaj mazda dostała nowe zawieszenie z tyłu – wszystkie wahacze+łączniki stabilizatora i gumy stabilizatora. Jest super, nie skrzypi, wyciszyła się itp <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez Hugo » 27 lut 2009, 00:19

oblivion napisał(a):Dzisiaj mazda dostała nowe zawieszenie z tyłu – wszystkie wahacze+łączniki stabilizatora i gumy stabilizatora
Z ciekawości spytam: jaki koszt samych części?

Ooo teraz zauważyłem, że masz zamontowane alu-ramki na zegary :D . Sam zakładałeś? Trzaśnij no tutaj małe info jak je założyć, bo wiadomo, że trzeba zdjąć przednią szybkę z zegarów, a różnie one są mocowane do nich. Są problemy z montażem? Ile czasu Ci to zajęło? Moje alu-ramki od tygodnia leżą na półce i nie miałem za bardzo kiedy je zamontować, ale może jutro podjadę do kolesia, który zakładał takie coś w swoim aucie i chciał mi pomóc. Także mógłbym mu coś podpowiedzieć, albo sam to zrobię. Tylko nie wiem czy zdążę, bo rano wyjazd do Poznania, później chciałem wymienic tuleje na przednich wahaczach i może się zrobić ciemno. Wymieniałem żarówki w podświetleniu zegarów (bez odpinania wtyczek). Powiedz no ile wtyczek trzeba odłączyć aby wyjąć zegary? Bo widziałem, że kable są raczej krótkie i problem może być z odpięciem. Wziąłbym je później do domu i w ciepełku założył alu-ramki. Sorry za nawał pytań, ale napewno pomożesz ;)
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez oblivion » 27 lut 2009, 09:21

Chętnie odpowiadam ;)

Koszt części:
– wahacze poprzeczne Kager 120pln/sztuka –> 240pln
– wahacze poprzeczne (te cieńsze), chyba Polcar, wyglądają solidnie 75 pln/sztuka –> 150pln
– wahacze wzdłużne, chyba Polcar, wyglądają solidnie 75pln/sztuka –> 150pln
wszystkie są gotowe do montażu, z tulejami.
– łączniki stabilizatora Yamato – 45pln/sztuka
– gumy drążka stabilizatora Nok 15 pln/sztuka
– wymiana 65pln/stronę –>130pln

Co do montażu aluramek to pół godziny razem z wyjęciem zegarów i otwarciem piwka ;)
Zegary odpinasz bez problemu, są 3 wtyczki, kable dosyć krótkie, fakt(naciskasz od góry zaczep na środku wtyczki i ciągniesz za wtyczkę).
Od zegarów odpinasz przedni panel, na 4 zatrzaski – plastik bezbarwny+ten czarny z otworami tworzą całość.
Wkładasz do środka ramkę, przez otwory przytrzymujesz palcami i najlepiej plastikowym długopisem lub zapalniczką dociskasz od zewnątrz aluminium masując dookoła coraz mocniej. Ring jest wykonany z cienkiej blaszki, którą zaginamy od środka zegara, doginamy go tak żeby powstał tzw kołnierz . Czyli dociskamy ręką i jednocześnie odginamy. Jest to praca bardzo precyzyjna więc pospiech nie mile widziany – 5 minut na jedną.
Ring dobrze wygięty się nie przesuwa dookoła, jest dobrze dociśnięty.
Powinno się ładnie ułożyć.
Żadnego kleju!!

Mogę po pracy wrzucić zdjęcie instruktażowe ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez blitz » 27 lut 2009, 15:28

Teraz tylko nowe, wypolerowane felgi i auto gotowe do sezonu letniego. pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2008, 21:26
Posty: 164
Skąd: Sanok/Rzeszów
Auto: 323F 2000 DITD 101KM

Postprzez Hugo » 27 lut 2009, 17:16

oblivion napisał(a):Co do montażu aluramek to pół godziny razem z wyjęciem zegarów i otwarciem piwka


oblivion napisał(a):Jest to praca bardzo precyzyjna więc pospiech nie mile widziany – 5 minut na jedną

hahaha
oblivion napisał(a):Mogę po pracy wrzucić zdjęcie instruktażowe
Poproszę mimo wszystko, chociaż właśnie idę wyjmować zegary. Jesteś boski :P
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez oblivion » 27 lut 2009, 19:30

No jak już sobie poradziłeś to nie będę kolejny raz rozkręcał zegarów bo w końcu śrubki pogubię <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez Hugo » 27 lut 2009, 19:43

oblivion napisał(a):No jak już sobie poradziłeś to nie będę kolejny raz rozkręcał zegarów bo w końcu śrubki pogubię
No pewnie <lol>
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez oblivion » 10 mar 2009, 17:54

Ramki aluminiowe na zegarach już mi się nudzą i ostatnio zastanawiam się nad czymś takim:
Obrazek

Co myślicie? Nie wiem czy nie za mało subtelności w tym... ;)
Obrysówki clear już zamówione dzięki pomocy kolegi pawelMX6 :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez Szydło » 10 mar 2009, 18:08

oblivion napisał(a):Co myślicie?

No piękne piękne, dokup jeszcze sobie tylko do tego aludywaniki. :D <lol> <diabełek>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 22:07
Posty: 1500
Skąd: Bieliny, Jarosław
Auto: Mazda 323f (BA) 2.0 V6 95rok

Postprzez Solo » 10 mar 2009, 18:13

a feee :P
Pozdrawiam,
Maciek

www.tabor24.pl l maszyny i pojazdy użytkowe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2004, 16:37
Posty: 824
Skąd: Kolno

Postprzez oblivion » 10 mar 2009, 18:14

hehehehe wiedziałem, że takie będą reakcje <lol> nie pasowałoby to do cronosa...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez Hugo » 10 mar 2009, 18:19

oblivion napisał(a):Co myślicie? Nie wiem czy nie za mało subtelności w tym...
Za ostro moim zdaniem.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez Lukas007 » 11 mar 2009, 19:02

Jak dla mnie najlepsza jest wersja z karbonem i alu-ramkami, coś takiego ... np.

Obrazek

Nie wiem tylko jak z wpasowaniem do tego alu-ramek (kołnierz mocujący może być za krótki)...

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez oblivion » 11 mar 2009, 19:17

Kołnierzyk mocujący jest bardzo krótki, ledwo łapie oryginał. Z karbonem wygląda ciekawie, jednak to nie jest to, zostaje przy aluramkach standard ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez Lukas007 » 11 mar 2009, 19:20

zostaje przy aluramkach


I bardzo dobrze. Karbon przedstawiłem tylko jako alternatywę dla tego ... "aluminium" :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez oblivion » 11 mar 2009, 20:02

:]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez Speed » 11 mar 2009, 20:18

Lukas007 napisał(a):Jak dla mnie najlepsza jest wersja z karbonem i alu-ramkami, coś takiego ... np.

Obrazek

Nie wiem tylko jak z wpasowaniem do tego alu-ramek (kołnierz mocujący może być za krótki)...

Obrazek


jakies namiary na to i ceny ?
Radek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, VW , Citroen, Mazda .

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy