Wymieniony sterownik RF2A i brak mocy

Postprzez LU82 » 26 gru 2008, 22:26

u mnie też tak stukotało aż wężyki przelewowe się urwały chyba że przez to że były oberwane tak stukało i kontrolka od świec nie mrugała mazda premacy 2000rok 2.0 16v co wy nato
Początkujący
 
Od: 30 paź 2011, 13:29
Posty: 4

Postprzez MarekW » 30 gru 2008, 11:26

xANDy dzieki za link o chipowaniu DITD, ale konkluzja jest jedna :

cytat z tamtego linka:
Byłem w V tech w Olsztynie i oni dzwonili do V tech w Polsce i ostatecznie decyzja na dzień dzisiejszy: nie ma możliwości chipować Ditd tylko zostaje green box lub red box lub red box z przełanczanym programem na green.

Wiec potwierdza sie inforacja od Niebie ... jak narazie nikt nie wlamal sie do sterownika DENSO i nie da sie go przeprogramowac.
Forumowicz
 
Od: 4 wrz 2006, 09:13
Posty: 340
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ DITD (2002)

Postprzez Krysztof_66M » 27 sty 2009, 19:17

Już pewnie myśleliście, że sie poddałem. Nie. I o to co mi obwieścił mój mechanik, który dopiero teraz znalazł troche czasu żeby się pobawić. Otóż były dwa błędy. Czujnik temperatury silnika i położenia wału korbowego czy jakoś tak. Zdjął osłone rozrządu i stwierdził, że jakiś kabelek jest podtarty, połączył i zabezpieczył. Nastepnie posprawdzał wszystkie filtry i jakieś inne rzeczy, coś tam przeczyścił, bo było zapchane.
Mówi że instrukcja do diesla była bardzo przydatna. Nastepnie zabrał sie za czujnik temp. i tu niespodzianka. Był odłaczony całkowicie. Taki prezencik od panów z serwisu. Jak wracałem to widziałem, że kontrolka nie pokazuje temp. ale myslałem, że czujnik się uszkodził i to mechanikowi powiedzialem. Okazało się, że po prostu był odłaczony. A dlaczego. Otóż, przy odłączonym czujniku auto pali ale silnik dzwoni, jak podłączy czujnik, komp. nie pokazuje błędów i autko jedzie normalnie. Wszystko jest ok. Jak wyłączy silnik i próba odpalenia od razu- pali. Jak dłużej postoi – nie. Odłącza czujnik – pali. Na tym zakończył, bo nie ma na razie czasu dalej go robić. Poczekam, może cos doradzicie. Mechanik podejrzewa, że może jakiś przekaźnik do tego czujnika padł. Ale komp. nie pokazuje teraz żadnych błędów. Jestem cierpliwy, bo to auto warto naprawić. Ktos sie nim jeszcze nacieszy.
Początkujący
 
Od: 18 kwi 2006, 17:15
Posty: 29
Skąd: Wielkopolska
Auto: MAZDA 3 Sky Energy + Led. 120 km sedan. Lift 2017

Postprzez MarekW » 28 sty 2009, 01:02

o czujniku temperatury było i nie wróży to nic dobrego .... bo to ma związek z padającą pompą :–( taki patent aby autko palilo :–(
Forumowicz
 
Od: 4 wrz 2006, 09:13
Posty: 340
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ DITD (2002)

Postprzez Szusz » 29 sty 2009, 17:11

Ale gdzieś na forum widziałem, że w DiTD są dwa czujniki temperatury. Jeden w bloku gada z PCM, a drugi cieczy na zegary.
Pozdrawiam,
Szusz
Początkujący
 
Od: 21 sie 2008, 10:45
Posty: 28
Skąd: Mysłowice
Auto: KIA Cee'd SW 1.6 benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6