Wymiana filtra paliwa
Witam! Powinien być KC 100 a filtr powietrza LX 936 jest ten sam co do 626 DiTD. Filtr paliwa KC 100 również montuje się do 323, 626 i Premacy DiTD. A z tym Filtronem to dokładnie o co chodzi? Jakiej firmy masz założony filtr paliwa i jaki ma numer katalogowy?
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Obecnie mam założony filtrona 113/1. Okazuje się, że to jest do wersji benzynowej, ale dziś zakładam tego knecha LX 936. Dałem do wymiany kolesiowi i okazuje się, że nie ten filtr wsadził. Filtr paliwa miał też wymienić, ale właśnie mówił, że ten KC100 to nie jest ten, więc zacząłem szukać jaki powinien być i ciągle właśnie mi wychodził KC 100 choć różni on się od tych zdjęć co tu są w wątku. Pozdrawiam
- Od: 24 sty 2009, 14:16
- Posty: 74
- Skąd: Wrocław
- Auto: M6 '03 136 MZR-GY
Witam! Do KC100 od spodu przykręca się czujnik obecności wody w paliwie. Napewno masz taki czujnik w swojej Mazdzie. Jeżeli chodzi o zdjęcia na pierwszej stronie to właśnie tak wygląda KC100.
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
adas napisał(a):Mój KC100 od góry jest jakby zaślepiony i nie ma stożkowatego układu samego filtra. Jest w kształcie walca i w dodatku jeszcze wokół jest blaszką z otworkami obłożony,a w środku ma jakby membrame
Poprostu nie widać wkładu filtracyjnego? Jeżeli tak to wszystko jest dobrze. Jeżeli możesz to zrób zdjęcie tego filtra, ale napewno do Twojego samochodu jest KC100.
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Wracając do meritum to mam pytanko. Wczoraj wymieniłem filtr w swoim DitD. Generalnie cała procedura wydaje się być identyczna. Niestety odkąd wymieniłem to pali się kontrolka odstojnika przed uruchomieniem silnika. Nie mam pomysłu co zrobiłem nie tak. Proszę o sugestie.
- Od: 12 lip 2005, 07:52
- Posty: 31
- Auto: Mazda 3 BK 2.0 LF
Młody napisał(a):Niestety odkąd wymieniłem to pali się kontrolka odstojnika przed uruchomieniem silnika.
Witam! Właśnie tak ma być. Zgasnąć ma po uruchomieniu silnika. Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Po przekręceniu kluczyka zapalają się wszystkie, ale po chwili palić mają gasnąć. Teraz pozostaje zapalona z tymi które mają gasnąc dopiero po uruchomieniu silnika. Obawiam się czy nie uszkodziłem kabli podczas wkładania filtra lub samego czujnika podczas czyszczenia odstojnika.
- Od: 12 lip 2005, 07:52
- Posty: 31
- Auto: Mazda 3 BK 2.0 LF
Witam,
jestem tu nowy, Mazdę posiadam od niedawna. Zauważyłem że po nocy lub 2 dniach po zapaleniu spadają na chwilę obroty 1 może 2 sekundy ale nie gaśnie i pózniej jest wszystko ok. Nie ma znaczenia temperatura, przy -12 odpaliła na dotyk jak jest ciepła też pali na dotyk więc pompę raczej wykluczam. Natomiast zauważyłem ze pod filtrem paliwa jest mokro, kabel pod nim też jest wilgotny co wskazuje że sie coś sączy. Czy to może być przyczyna takiego zachowania? Użytkownik Kammi napisał kiedyś że miał problem z odpalaniem jak mu ciekło z filtra. Jest tam jakaś szczelka czy ktoś wie jak jest z jej wymianą?
jestem tu nowy, Mazdę posiadam od niedawna. Zauważyłem że po nocy lub 2 dniach po zapaleniu spadają na chwilę obroty 1 może 2 sekundy ale nie gaśnie i pózniej jest wszystko ok. Nie ma znaczenia temperatura, przy -12 odpaliła na dotyk jak jest ciepła też pali na dotyk więc pompę raczej wykluczam. Natomiast zauważyłem ze pod filtrem paliwa jest mokro, kabel pod nim też jest wilgotny co wskazuje że sie coś sączy. Czy to może być przyczyna takiego zachowania? Użytkownik Kammi napisał kiedyś że miał problem z odpalaniem jak mu ciekło z filtra. Jest tam jakaś szczelka czy ktoś wie jak jest z jej wymianą?
YgooR napisał(a):Jest tam jakaś szczelka czy ktoś wie jak jest z jej wymianą?
Witam! Jest tam oring. Jest on w komplecie z nowym filtrem ale możesz też ten oring kupić w sklepie z uszczelkami np. agroma. Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Witam.
Przymierzam się właśnie do wymiany filtra paliwa. Zakupiłem sobie tego Knechta KC100 tylko się on trochę różni od tego prezentowanego na zdjęciach. Moglibyście rzucić na okiem na ten filterek i napisać mi czy to jest to??
Oto fotki :
Foto od dołu:
Fotka od góry:
Starego filtra jeszcze nie wymontowałem bo jutro odbieram auto od lakiernika i się będę za to zabierał.
Będę wdzięczny za pomoc i sugestie
Przymierzam się właśnie do wymiany filtra paliwa. Zakupiłem sobie tego Knechta KC100 tylko się on trochę różni od tego prezentowanego na zdjęciach. Moglibyście rzucić na okiem na ten filterek i napisać mi czy to jest to??
Oto fotki :
Foto od dołu:

Fotka od góry:

Starego filtra jeszcze nie wymontowałem bo jutro odbieram auto od lakiernika i się będę za to zabierał.
Będę wdzięczny za pomoc i sugestie
- Od: 17 lip 2007, 19:17
- Posty: 59
- Skąd: Starachowice/Kraków
- Auto: Mazda 6 2.2 MZR-CD 163 km
2010r.
Mazda 6 2.0 MZR-CD 136 km 2003r.
googieman napisał(a):Moglibyście rzucić na okiem na ten filterek i napisać mi czy to jest to??
Witam! Jest dobry. Stary filtr jakiej jest firmy? Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Starego filtra nie wymontowywałem jeszcze bo chwilo nie mam auta. Zajmę się tym jutro albo pojutrze i wtedy sobie porównam.
Edit:
Dzisiaj sobie wymieniłem ten filterek, trochę problemów było z wymontowaniem starego, ale się udało
Wcześniej był włożony orginalny filtr Mazdy zrobiony przez Denso i budował jego była taka jak na fotkach na 1 stronie.
No cóż mój knecht jest trochę inny, no ale widocznie taki ma być. Autko działa na nim bez żadnych problemów.
Edit:
Dzisiaj sobie wymieniłem ten filterek, trochę problemów było z wymontowaniem starego, ale się udało
Wcześniej był włożony orginalny filtr Mazdy zrobiony przez Denso i budował jego była taka jak na fotkach na 1 stronie.
No cóż mój knecht jest trochę inny, no ale widocznie taki ma być. Autko działa na nim bez żadnych problemów.
- Od: 17 lip 2007, 19:17
- Posty: 59
- Skąd: Starachowice/Kraków
- Auto: Mazda 6 2.2 MZR-CD 163 km
2010r.
Mazda 6 2.0 MZR-CD 136 km 2003r.
Wiatm,mam pytanko.Mazda 6 MZR CD diesel.Chcialbym wymienic filtr paliwa ale zastanawiam sie jak pozniej odpowietrzyc uklad.Nie widze nigdzie pompki do odpowietrzania,moze jest tak jak w silnikach benzybowych iz wystarczy kilka razy przekrecic stacyjke i pompa nabije paliwa.Prosze o podpowiedzi w jaki sposob odpowietrza sie uklad po wymianie filtra paliwa.Dziekuje
- Od: 13 mar 2009, 13:03
- Posty: 64
- Skąd: Bielsko-Biala
- Auto: Mazda 6 2,0 MZR-CD 140 KM 2008
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6