Czy się mylę??
Sprzęgło – po wciśnięciu nie podnosi się
dcc69 napisał(a):Ale jakby to miałby być wysprzęglik lub pompa to efekt byłby chyba taki ze nie byłoby płynu w zbiorniczku a jak by nie było płynu to tez zabrakłoby hamulca
Nie koniecznie od razu byś nie miał płynu w zbiorniku, ale jeżeli byś miał duży wyciek i cały płyn ze zbiornika by uciekł to nie masz hamulca. Sprawdź dokładnie najlepiej z kanału czy oby napewno wszystko suche.
Własnie suche.
Byłem przed pół godzinki lezałem na glebie swieciłem halogenem i nic.
A w zbiorniczku tyle samo.
Jutro nic nie bede robił przy nim bo mam zebranko w Automobilklubi ale po jutrze biore sie za pedałek i o wszystkim poinformuje.
Taką mam nadzieje no chyba ze jutro sie okaze ze ...
To wysprzeglik lub cos innego.
Ale mam dostepik do części tanszych tak wiec bedzie oki.
Pozdrawiam.
Byłem przed pół godzinki lezałem na glebie swieciłem halogenem i nic.
A w zbiorniczku tyle samo.
Jutro nic nie bede robił przy nim bo mam zebranko w Automobilklubi ale po jutrze biore sie za pedałek i o wszystkim poinformuje.
Taką mam nadzieje no chyba ze jutro sie okaze ze ...
To wysprzeglik lub cos innego.
Ale mam dostepik do części tanszych tak wiec bedzie oki.
Pozdrawiam.
DC CARS
a sprzęgło przed tym incydentem normalnie co wysprzęglało?Ja miałem podobnie i tez pedał mi wpadł aby dojechać do garażu to chyba z 15 razy odpowietrzałem po drodze
Jak by to był wysprzęglik to jak bedzieś kupował to zwróć uwagę na strony bo są 2 rodzajeja tak kupiłem odwrotny ale zamieniłem sam tłoczek ze sprężynką i hula do dzisiaj
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
- Od: 29 cze 2004, 12:09
- Posty: 1033
- Skąd: Krakow
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.
Normalnie wysprzeglało.
Powiem tak pedał wpadł i luzno sobie lata.
mam 2 pedał i tu nie podłączony jest a wyczowa sie takie opory ze az strzela.
Mam juz wysprzęglik i pompe o pedałku 2 nie wspomne.
Jutro zaczynam działania.
Pozdrawiam.
Powiem tak pedał wpadł i luzno sobie lata.
mam 2 pedał i tu nie podłączony jest a wyczowa sie takie opory ze az strzela.
Mam juz wysprzęglik i pompe o pedałku 2 nie wspomne.
Jutro zaczynam działania.
Pozdrawiam.
DC CARS
Driver napisał(a):ale jeżeli byś miał duży wyciek i cały płyn ze zbiornika by uciekł to nie masz hamulca
mylisz się, w zbiorniczku jest przegroda która do tego nie dopuści. poza zbiorniczkiem to są dwa zupełnie odrębne układy hydrauliczne, "posiłkują" się tylko z tego samego miejsca tym samym płynem. przy rozszczelnieniu układu sprzęgła hamulce nadal działają normalnie, choć oczywiście jak najszybciej należy się pozbyć tego wycieku.

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
bazyl wspaniały napisał(a):w zbiorniczku jest przegroda która do tego nie dopuści. poza zbiorniczkiem to są dwa zupełnie odrębne układy hydrauliczne, "posiłkują" się tylko z tego samego miejsca tym samym płynem.
Czyli jeżeli z układu hydraulicznego sprzęgła ucieknie płyn to w zbiorniku płynu połowa zostaje pełna dla hamulców ? kiedyś gdzieś na forum rzuciło mi się w oczy że jest tak jak ja pare postów powyżej napisałem czyli była to błedna teza, u mnie z koleji mam czarno na białym ze mam 2 układy jest osobny zbiornik płynu do układu sprzęgła i hamulców.
Witam.
Juz wszystko wiem ale nie zrobione jeszcze.
Odkrecilem pedałek ale nie wyjąłem bo to ciezka robota trzeba odkrecic i hamulcowy i nie wiem czy tez nie kolumne kierownicza bo jest taka tam poprzeczka ktora uniemozliwia wyjecie swobodne pedału.
Ale zeby wyjąć pompe sprzegła to trzeba odkrecic nakrętke jedna os mocowania pedału.
Czyli pompa wymieniona i wysprzeglik tez.
I tu tragedia wszedł mi prawie literek Dot4 i w pewnym momencie zobserwowałem ze...
Cos kapie ze spodu
!!????
Zacząłem szukac i okazało sie ze poci sie przaewód gumowy ktory kawałkiem jest miedzy pompą a wysprzeglika.
Miałem nadzieje ze to nie to.
Ale jak udalo sie mnie dostac do niego okazalo sie ze tak.
Płyn nie wiadomo kiedy był tam przepuszczany a ja ostatnio w lipcu wymieniałem na nowy tyle ze w układzie hamulcowym a zapomniałem a moze nie wiedziałem ze i tu tez cos jeszcze trzeba odpowietrzyc.
Ale i tak wysprzeglik do połowy juz stał i był szlam pompa jeszcze zastanawiam sie czy ją oddawac ale chyba zostawie bo jak znowu mam lezec z glową na podłodze zeby odkrecic nakretke to dziękuje.
A przypominam ze robilem to pod chmurka.
Cała akcja trwała od 13 do 19 i dupa
Postanowilem sobie ze na wiosne wymieniam wszystkie gumowe przewody na nowe.
A tak na marginesie zastanawiam sie co za debilek pomyslał zeby w pewnym momencie zrobic przewód gumowy.
Wystaczyło te 20 cm wiecej rureczki i byłoby git.
No to teraz czekam jutra i jak nie znajde takiego gumowego to szukam rureczki.
Pozdrawiam.
Juz wszystko wiem ale nie zrobione jeszcze.
Odkrecilem pedałek ale nie wyjąłem bo to ciezka robota trzeba odkrecic i hamulcowy i nie wiem czy tez nie kolumne kierownicza bo jest taka tam poprzeczka ktora uniemozliwia wyjecie swobodne pedału.
Ale zeby wyjąć pompe sprzegła to trzeba odkrecic nakrętke jedna os mocowania pedału.
Czyli pompa wymieniona i wysprzeglik tez.
I tu tragedia wszedł mi prawie literek Dot4 i w pewnym momencie zobserwowałem ze...
Cos kapie ze spodu






Zacząłem szukac i okazało sie ze poci sie przaewód gumowy ktory kawałkiem jest miedzy pompą a wysprzeglika.
Miałem nadzieje ze to nie to.
Ale jak udalo sie mnie dostac do niego okazalo sie ze tak.
Płyn nie wiadomo kiedy był tam przepuszczany a ja ostatnio w lipcu wymieniałem na nowy tyle ze w układzie hamulcowym a zapomniałem a moze nie wiedziałem ze i tu tez cos jeszcze trzeba odpowietrzyc.
Ale i tak wysprzeglik do połowy juz stał i był szlam pompa jeszcze zastanawiam sie czy ją oddawac ale chyba zostawie bo jak znowu mam lezec z glową na podłodze zeby odkrecic nakretke to dziękuje.
A przypominam ze robilem to pod chmurka.
Cała akcja trwała od 13 do 19 i dupa




Postanowilem sobie ze na wiosne wymieniam wszystkie gumowe przewody na nowe.
A tak na marginesie zastanawiam sie co za debilek pomyslał zeby w pewnym momencie zrobic przewód gumowy.
Wystaczyło te 20 cm wiecej rureczki i byłoby git.
No to teraz czekam jutra i jak nie znajde takiego gumowego to szukam rureczki.
Pozdrawiam.
DC CARS
Zrobione.
Wystarczyło moze i ten przewodzik elastyczny wymienic ale jak wymieniłem wysprzeglik i pmpe to bedzie na dłuzej
A tak na marginesie juz wiem dlaczego w pewnym momencie jest przewod taki elastyczny.
Dlatego ze skrzynia razem z silnikiem poruszaja sie i gdyby była tylko rurka po pewnym czasie mogłaby ona poprostu ulec zniszczeni a zeby temu zapobiec wstawiony tam jest taki przewodzi.
Juz wiem po co to Japonce zrobili
Pozdrawiam.
Wystarczyło moze i ten przewodzik elastyczny wymienic ale jak wymieniłem wysprzeglik i pmpe to bedzie na dłuzej
A tak na marginesie juz wiem dlaczego w pewnym momencie jest przewod taki elastyczny.
Dlatego ze skrzynia razem z silnikiem poruszaja sie i gdyby była tylko rurka po pewnym czasie mogłaby ona poprostu ulec zniszczeni a zeby temu zapobiec wstawiony tam jest taki przewodzi.
Juz wiem po co to Japonce zrobili
Pozdrawiam.
DC CARS
a nie mówiłemdcc69 napisał(a):Zrobione.
Wystarczyło moze i ten przewodzik elastyczny wymienic ale jak wymieniłem wysprzeglik i pmpe to bedzie na dłuzej![]()
A tak na marginesie juz wiem dlaczego w pewnym momencie jest przewod taki elastyczny.
Dlatego ze skrzynia razem z silnikiem poruszaja sie i gdyby była tylko rurka po pewnym czasie mogłaby ona poprostu ulec zniszczeni a zeby temu zapobiec wstawiony tam jest taki przewodzi.
Juz wiem po co to Japonce zrobili![]()
Pozdrawiam.
- Od: 22 gru 2007, 16:48
- Posty: 748
- Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
- Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)
Jak widzisz wysprzeglik to widac przewód.
A drugi jego koniec jest zamocowany pod akumulatorem.
Ja musiałem wyjąć akumulator i jest dobry dostep.
Nie jest to takie trudne.
Ale jesli nie wymienasz pomkpy ani wysprzeglika to przynajmniej kup sobie zestawy naprawcze Autofrena i wymien gumki.
Zawsze raz robic robotę.
A drugi jego koniec jest zamocowany pod akumulatorem.
Ja musiałem wyjąć akumulator i jest dobry dostep.
Nie jest to takie trudne.
Ale jesli nie wymienasz pomkpy ani wysprzeglika to przynajmniej kup sobie zestawy naprawcze Autofrena i wymien gumki.
Zawsze raz robic robotę.
DC CARS
Pajko jak masz skryznie biegów, to tam idzie przewód hydrauliczny, w jednym miejscu od jest gietki z gumy i zapewne to On Ci szczelił.
Mi szczelił ale wymienielm na miescie bo kupilem przwód i se naprawilem
Skryznia biegów i przewód elastyczny
Mi szczelił ale wymienielm na miescie bo kupilem przwód i se naprawilem
Skryznia biegów i przewód elastyczny
- Od: 31 sty 2006, 17:30
- Posty: 2112
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Auto: Bezawaryjne i Niebite
Ja kupiłem od Audi 80.
Jest tanszy i pasuje.
Z jednej i z drugiej strony ma gwinty nazwijmy to ze maja koncówki żeńskie.
Długość jego około 225mm.
Gwint M10x1 z jednej i drugiej strony i wewnetrzny.
A jakbyś miał kupować np w Inter Carsie to poproś o numer 5211-02-1212
To jest firmy 4max ale jest dobry inne numeracje to TRW LUC PHA344
Koszty od 20 – 40 zł bez znizek
Jest tanszy i pasuje.
Z jednej i z drugiej strony ma gwinty nazwijmy to ze maja koncówki żeńskie.
Długość jego około 225mm.
Gwint M10x1 z jednej i drugiej strony i wewnetrzny.
A jakbyś miał kupować np w Inter Carsie to poproś o numer 5211-02-1212
To jest firmy 4max ale jest dobry inne numeracje to TRW LUC PHA344
Koszty od 20 – 40 zł bez znizek
Ostatnio edytowano 25 sty 2009, 23:04 przez dcc69, łącznie edytowano 1 raz
Przewód hamulcowy elastyczny.
Długość 225 z gwintem m10x1 wewnetrzny (żenskie końcówki)
Sprzedający bedzie wiedział o co chodzi.
Pasuje do AUDI-VW Tył Audi 80/90 78-94 / Golf 91-96
Numer w Inter Carsie 5211-02-1212P
Długość 225 z gwintem m10x1 wewnetrzny (żenskie końcówki)
Sprzedający bedzie wiedział o co chodzi.
Pasuje do AUDI-VW Tył Audi 80/90 78-94 / Golf 91-96
Numer w Inter Carsie 5211-02-1212P
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6