[AJ] Usterki i awarie silnika M6 3.0 V6
Tak sa migacze biale w blotnikach! i zderzak jest europejski nie ten Aero! Zderzak jest zwykly poniewaz byl pekniety i brakowalo go trochu to zmienilem na zwykly bo tamten i tak za niski byl a mieszkam na wsi to bym robil za pug
albo autko jest obnizane bo twardziuskie strasznie i ma tarcze wentylowane moze ktos sie bawil przed moim zakupem! migacze nie wiem czy maja byc czy nie w standardzie w blotnikach! napewno byla przejechana prawa strona (dzwi kierowcy i blotnik) w USA
- Od: 12 sty 2009, 14:53
- Posty: 15
Ralpheek napisał(a):oraz 240konną jaguara
Kupiłem wcześniej silnik z S-Type'a i nie pasował, m.in. czujniki. Intryguje mnie, czy można coś zrobić z tą pompą.
bez obawy Tom, mamy po lifcie M6- sporo usterek poprawili – aczkolwiek trzeba tylko kontrolować.
Globy szalejesz..., ale nie zrażaj się 3.0 v6 Aj, w końcu to też Mazda
junior20 informuj nas o postepach.
Globy szalejesz..., ale nie zrażaj się 3.0 v6 Aj, w końcu to też Mazda
junior20 informuj nas o postepach.
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
Wszystkie postepy i ciekawostki na biezaco bede podawal!! TOM stukanie panewek wyglada tak jak bys malym mloteczkiem stukal po twardym metalu tyk tyk tyk w miare wiekszysz obrotow szybsze tykanie! slyszales moze kiedys dzwiek popychaczy tlokow to cos takiego ! U mnie zadnych znakow w spalinach nie bylo czysciutko!
- Od: 12 sty 2009, 14:53
- Posty: 15
Przede wszystkim słychać też klikanie/stukanie, jak odpuścisz pedał gazu. U mnie do 3 tys. obrotów była tragedia, potem milkło... Dlatego drogę do Ursyn-Caru w Piasecznie przeleciałem ze średnią 120 km/h
Do roboty były też pierścienie, więc nieźle kopciło. Wrzucę podsumowanie swojego remontu – mam nadzieję, że skończy się w tym miesiącu (to już czwarty, hihi). Oto najlepsze zdjęcie mojej Mazdy:



Miałem podobny problem, u mnie przypalone były 3 komry i tłoki. Mechanik zagrzał silnik :/ Katalizatory 4 sztuki tez poszły sie .... na złom :/ Wkoncy po wielu m-cach poszukiwan czesci (Ford, Jaguar, Mazda) dałem za wygrana i kupiłem nowy silnik z minimalnym przebiegiem. Wiem, ze tłoków samych nie kupisz, w ASO mazda powiedziali mi, ze nie ma zastawow naprawczych do tego silnika. Zreszta ten silnik jest bardzo rzadko spotykany, fordy i jaguary maja podobne ale nie takie same (polow czesci nie pasuje). W moim przypadku podczas wymiany silnika musiałem podmienic tez sanki bo kupiłem silnik od modelu 06' a moja jest 03'. Okazało sie, ze inaczej jest poprowadzony wydech i katalizatory :/ Wtryski tez nie pasuja, po 06r były bez pompki czy czegos tam
Przy okazji mam cały stary silnik w czesciach w garazu. Jesli czegos potrzebujesz procz 3tłoków i tylnej, górnej pokrywy bloku to sie odezwij. Niestety mi naprawa zajeła około 3m-cy i mam sporo doswiadczenie jesli chodzi o ten silnik, gdzie? co i jak? Głowa do góry,
PzdR
PzdR
-
Adq
Ja mam już prawie 130 tys. km i silnik chodzi bez problemów. Pamietajcie o wymianie co 40 -50 tys. km zaworu PCV, który odpowiada za wiekszośc padniętych silników 3.0. Kosztuje 10 dolarów i można go samemu wynienic w 10 min. Najważniejsza w tym silniku jest częsta kontrola stanu oleju, właśnie ze względu na ten zawór, który jak się zablokuje w pozycji otwartej to powoduje wysysanie oleju a jak w zamkniętej to nawet silnik może rozerwac.
My ride's: Renault Espace 2.0 DCI 06' 175KM
Moja M6 --- SOLD
Moja M6 --- SOLD
pcv valve, mazda6, 3.0l, hatchback, wagon
04-05 $19.82 $15.86
Emission system – Pcv valve
oraz
control module – 3.0 liter – 3.0 liter
03-08 $22.23 $17.78
Cooling – Cooling fan – Control module
tak zapobiegawczo zamówie w następnym tygodniu
04-05 $19.82 $15.86
Emission system – Pcv valve
oraz
control module – 3.0 liter – 3.0 liter
03-08 $22.23 $17.78
Cooling – Cooling fan – Control module
tak zapobiegawczo zamówie w następnym tygodniu
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6