Witam
Jak w tytule mam kilka spraw, które nagle zaczęły mi spędzć sen z powiek. Mazda 626 GF 1998 rok, kombi, 2.0, 115 KM na tyle tarcze hamulcowe.
Piewrszy to zamontowaniu LPG – sekwencja – gaśnie mi silnik po puszczeniu gazu, jak się nagrzeje na maxa jest lepiej ale też potrawfi gasnąć. Dodatkowo lekko pływają obroty w okolicy drugiej kreski około 750 – 800 obr/min jak niezgaśnie na luzie. Czy tu mam stawiać na silnik krokowy – już go czyściłem nie pomogło i gazownika odwiedzałem 2 razy.
Inna sprawa abs po teście mam padnięty czyjnik na tylnym lewym kole, kontrolka czasmi po odpaleniu gasnie a czasmi się pali. Przy jeździe najczęściej na dołkach się zapala. Dodatkowo od razu z abs zapala TCS. Wiem, że steronik jest niby ten sam abs i TCS. Dodatkowo jak abs działa to przy lekkim dotknieciu pedału hamulca zaczyna brzęczeć coś jak by pompa abs-u uzbraja się czy coś takiego(słychać buczenie takie jak po odpaleniu samochodu)(jak dla mnie nie powinno nic byc słychac przy lekkim dotknięciu hamulca). Przy takim solidniejszym naciśnięciu jest normalne działenie hamulców. Dodatkowo dość mocno mi przygasza silnik przy hamowaniu. Zastanawiam się czy nie pada sterownik od abs lub jakiś inny element odpowiedzialny za przekaz podciśnień podczas hamowania. Czy jest możliwe testawienie w warunakach domowych komputera od ABS-u?. Czy może ktoś posiada sprawny używany czujnik do tego modelu mazad do sprzedania,
Niewłaściwe działnie ABS i TCS oraz malejące obroty na luzie
Strona 1 z 1
sprawdz dokladnie przewod przy kole .. na rozciaganie
) zaoszczedzisz jesli jest kabelek przerwany
a wyglada ze tak jest ..
co do obrotow i gazu ..... wyglada na brak szczelnosci w ukladzie dolotowym podcisnieniowym ...
samostart i jazda po wszystkim w oczekiwaniu na wzrost obrotow
Pozdrawiam
a wyglada ze tak jest ..
co do obrotow i gazu ..... wyglada na brak szczelnosci w ukladzie dolotowym podcisnieniowym ...
samostart i jazda po wszystkim w oczekiwaniu na wzrost obrotow
Pozdrawiam
Romelak, proszę o zapoznanie się z regulaminem Forum. Dowiesz się z niego jak poprawnie nazywać i kiedy zakładać nowe tematy na forum.
Następnie popraw proszę temat na zgodny z regulaminem (użyj opcji 'zmień' – prawy górny róg Twojego postu) zwiększy to Twoje szanse na uzyskanie odpowiedzi. Masz na to 24h, później temat będę musiał umieścić w koszu.
Oznaczenia generacji i symbole silników – potrzebne do nazwania tematu – znajdziesz na stronie klubowej.
Skorzystaj też z opcji 'szukaj', wiele problemów było już omawianych na forum, a co ważniejsze, dużo z nich zostało rozwiązanych.
Regulamin
Opcja: Szukaj
Jak używać opcji: Szukaj
Oznaczenia modeli i silników
Co do LPG, pytaj proszę w dziale do tego przeznaczonym (użyj opcji szukaj, a nuż jest podobny temat?).
Następnie popraw proszę temat na zgodny z regulaminem (użyj opcji 'zmień' – prawy górny róg Twojego postu) zwiększy to Twoje szanse na uzyskanie odpowiedzi. Masz na to 24h, później temat będę musiał umieścić w koszu.
Oznaczenia generacji i symbole silników – potrzebne do nazwania tematu – znajdziesz na stronie klubowej.
Skorzystaj też z opcji 'szukaj', wiele problemów było już omawianych na forum, a co ważniejsze, dużo z nich zostało rozwiązanych.
Regulamin
Opcja: Szukaj
Jak używać opcji: Szukaj
Oznaczenia modeli i silników
Co do LPG, pytaj proszę w dziale do tego przeznaczonym (użyj opcji szukaj, a nuż jest podobny temat?).
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL 
Realski dzięki za odpowiedz. Co do kabelka jest mozliwe, że jest gdzieś padniety tylko na dziś nie mam kanału więc będzie mi trudno coś zobaczyć. Jutro jestem umówiony u Jaksy na wymiane więc na pierwszy rzut pójdzie kondycja przewodu.
Gaz to nna śpiewka. Przeglądałem dziś uszcelnienie układu dolotowego i wydawał się całkiem szczelny. Myślę, że pomiar parametrów lambdy powienien dać pogląd czy mieszanka uboga czy bogata a tym samym czy sa nieszczelności. Ćoś czytałem o możliwości pobierania lewego powietrza przy kolektorze ssącym.
Co do uwagi "gboss" odnosnie tematu i miejsca – temat zmieniam, uzupełniam opis ale nie jestem za przenoszeniem moich problemów na inny post bo to co było przejrzałem i nic mi dokładnie nie pasuje (już odpowietrzałem układ, sprawdzałem szczelność dolotu, odserwowałem błedy kodówi dalej nic z tego nie wynika więc pisze nowy połączony) Przerzuce jeszcz posta na lpg i gdzieś go postaram się zaiwesić.
Pozdrawiam
Gaz to nna śpiewka. Przeglądałem dziś uszcelnienie układu dolotowego i wydawał się całkiem szczelny. Myślę, że pomiar parametrów lambdy powienien dać pogląd czy mieszanka uboga czy bogata a tym samym czy sa nieszczelności. Ćoś czytałem o możliwości pobierania lewego powietrza przy kolektorze ssącym.
Co do uwagi "gboss" odnosnie tematu i miejsca – temat zmieniam, uzupełniam opis ale nie jestem za przenoszeniem moich problemów na inny post bo to co było przejrzałem i nic mi dokładnie nie pasuje (już odpowietrzałem układ, sprawdzałem szczelność dolotu, odserwowałem błedy kodówi dalej nic z tego nie wynika więc pisze nowy połączony) Przerzuce jeszcz posta na lpg i gdzieś go postaram się zaiwesić.
Pozdrawiam
- Od: 5 sty 2009, 10:45
- Posty: 3
- Skąd: Sochaczew
- Auto: Mazda 626 2.0 1998r
Witam
Świecenie kontrolek ABS i TCS wyeliminowane – zmieniony czujnik i problem z głowy.
Dalej pozostałą mi sprawa przygasania i falujących obrotów. Przy rozgrzewaniu silnika spadają obroty do zera nawet na benzynie, gaz to nie ma jazdy. ale to już temat raczej na LPG więc tam postaram się opiać dokładnie sytuację.
Świecenie kontrolek ABS i TCS wyeliminowane – zmieniony czujnik i problem z głowy.
Dalej pozostałą mi sprawa przygasania i falujących obrotów. Przy rozgrzewaniu silnika spadają obroty do zera nawet na benzynie, gaz to nie ma jazdy. ale to już temat raczej na LPG więc tam postaram się opiać dokładnie sytuację.
- Od: 5 sty 2009, 10:45
- Posty: 3
- Skąd: Sochaczew
- Auto: Mazda 626 2.0 1998r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6