Różnice pomiędzy mazdą 626 europejską i 626 Cronos
A temat leci do kosza. Na forum nie prosimy, ani nie udzielamy odpowiedzi z manualami, instrukcjami, schematami itp.
Na resztę pytań, odpowiedzi znajdziesz na forum, natomiast co do części napisz do klubowego kolegi: biuro@carspeed.pl
Na resztę pytań, odpowiedzi znajdziesz na forum, natomiast co do części napisz do klubowego kolegi: biuro@carspeed.pl
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL 
qbass kupiłem używane auto bez manuala, jeżeli komuś od Cronosa został manual chętnie go kupię to powinno rozwiązać kwestię praw autorskich, jestem posiadaczem legalnego auta i odkupię manual od legalnego posiadacza auta.
Forum czytam już masę czasu i nie na wszystkie pytania znalazłem odpowiedź stąd mój post. W poście tym jest kilka innych pytań nie związanych z samym manualem, jednak z informacjami w nim zawartymi. Ja nie mam jak tego sprawdzić. Nie znam dokładnie różnic pomiędzy Cronosem a Mazdą w wersji EU.
Nie jestem w stanie poświęcić na lekturę forum więcej czasu, zwłaszcza że szukaj daje masę wyników i pobieżne nawet przejrzenie wszystkiego aby się dokopać do ważnych informacji zajmuje masę czasu – którego już nie mam.
Uznajmy więc że nie proszę o manual – poza tym, że wyrażam chęć jego legalnego nabycia.
Jednak odpowiedź odnośnie poniższych rzeczy mogła by mi się przydać – może być w formie linków do tematów stron zewnętrznych.
– Żarówki w Cronosie – jakie? wiem tylko że HB4 – ale czy na pewno ?
– mam amerykańskie reflektory – czy da się je jakoś przerobić – czy zostaje jedynie wymiana – podobają mi się jednoszybowe – te co mam, chciałbym w miarę możliwości je zostawić.
– światła z tyłu – mam czerwono białe – kierunki świecą na czerwono – czy to jest problem. Dodam że auto w kraju jest od 2001 roku – mam papiery potwierdzające przegląd zerowy oraz w dowodzie wszystkie przeglądy coroczne.
– Czy układ wydechowy jest znacząco inny niż Mazdach EU czy to jest to samo
– jakie w Cronosach fabrycznie instalowano amorki – olej czy gaz?
– jakie w Cronosach są parametry felg – piasta, rozstaw śrub jakie optymalnie dobrać ET co by koło nie wystawałoza obrys samochodu.
Zrozum Qbass moje wątpliwości, mam pierwszą w życiu Mazdę, w dodatku w wersji usa (a tych jest znacznie mniej nawet na tym forum), jest to mój pierwszy amerykaniec w dodatku nie mam manuala.
Nie jestem motoryzacyjnym Guru nie na wszystko wpadnę, znajdę sam, dlatego proszę o pomoc.
Dobrą stroną tego może być to, że w tym miejscu mógłby powstać zbiór informacji dot właśnie Cronosów.
Takiego zbioru informacji nie ma na tym forum, przynajmniej nie udało mi się trafić, jedyne co mogę to wyławiać strzępki wiedzy przeznaczonej dla mnie z tysięcy postów a to czasochłonne jest niestety.
Hazu – dzięki wielkie za pomoc, nie rozwiało to wielu moich wątpliwości jednak wiem znacznie więcej niż przed lekturą.
Dodatkowo nasunął mi się następny problem. Oglądam różne katalogi części różnych firm np IC, bosal i tak dalej i mam problem z identyfikacją auta z list modeli w katalogach. np
Bosal – select body (dostępne opcje) Hatchback | Saloon | Coupé | Estate
a ja mam sedana – który to będzie? – estate ?
Często znajduję rozróżnienia w obrębie modelu 626 IV
GE HATCHBACK
GE
Ja wiem ze mój cronos to GE FS 2.0i 16V i tak dalej ale czy nie natnę się kupując coś on-line, część przyjedzie a tu zonk bo to do wersji EU się okaże.
Być może mój błąd tkwi w nastawieniu, poprzednio do almery kupowałem w jednym sklepie online, miałem manual , wiedziałem co gdzie i jak, swoją drogą przez 80kkm (190kkm ogólnego przebiegu auta) zmieniałem tylko tarcze, klocki, filtry płyny i świece itp – do dzwona jeźdźił na ori zawieszeniu, rozrządzie itp.
Może muszę się przestawić na to że w przypadku amerykańca przy każdym zakupie muszę zadzwonić, pogadać upewnić się itp. Jak to jest z tymi amerykańskimi madziami i kupowaniem do nich części?
Forum czytam już masę czasu i nie na wszystkie pytania znalazłem odpowiedź stąd mój post. W poście tym jest kilka innych pytań nie związanych z samym manualem, jednak z informacjami w nim zawartymi. Ja nie mam jak tego sprawdzić. Nie znam dokładnie różnic pomiędzy Cronosem a Mazdą w wersji EU.
Nie jestem w stanie poświęcić na lekturę forum więcej czasu, zwłaszcza że szukaj daje masę wyników i pobieżne nawet przejrzenie wszystkiego aby się dokopać do ważnych informacji zajmuje masę czasu – którego już nie mam.
Uznajmy więc że nie proszę o manual – poza tym, że wyrażam chęć jego legalnego nabycia.
Jednak odpowiedź odnośnie poniższych rzeczy mogła by mi się przydać – może być w formie linków do tematów stron zewnętrznych.
– Żarówki w Cronosie – jakie? wiem tylko że HB4 – ale czy na pewno ?
– mam amerykańskie reflektory – czy da się je jakoś przerobić – czy zostaje jedynie wymiana – podobają mi się jednoszybowe – te co mam, chciałbym w miarę możliwości je zostawić.
– światła z tyłu – mam czerwono białe – kierunki świecą na czerwono – czy to jest problem. Dodam że auto w kraju jest od 2001 roku – mam papiery potwierdzające przegląd zerowy oraz w dowodzie wszystkie przeglądy coroczne.
– Czy układ wydechowy jest znacząco inny niż Mazdach EU czy to jest to samo
– jakie w Cronosach fabrycznie instalowano amorki – olej czy gaz?
– jakie w Cronosach są parametry felg – piasta, rozstaw śrub jakie optymalnie dobrać ET co by koło nie wystawałoza obrys samochodu.
Zrozum Qbass moje wątpliwości, mam pierwszą w życiu Mazdę, w dodatku w wersji usa (a tych jest znacznie mniej nawet na tym forum), jest to mój pierwszy amerykaniec w dodatku nie mam manuala.
Nie jestem motoryzacyjnym Guru nie na wszystko wpadnę, znajdę sam, dlatego proszę o pomoc.
Dobrą stroną tego może być to, że w tym miejscu mógłby powstać zbiór informacji dot właśnie Cronosów.
Takiego zbioru informacji nie ma na tym forum, przynajmniej nie udało mi się trafić, jedyne co mogę to wyławiać strzępki wiedzy przeznaczonej dla mnie z tysięcy postów a to czasochłonne jest niestety.
Hazu – dzięki wielkie za pomoc, nie rozwiało to wielu moich wątpliwości jednak wiem znacznie więcej niż przed lekturą.
Dodatkowo nasunął mi się następny problem. Oglądam różne katalogi części różnych firm np IC, bosal i tak dalej i mam problem z identyfikacją auta z list modeli w katalogach. np
Bosal – select body (dostępne opcje) Hatchback | Saloon | Coupé | Estate
a ja mam sedana – który to będzie? – estate ?
Często znajduję rozróżnienia w obrębie modelu 626 IV
GE HATCHBACK
GE
Ja wiem ze mój cronos to GE FS 2.0i 16V i tak dalej ale czy nie natnę się kupując coś on-line, część przyjedzie a tu zonk bo to do wersji EU się okaże.
Być może mój błąd tkwi w nastawieniu, poprzednio do almery kupowałem w jednym sklepie online, miałem manual , wiedziałem co gdzie i jak, swoją drogą przez 80kkm (190kkm ogólnego przebiegu auta) zmieniałem tylko tarcze, klocki, filtry płyny i świece itp – do dzwona jeźdźił na ori zawieszeniu, rozrządzie itp.
Może muszę się przestawić na to że w przypadku amerykańca przy każdym zakupie muszę zadzwonić, pogadać upewnić się itp. Jak to jest z tymi amerykańskimi madziami i kupowaniem do nich części?
- Od: 16 sty 2009, 19:30
- Posty: 7
- Skąd: Warszawa - Wołomin
- Auto: Mazda 626 Cronos LX'97 2.0i
qbass napisał(a): Na forum nie prosimy, ani nie udzielamy odpowiedzi z manualami, instrukcjami, schematami itp.
qbass sorry, ale w takim razie co? kawę pijemy?
Forum właśnie jest od pytań, odpowiedzi, schematów, wrażeń, remontów, przeróbek itp
accer daj mail to Ci wyślę parę rzeczy i wklej swojego cronosa w dziale Nasze Mazdy bo jestem ciekaw, strasznie mi się młodsze roczniki od mojego podobają
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
W porządku, po przemyśleniu, temat zostaje, ale łączę go z podobnym.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=269
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=41167
Jest taki sam.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=14009
Najlepiej zapytać w tym temacie
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=33217
Petrygo, Prestone. Dodawać niczego nie trzeba.
Co 10 tys. Silnik masz taki jak każdy inny, więc informacji na forum jest mnóstwo.
DOT-3 (zalecany) lub 4.
Tak.
To tak na szybko, bo nie mam czasu.
Kolega chce kupić, więc od tego jest dz. Kupię, ale lepszym wyjściem byłoby skorzystanie z podpisu użytkownika GofNet.
accer napisał(a): mam amerykańskie reflektory – czy da się je jakoś przerobić – czy zostaje jedynie wymiana – podobają mi się jednoszybowe – te co mam, chciałbym w miarę możliwości je zostawić.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=269
accer napisał(a): światła z tyłu – mam czerwono białe – kierunki świecą na czerwono – czy to jest problem. Dodam że auto w kraju jest od 2001 roku – mam papiery potwierdzające przegląd zerowy oraz w dowodzie wszystkie przeglądy coroczne.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=41167
accer napisał(a):Czy układ wydechowy jest znacząco inny niż Mazdach EU czy to jest to samo
Jest taki sam.
accer napisał(a): jakie w Cronosach fabrycznie instalowano amorki – olej czy gaz?
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=14009
accer napisał(a): jakie w Cronosach są parametry felg – piasta, rozstaw śrub jakie optymalnie dobrać ET co by koło nie wystawałoza obrys samochodu.
Najlepiej zapytać w tym temacie
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=33217
accer napisał(a):– co do chłodnicy się leje? dolewać jakichś specyfików do chłodnic alu?
Petrygo, Prestone. Dodawać niczego nie trzeba.
accer napisał(a):– jak często (co ile kkm) w Cronosach zmieniać olej – według manuala (nie mam manuala)
Co 10 tys. Silnik masz taki jak każdy inny, więc informacji na forum jest mnóstwo.
accer napisał(a): jaki płyn hamulcowy używać ?
DOT-3 (zalecany) lub 4.
accer napisał(a):– ciśnienie w oponach tak jak na głównej podane 2.2 przód 1.8 tył ?
Tak.
To tak na szybko, bo nie mam czasu.
oblivion napisał(a):qbass sorry, ale w takim razie co? kawę pijemy?
Forum właśnie jest od pytań, odpowiedzi, schematów, wrażeń, remontów, przeróbek itp
Regulamin napisał(a):kategorycznie zabrania się poruszania tematów związanych z powielaniem danych objętych prawami autorskimi. Wszelkie dywagacje dotyczące kopiowania płyt CD, instrukcji obsługi itp
Kolega chce kupić, więc od tego jest dz. Kupię, ale lepszym wyjściem byłoby skorzystanie z podpisu użytkownika GofNet.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL 
Dzięki serdeczne, z podpisu skorzystałem. Jeszcze nie przez wszystko przebrnąłem.
Ale komplet informacji do bycia świadomym użytkownikiem mazdy już mam.
Teraz muszę się douczyć odnośnie świadomego bycia użytkownikiem amerykańskiej mazdy
Ale komplet informacji do bycia świadomym użytkownikiem mazdy już mam.
Teraz muszę się douczyć odnośnie świadomego bycia użytkownikiem amerykańskiej mazdy
- Od: 16 sty 2009, 19:30
- Posty: 7
- Skąd: Warszawa - Wołomin
- Auto: Mazda 626 Cronos LX'97 2.0i
Witaj – gratuluję zakupu
Na "prawym" przeglądzie takie podświetlenie kierunków muszą być odłączone. Same reflektory są symetryczne – niedozwolone w Europie – i można je przerobić przez wycięcie środka i wstawienie małych świateł typu H4. W Polsce jednak wiele osób jeździ bez przeróbek
Żarówki ori w Cronosach HB4.

Wymiarów tarcz i klocków nie pamiętam (w wersji 2.5 średnica przednich to 260 mm). W razie wymiany zainwestuj w produkty firm Ferodo, TRW Lukas lub ATE (komplet na przód poniżej 400 zł). Skuteczność bębnów w samochodach o standardowych osiągach nie różni się od hamulców tarczowych, a są znacznie mniej "obsługochłonne"
Tak, można, aczkolwiek lusterka wersji US-spec są znacznie ładniejsze. Podgrzewanie możesz założyć sam (koszt maty, instrukcja jest na forum autorstwa Użytkownika marek), fabrycznie było tylko w wersjach europejskich uruchamiane razem z podgrzewaniem tylnej szyby.
Tylko wersje europejskie, w desce jest miejsce na oddzielne pokrętło. Wydech nie różni się od standardowej 626 GE FS w sedanie (Saloon, oznaczenie Twojego modelu i silnika).
– 10000 km, olej syntetyczny lub pół-,
– olejowe, po lifcie w 1995 roku gazowe – możesz stosować wedle uznania, polecam zamienniki KYB lub Tokico (koszt pary ok. 250 zł),
– płyn należy zmieniać co 2 lata lub 50000 km, prawidłowo układ chłodzenia powinien osiągać sprawność (90 st.) po kilku kilometrach, a auto nie powinno dymić na niebiesko (może pocić się "spod dekla zaworów"),
– rozstaw śrub 5x114,3 mm, średnica otworu centrującego chyba 67,1 mm.
accer napisał(a):Jakie żarówki w jakich światłach w Cronosach występują, światła mam raczej hamerykańskie bo świecą na pomarańczowo na zewnętrznych krańcach reflektorów (da się zrobić z tym coś czy tylko wymiana reflektorów)
Na "prawym" przeglądzie takie podświetlenie kierunków muszą być odłączone. Same reflektory są symetryczne – niedozwolone w Europie – i można je przerobić przez wycięcie środka i wstawienie małych świateł typu H4. W Polsce jednak wiele osób jeździ bez przeróbek

accer napisał(a):– jakie tarcze (wymiary) są zamontowane z przodu (wersja bez ABSu)
– analogicznie jakie wymiary klocków się tam znajdują
– z tyłu mam bębny – czy szczęki mają jakieś konkretne oznaczenia lub charakterystyczne wymiary? w temacie bębnów w ogóle zielony jestem, w poprzednim małym wściekłym miałem tarcze? Dobre są bębny? Warto się zastanowić nad zmianą na tarczowe?
Wymiarów tarcz i klocków nie pamiętam (w wersji 2.5 średnica przednich to 260 mm). W razie wymiany zainwestuj w produkty firm Ferodo, TRW Lukas lub ATE (komplet na przód poniżej 400 zł). Skuteczność bębnów w samochodach o standardowych osiągach nie różni się od hamulców tarczowych, a są znacznie mniej "obsługochłonne"
accer napisał(a):– Czy da się przełożyć lusterka (elektryczne) ze zwykłej mazdy 626 (składane) do Cronosa (mogą być dodatkowo podgrzewane)?
Właśnie, jak sprawdzić czy są podgrzewane – powinny się grzać cały czas, czy powinien być do tego włącznik jakiś na konsoli ?
Tak, można, aczkolwiek lusterka wersji US-spec są znacznie ładniejsze. Podgrzewanie możesz założyć sam (koszt maty, instrukcja jest na forum autorstwa Użytkownika marek), fabrycznie było tylko w wersjach europejskich uruchamiane razem z podgrzewaniem tylnej szyby.
accer napisał(a):– brakuje mi nieco elektrycznej regulacji świateł, reflektory są w sumie do tego przystosowane raczej (kólka zębate na zewnątrz więc można silniczek dołożyć)
co będzie do tego potrzebne oprócz silniczków? Czy jest już fabryczna instalacja do tego (kable, kostki)? W kabinie podpiął bym to pod regulacje poziomu świecenia deski, to mi niepotrzebne jest gdyż wsadzę tarcze od momana.
Tylko wersje europejskie, w desce jest miejsce na oddzielne pokrętło. Wydech nie różni się od standardowej 626 GE FS w sedanie (Saloon, oznaczenie Twojego modelu i silnika).
accer napisał(a):– jak często (co ile kkm) w Cronosach zmieniać olej – według manuala (nie mam manuala)
– jak często zmieniać płyn chłodniczy
– jakie amortyzatory fabrycznie były zainstalowane – według manuala ( mechanik orzekł że moje auto było podnoszone i nie ma fabrycznych amortyzatorów.
– jaki jest rozstaw śrub i rozmiar piasty w Cronosie 97?
– 10000 km, olej syntetyczny lub pół-,
– olejowe, po lifcie w 1995 roku gazowe – możesz stosować wedle uznania, polecam zamienniki KYB lub Tokico (koszt pary ok. 250 zł),
– płyn należy zmieniać co 2 lata lub 50000 km, prawidłowo układ chłodzenia powinien osiągać sprawność (90 st.) po kilku kilometrach, a auto nie powinno dymić na niebiesko (może pocić się "spod dekla zaworów"),
– rozstaw śrub 5x114,3 mm, średnica otworu centrującego chyba 67,1 mm.
Dzięki Globy, szczególnie za fotę przerobionych reflektorów.
Doszedłem do wniosku że jak mają tak wyglądać to chyba lepszy będzie przeszczep z madzi w wersji eu.
Męczy mnie tylko sprawa tylnego światła przeciwmgielnego, ponoć według przepisów powinno być takie światło, z osobnym włącznikiem w kabinie i z pomarańczową kontrolką.
Dziś jechałem za Hondą Civic w sedanie – nie znam się na hondach więc nie wiem dokładnie jaka to była – miała w zderzaku światło przeciwmgielne, dość ładnie to wyglądało, pewnie fabryczne.
Mi się jednak wydaje że fajniej by wyglądało jak by zamontować w Cronosie dwa takie światła (od takiej hondy na przykład) – żeby zachować jakąś symetrię, gdyż moim zdaniem asymetrycznie zamontowane jedno światło zepsuło by cały urok pupci mojej madzi
I teraz pytanie – czy są jakieś przepisy regulujące :
– ilość (o ile się nie mylę w lexusach są 2 przeciwmgielne z tyłu)
– miejsce montażu (odległość od ziemi itp)
– inne parametry
dotyczące montażu tylnego światła/świateł przeciwmgielnych?
Wrzucajcie w miarę możliwości tu info i pomysły jak się ogarnę z czasem i autem to posklejam to w jakieś FAQ do Cronosów, podeślę do moderatora i może da się to podkleić, bo z tego co widzę amerykańców w tym Cronosów coraz więcej na naszych ulicach.
Zastanawia mnie też jeszcze sprawa tylnych osłon przeciwbłotnych, w moim aucie tego nie ma a w niektórych wersjach Special na EU można takowe znaleźć.
Czy ktoś przerabiał już ten temat i wie czy one pasują, czy raczej będzie tak jak z halogenami z przodu, że do Cronosa tylko od Cronosa da się zamontować.
Doszedłem do wniosku że jak mają tak wyglądać to chyba lepszy będzie przeszczep z madzi w wersji eu.
Męczy mnie tylko sprawa tylnego światła przeciwmgielnego, ponoć według przepisów powinno być takie światło, z osobnym włącznikiem w kabinie i z pomarańczową kontrolką.
Dziś jechałem za Hondą Civic w sedanie – nie znam się na hondach więc nie wiem dokładnie jaka to była – miała w zderzaku światło przeciwmgielne, dość ładnie to wyglądało, pewnie fabryczne.
Mi się jednak wydaje że fajniej by wyglądało jak by zamontować w Cronosie dwa takie światła (od takiej hondy na przykład) – żeby zachować jakąś symetrię, gdyż moim zdaniem asymetrycznie zamontowane jedno światło zepsuło by cały urok pupci mojej madzi
– ilość (o ile się nie mylę w lexusach są 2 przeciwmgielne z tyłu)
– miejsce montażu (odległość od ziemi itp)
– inne parametry
dotyczące montażu tylnego światła/świateł przeciwmgielnych?
Wrzucajcie w miarę możliwości tu info i pomysły jak się ogarnę z czasem i autem to posklejam to w jakieś FAQ do Cronosów, podeślę do moderatora i może da się to podkleić, bo z tego co widzę amerykańców w tym Cronosów coraz więcej na naszych ulicach.
Zastanawia mnie też jeszcze sprawa tylnych osłon przeciwbłotnych, w moim aucie tego nie ma a w niektórych wersjach Special na EU można takowe znaleźć.
Czy ktoś przerabiał już ten temat i wie czy one pasują, czy raczej będzie tak jak z halogenami z przodu, że do Cronosa tylko od Cronosa da się zamontować.
- Od: 16 sty 2009, 19:30
- Posty: 7
- Skąd: Warszawa - Wołomin
- Auto: Mazda 626 Cronos LX'97 2.0i
owczi89, zapoznaj się z regulaminem pisania na forum –> Regulamin . Polecam tę lekturę, ponieważ z niej dowiesz się jak poprawnie nazywać tematy na forum oraz jak korzystać z wyszukiwarki. Dokleiłem Twoje zapytanie do już istniejącego tematu, do którego lektury serdecznie zapraszam.
a forum to nie tylko baza informacji jak tego potrzebujesz
Prędzej napisał byś na PW do któregoś z długoletnich użytkowników cronosa jak np. obliviona

Eeee tam, ja to śmigam krótko (3 lata) Mariusz mnie podwoił i jeszcze trochę
klocki sa takie same, a bezawaryjność jest zaletą, oczywiście trzeba trochę dbać.
Ojciec miał 626 Cronos i było jeszcze kilka różnic. Np. inna stacyjka- od europejczyka nie dało się założyć oraz inny chip sterujący pracą silniczka wycieraczek (znajdujący się przy przełącznikach kierunkowskazów, wycieraczek itd.). Inaczej też wygląda regulacja wysokości kierownicy. No i wentylatory na chłodnicy- też inne. Miała też oryginalną drewnianą gałkę lewarka zmiany biegów. Było jeszcze klika różnic. To była wersja Kanadyjska z 93 roku. Piękne jak na ten rocznik auto, robiło znacznie lepsze wrażenie niż zwykłe 626 i było wygodniejsze, ale chyba mniej trwałe niż europejskie- mechanicznie, bo blacharka była lepiej zabezpieczona przed korozją.
- Od: 23 maja 2007, 16:52
- Posty: 43
- Auto: mazda 626 GE
matthewc napisał(a):Miała też oryginalną drewnianą gałkę lewarka zmiany biegów
jesteś pewien? Sam miałem Cronosa w wersji kanadyjskiej z 93 roku i nic takiego nie było. Regulacja wysokości kierownicy była identyczna jak w europejczyku.
W katalogach Mazdy na rynek pólnocnoamerykański nie znalazłem nigdzie drewnianej gałki zmiany biegów.
Co do wygody się zgadzam. W cronosach chyba inne było profilowanie siedzeń (na pewno na tylnej kanapie było wygodniej), poza tym amortyzatory miały inną charakterystykę.
bolec do regulacji wysokości kierownicy wystawał z boku kolumny kierownicy, a w europejkach jakie mieliśmy w rodzinie i jaki mam teraz, bolec do tej regulacji jest ładnie schowany pod kolumną. A końcówka drążka była z jasno brązowego drewna lakierowanego z zatopionym srebrnym znaczkiem mazdy na niebieskim tle, takim samym jak na oryginalnym kluczyku, który zresztą miał kwadratowy plastik a nie owalny tak jak europejki.
- Od: 23 maja 2007, 16:52
- Posty: 43
- Auto: mazda 626 GE
Aaaaa, o samą "wajchę" Ci chodzi
To zgoda, ale rozwiązanie mechaniczne było takie samo
Co do tego lewarka to jak pisałem wcześniej – w katalogach nic takiego nie spotkałem. W USA jest mnóstwo nieoryginalnych dodatków które wyglądają jak ori chociaż nimi nie są. Może to akurat tak było.
Co do tego lewarka to jak pisałem wcześniej – w katalogach nic takiego nie spotkałem. W USA jest mnóstwo nieoryginalnych dodatków które wyglądają jak ori chociaż nimi nie są. Może to akurat tak było.
mam mazdę 626 GLE Specjal 2.0 16V dohc .... reg. el. fotel kier. , el. 4szyby, el. lusterka,podgrzewane lusterka i przednia szyba, abs, cen zamek, klima, tempomat, przeł do odświeżania powietrza, reg . kolumny kierownicy, 2x air bag, czerwone lampki w przednich drzwach, halogeny świecące na żółto, podświetlany otwór do kluczyka w drzwiach i przy stacyjce, podłokietnik, to chyba wszystko.
- Od: 12 kwi 2008, 15:54
- Posty: 14
- Skąd: mława
- Auto: mazda 626 2.0 16V GLE Specjal
piisigma napisał(a):el. lusterka,podgrzewane lusterka i przednia szyba
błądzisz
piisigma napisał(a):halogeny świecące na żółto
masz żółte żarówki w nich
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6