Opony & felgi
Witajcie,
domyślam się że w
tej aucji rozstaw 64 to nie pomyłka i że nie będą pasować do M6? Jak to jest z tym odsadzeniem w felgach? Wiem, że było, ale nie za bardzo mam czas, żeby przekopać się przez tony postów, więc zapytam krótko. Czy np
Enzo H będzie ok? ET ma 40, a wyczytałrm gdzieś, że powinno być w granicach 45-50 przy 6.5x15. Generalnie potrzebuję felg na zimę (opony 15" już kupione) i potrzebuję nowe lub używane, stalowe/alumione felgi, nie muszą być jakieś wyczesane. A może ktoś chce sprzedać?
Dzięki za info
pzdr,
daro
domyślam się że w


pzdr,
daro
- Od: 19 cze 2008, 11:45
- Posty: 30
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 MZR-CD '04
jak chcesz nowe to zapraszam, cos sie wybierze z dobrym rabatem a sporo mazd 6 jezdzi wlasnie na felgach od nas
natomiast ET 40 bylo by ok w mazdzie 6. Beda troche bardziej wystawaly na zewnatrz, ale sprawdzalismy w kilku mazdach 6 i nic sie nie dzialo, a ciekawie to wygladalo
natomiast ET 40 bylo by ok w mazdzie 6. Beda troche bardziej wystawaly na zewnatrz, ale sprawdzalismy w kilku mazdach 6 i nic sie nie dzialo, a ciekawie to wygladalo
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
prosze o szybka odpowiedzi
Która z tych firm RIAL czy DEZENT jest lepsza. która bardziej polecacie do madzi dezenty miałyby byc model V a rial nie pamietam ale takie 5-cio ramienne. nie chodzi mi o wypowiedzi która ladniejsza tylko o opinie która firma lepsza
Która z tych firm RIAL czy DEZENT jest lepsza. która bardziej polecacie do madzi dezenty miałyby byc model V a rial nie pamietam ale takie 5-cio ramienne. nie chodzi mi o wypowiedzi która ladniejsza tylko o opinie która firma lepsza
- Od: 7 paź 2008, 20:45
- Posty: 45
- Skąd: Knurów
- Auto: Mazda 323f BA
Witam! przymiezam sie do zakupu felg i tak sie zlozylo ze mam okazje kupic ladne, proste felgi 17" z oponami za 700zł. Bylem u klienta zobaczyc te felgi i kiedy chcialem je przymiezyc do auta nie chcialy wejsc w sruby. tzn rozstaw osi jest inny, prawdopodobnie wiekszy. Moje pytanie brzmi: Czy jest mozliwosc przerobienia tych srub czy czegos tam zeby te felgi pasowaly? I jesli tak jaki to mniej wiecej koszt?
- Od: 14 lis 2008, 18:12
- Posty: 76
- Skąd: Gdańsk
- Auto: 323F BA 98rok 1.5 Z5
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
zmienic mozesz rozstaw tylko o 2mm, czyli np. z 5x112 na 5x114,3. ale to i tak nie ma sensu bo takie dystanse kosztuja prawie tyle te felgi. Ewentualnie szpilki mozna zmienic na zmieniajace rozstaw tak samo, ale to tez jest wysoki koszt i srednia pewnosc co do trzymania.
Wiec nie polecam tak kombinowac.
Wiec nie polecam tak kombinowac.
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
A proszę mi powiedzieć jak się mają opony na jedną oś. Mam z przodu założone zimówki 195/50x15 ale tyłem rzuca jak głupim i jest ciężko jeździć.
Przymierzam się do zakupu teraz kolejnych dwóch oponek. I teraz jak kupię lepsze od tych które mam na przodzie to lepiej zamienić i lepsze dać na przód czy lepsze na tył?
Druga sprawa to czy mogę zmienić sobie rozmiar drugiej osi? Czyli na jednej osi oponki będą miały inny profil, albo szerokość niż na drugiej, ale ten sam rodzaj bieżnika i ta sama firma opon.
Można takie wariacje robić? I jaka konfiguracja wtedy jest najlepsza?
Przymierzam się do zakupu teraz kolejnych dwóch oponek. I teraz jak kupię lepsze od tych które mam na przodzie to lepiej zamienić i lepsze dać na przód czy lepsze na tył?
Druga sprawa to czy mogę zmienić sobie rozmiar drugiej osi? Czyli na jednej osi oponki będą miały inny profil, albo szerokość niż na drugiej, ale ten sam rodzaj bieżnika i ta sama firma opon.
Można takie wariacje robić? I jaka konfiguracja wtedy jest najlepsza?
www.protarget.pl sklep paintballowy, wiatrówki, gazy pieprzowe, samoobrona
Opony na jednej osi powinny być takie same zarówno rozmiarowo jak i bieznikowo. Druga oś chyba moze miec inny rozmiar opon , ale pewien nie jestem. Najlepiej miec wszystkie jednakowe rozmiarowo na wszystkich kołach, takie jest moje zdanie.
Ja lepsze oponki daję zawsze na oś napędzaną, czyli na przód w twoim przypadku.
Pantas napisał(a):Przymierzam się do zakupu teraz kolejnych dwóch oponek. I teraz jak kupię lepsze od tych które mam na przodzie to lepiej zamienić i lepsze dać na przód czy lepsze na tył?
Ja lepsze oponki daję zawsze na oś napędzaną, czyli na przód w twoim przypadku.
LOPEZ
- Od: 9 maja 2008, 20:06
- Posty: 219
- Skąd: Toruń/Osówka
- Auto: X9 TA KL / 626 GW DiTD
Opony na jednej osi powinny być takie same zarówno rozmiarowo jak i bieznikowo. Druga oś chyba moze miec inny rozmiar opon , ale pewien nie jestem. Najlepiej miec wszystkie jednakowe rozmiarowo na wszystkich kołach, takie jest moje zdanie.
Ja lepsze oponki daję zawsze na oś napędzaną, czyli na przód w twoim przypadku.
Pantas napisał(a):Przymierzam się do zakupu teraz kolejnych dwóch oponek. I teraz jak kupię lepsze od tych które mam na przodzie to lepiej zamienić i lepsze dać na przód czy lepsze na tył?
Ja lepsze oponki daję zawsze na oś napędzaną, czyli na przód w twoim przypadku.
LOPEZ
- Od: 9 maja 2008, 20:06
- Posty: 219
- Skąd: Toruń/Osówka
- Auto: X9 TA KL / 626 GW DiTD
Prosiłbym jeszcze o info kogoś kto ma wiedzę na ten temat, chodzi o rozmiar oponek, czy można robić kombinacje inny profil i szerokość? I czym to grozi, ew. jakie kombinacje i jakie są skutki, pozytywne czy negatywne?
Też daję na napędzaną oś lepsze oponki, to raczej łatwo wytłumaczyć, po prostu żeby się nie ślizgać przy ruszaniu tam gdzie mamy napęd i łapać przyczepność na lepszych oponkach.
Nie wiem tylko jak z tymi rozmiarami bo 195/50 ciężko dostać i zastanawiam się nad wstawieniem czegoś wyższego na tył lub przód np. 195/55 czy 195/60.
Też daję na napędzaną oś lepsze oponki, to raczej łatwo wytłumaczyć, po prostu żeby się nie ślizgać przy ruszaniu tam gdzie mamy napęd i łapać przyczepność na lepszych oponkach.
Nie wiem tylko jak z tymi rozmiarami bo 195/50 ciężko dostać i zastanawiam się nad wstawieniem czegoś wyższego na tył lub przód np. 195/55 czy 195/60.
www.protarget.pl sklep paintballowy, wiatrówki, gazy pieprzowe, samoobrona
na jednej osi musisz miec opony tej samej firmy i ten sam model, takze ten sam rozmiar. Druga os moze byc calkowicie inna, ale oczywiscie na tej samej zasadzie.
Na tyl daje sie opony z lepszym bieznikiem. Wtedy nie bedzie zarzucalo samochodem na zakretach.
Niby mozesz dac szersze opony na tyl, natomiast bez napedu na tyl to niewiele da. Lepiej kupic ten sam rozmiar ale poprostu lepszej firmy.
Na tyl daje sie opony z lepszym bieznikiem. Wtedy nie bedzie zarzucalo samochodem na zakretach.
Niby mozesz dac szersze opony na tyl, natomiast bez napedu na tyl to niewiele da. Lepiej kupic ten sam rozmiar ale poprostu lepszej firmy.
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
mam pytanie kupiłem felgi Enkei 5+ 7x17 ET40 – wejdą one bez dystansów z oponami 205/40 do 323F BA Z5? gdzieś widziałem rozpiskę ET ale nie mogę odnaleźć
znalazłem tylko to:
http://www.club323f.com/ba/guides/alloys/alloys.php
i z tego wynika że wejdzie... tylko że mocno mi się wydaje że gdzieś indziej było podane że ET przy 17" i szerokości chyba 7 max 37 było...
znalazłem tylko to:
http://www.club323f.com/ba/guides/alloys/alloys.php
i z tego wynika że wejdzie... tylko że mocno mi się wydaje że gdzieś indziej było podane że ET przy 17" i szerokości chyba 7 max 37 było...
Ostatnio edytowano 19 sty 2009, 21:44 przez MariuS, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje