Pompa wody do wymiany. Już w dwóch autach takie objawy powodowała u mnie cieknąca pompa wodna, która powoduje zapowietrzanie się układu chłodzenia, co prowadzi do problemów z wolnymi obrotami, jak również do tego bulgotania pod deską rozdzielczą (w nagrzewnicy).Karolek napisał(a):Dodatkowo, kiedy dodaję gazu na jałowym słychać jak przelewa się jakiś płyn tuż pod kokpitem, bulgocze i chlupocze
Silnik gaśnie na wolnych obrotach – różne przypadki GD
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
witam kolegów
Pojawił mi się problem choć silnik nie gaśnie jak w tytule tematu. Mianowicie=właśnie wróciłem z urlopiku (1200 km w obie strony bez problemów, spalanie 6,5l na setkę
) Ostatnio małżonka pojechała na 2gą zm i ledwie wróciła do domu-niemal gasł a czasem gasł na skrzyżowaniach. W garażu objawy takie: po odpaleniu (bez użycia pedału gazu) po zejściu z początkowych obrotów spadek do granicy zgaśnięcia (może ze 300). następnie wzrost na ok 1200, 3-krotna powtórka falowania i stabilizacja na 800 rpm. Wyłączenie, ponowne opalenie i to samo, i tak za każdym razem. Próba jazdy na mieście na świtłach-żadnych spadków mocy tylko spadek obr po wciśnięciu sprzęgła, żadnego szarpania. W garażu kontrola płynu w chłodnicy-OK, reset błędów 2 razy (klemy), porządna "przygazówa" kilka razy-żadnych rezultatów. Nazajutrz nie ma śladu po problemie. Minęło 2 tygodnie i nadal OK. Przepływka? Przepustnica? Krokowy? Regulacja baypassu? Aż dziw że jeszcze Jaksa się nie wypowiedział...Pozdrawiam
Pojawił mi się problem choć silnik nie gaśnie jak w tytule tematu. Mianowicie=właśnie wróciłem z urlopiku (1200 km w obie strony bez problemów, spalanie 6,5l na setkę
- Od: 31 sie 2008, 21:15
- Posty: 43
- Skąd: Kwidzyn
- Auto: Mazda 626GF 2.0 116KM 98r
Anonymous napisał(a):Witam
Mam nastepujący problem.
Kiedy odpalam samochód na bezynie załapie i momentalnie gaśnie, kiedy zaswiece kontrolki odczekam pare sekund (jak w starym dieslu) odpalam- chodzi, przy czym przy gwaltownym dodawaniu gazu dławi sie przy spokojnym gasnie (również na ssaniu) Na bezynie jest strasznie mulowaty. Na LPG wszystko jest OK.Dodam ze na LPG zrobilem okolo20tys. km.Zawsze starałem sie minimalnie rozgrzewac samochod na bezynie zanim przelaczalem na gaz.Jeszcze jedno jakos sporo paliwa mi spalil na te rozgrzewanie odkad mam w/w problemy.
Czy ktoś mi może powiedzieć co to jest?
Pozdrawiam.
murzyn
Czy robiłeś test diodowy ? Pokazał jakieś błędy? Skoro dzieje się tak tylko na noPb , może być to spowodowane przepływomierzem lub pompą paliwa ( lub czymś innym )
www.osk-karo.pl
- Od: 27 wrz 2007, 23:24
- Posty: 116
- Skąd: Libiąż/Skawina
- Auto: Mazda 626 GE 2,0 LPG STAG 200
Panowie, mam takie pytanko, wymieniłem silnik i ustawiłem wszystko, zapłon, tps itp., mam taki lekki efekt podbicia obrotów podczas kręcenia kieratem, tak na 900 mi lekko podbije w pierwszej fazie kręcenia, co to takiego?
Nic nie starzeje się tak szybko jak nowoczesność.
- Od: 19 gru 2008, 18:46
- Posty: 82
- Skąd: Poznan
- Auto: Xedos 2.0 V6
Wzorowy objaw działania silniczka krokowego biegu jałowego, który w tym przypadku dostaje info o obciążeniu silnika pompą wspomagania kierownicy i nieznacznie podbija obroty silnika.samurajpiotr1 napisał(a):mam taki lekki efekt podbicia obrotów podczas kręcenia kieratem, tak na 900 mi lekko podbije w pierwszej fazie kręcenia, co to takiego?
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Wlasnie skonczylem zabawe z obrotami. jakis czas sie z tym meczylem.
diagnoza byla taka ze na rurze ktora idzie od przeplywomierza do silnika byla dziura. to powodowalo ze silnik jak byl zimny to chodzil ladnie, ale jak sie nagrzal to gasl zupelnie. wymienilem rure i wszystko jest ok
diagnoza byla taka ze na rurze ktora idzie od przeplywomierza do silnika byla dziura. to powodowalo ze silnik jak byl zimny to chodzil ladnie, ale jak sie nagrzal to gasl zupelnie. wymienilem rure i wszystko jest ok
- Od: 24 wrz 2009, 13:08
- Posty: 33
- Auto: mazda 626 cronos 2.5 94r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6