Kills on Road & Street
Kryształ napisał(a):4 napędzane:)
hehe nom o to mi chodziło. Dlatego zanim rozwinąłem jakąś prędkość nie tylko na liczniku jego już nie było.
Zobaczymy jak efeczka sobie z nią poradzi.
radekkm napisał(a):zapomnialem dodac ze wczoraj znow poznecalem sie na e46 330Ci,kierowcy bmw slepo wierza ze ich auta sa najszybsze...
Radekkkm to co Ty masz w tej Maździnie swojej,że ponad 230KM Bawarkę ważącą tyle co MX-3 zamiatasz jak chcesz (czyt. znęcasz sie) – widze,że ktoś tu niskie 14tki lata na ćwiartkę
było 1,7D 75KM 1000kg ---> było 1,6T 224KM 970kg ----> jest dupowóz 2.0D 80KM 1180kg ---> jest 2.0T >280KM 860kg----> jest za mało...NX Project in progress 
- Od: 29 sie 2008, 13:19
- Posty: 84
- Skąd: Iława
- Auto: 220KmGTX>Sunny2.0D>C20LET
330ci to jakieś 1500 kg, MX-3 po lifcie z V6 wg katalogu 1145 kg, ZE chyba nie jest dużo cieższe od K8 więc różnica masy jest tak na prawdę ogromna, jeśli trzyma katalog i ma 200 KM to powinna dawać radę z bawarskim klockiem, im niższe prędkości tym lepiej.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Zazdrosć – dlaczemu – mam szybsze autko tylko pierwsze słyszę,że ktoś sie ZNĘCA nad 330Ci – to dość szybkie autko i do paczki w ok. 6.5sec sie zbiera – analogicznie,zęby Mazdą sie nad tym ZNĘCAĆ musiałbyś do setki gonić w ok. 5 sec i na ćwiartkę mieć niskie 14 lub wysokie 13...a z tego co czytam w tym klubie ciężko nawet o 14sec. auta
– dlatego spytałem. Pozdro 
było 1,7D 75KM 1000kg ---> było 1,6T 224KM 970kg ----> jest dupowóz 2.0D 80KM 1180kg ---> jest 2.0T >280KM 860kg----> jest za mało...NX Project in progress 
- Od: 29 sie 2008, 13:19
- Posty: 84
- Skąd: Iława
- Auto: 220KmGTX>Sunny2.0D>C20LET
spox
nie wiem jakie czasy robi moj mx,jezdzi dobrze i z tego sie ciesze
przyjdzie czas na zakup G-Techa i hamownie ale na razie mam wazniejsze wydatki
jedyne rozeznanie to kille ale to jak pojedzie auto przeciwnika zalezy od samego kierowcy a z tym bywa roznie
rowniez pozdro
nie wiem jakie czasy robi moj mx,jezdzi dobrze i z tego sie ciesze
przyjdzie czas na zakup G-Techa i hamownie ale na razie mam wazniejsze wydatki
jedyne rozeznanie to kille ale to jak pojedzie auto przeciwnika zalezy od samego kierowcy a z tym bywa roznie
rowniez pozdro
- Od: 22 maja 2006, 23:35
- Posty: 827
- Skąd: UK
- Auto: Jest
jak narazie to najszybsze klze ma luki czas 15,02 jak pamiętam , co jak na 2.5l nie jest szalem
-
Pyton162
dokladnie waga 323f ba klze jest tu największym minusem , do zlotu wiosennego juz nie duzo czasu wiec zobaczymy jakie czasy bedzie krecic , ale wydaje mi sie ze wysokie 14 to bedzie max
-
Pyton162
w porownaniu do innych klze to lukiego jest juz skonczone
jesli jego jeszcze nie jest to co powiedziec o innych klze ? czasami jezdzacymi gorzej niz KL. Pati honorowo bys sie pokazal na wiosennym
iiyama napisał(a):14,8 na ćwiare Kl-ze 323F ba w Angli koleś robi non stop co przejazdpózniej wkleje link
mam, kurcze teraz tych BA klze to się spory wysyp zrobił.
<embed width="448" height="361" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" src="http://s91.photobucket.com/flash/player.swf?file=http://vid91.photobucket.com/albums/k314/brianfrost/P1010318.flv"></embed>
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
ravo napisał(a):w porownaniu do innych klze to lukiego jest juz skonczone
Brakuje kolektorów wydechowych, które są podstawą (dzięki Green
ravo napisał(a):jesli jego jeszcze nie jest to co powiedziec o innych klze ? czasami jezdzacymi gorzej niz KL
Nie znam takich szczerze mówiąc. Natomiast znam takie które szału nie robią na wydechu od k8, a uwierz mi jest to niezła zatyczka. Jacek np napakował sprzętu do środka, założył wielkie koło, a moim zdaniem jego silnik jest mocniejszy od mojego, coś o tym wiem
Ostatnio edytowano 14 sty 2009, 21:44 przez lukster, łącznie edytowano 1 raz
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Luki1010 napisał(a):rakuje kolektorów wydechowych, które są podstawą
raczej,do tego zaplon,grube uszczelki pod kolektor,lekki zamach 4kg,lekki pas,przepustnica 68mm,wywalic srodek,pompa walbro,regulator cisnienia,strojenie i niskie 14
potem tylko nitro sztrzal 75 lub 100 i mamy wysokie 12-stki
- Od: 22 maja 2006, 23:35
- Posty: 827
- Skąd: UK
- Auto: Jest
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje