Drodzy Forumowicze,
Przyszedł czas by pochwalić się swoją historią z Mazdami.
Poprzedniej 323C nigdy wam nie przedstawiłem, opuściła mnie i jeździ teraz po grodzie Kraka, więc tylko woli przypomnienia – tak wyglądała:
A teraz zamienił stryjek "coupe" na "kombi" i od dwóch tygodni jest ze mną jej młodsza siostra, czyli 323F BJ.
Wymaga trochę pracy i dopieszczenia, ale po to one są...
Dane ogólne:
- Data urodzenia: 27.10.1998
Miejsce urodzenia: Hiroszima
Kolor: czarna perła (16W)
Silnik: 1.8i 16V (FP)
Moc: 114 KM (6000 rpm) | Hamownia (114 KM przy 5800 rpm)
Moment obrotowy: 161 Nm (4000 rpm) | Hamownia (161 Nm przy 3300 rpm)
1/4 mili ET=17.195 sec (Sochaczew '09)
Spalanie:
Wykres z hamowni # 05.03.2009
- – ABS+TCS
– 4 poduszki powietrzne
– klimatyzacja manualna
– elektryczne szyby (x4)
– elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
– centralny zamek
– wspomaganie
– halogeny
– alufelgi 16" (lato: 205/45R16 Kumho KU31/Y-C.drive); zima: stalówki 15" (185/60R15 Uniroyal MS Plus 66)
– chromowana końcówka wydechu (seria)
- – boczne kierunkowskazy "clear'
– mżawkowe dysze spryskiwaczy od C3
– audio: CLARION DB 189RGMP + 5x7 Peiying 240W (przód) + 16cm Peiying 240W (tył)
– chromowane wewnętrzne klamki od wersji po liftingu
– emblematy MAZDASPEED
– polerka fabrycznych felg
– przednie światła przeciwmgielne od wersji Sport (UK-spec) (foto)
– czarny grill DIY (foto)
– airbox SIMOTA (foto)
– pomalowanie pokrywy zaworów farbą VHT (foto)
– komputer pokładowy z 626 GF (foto)
– czujniki parkowania (foto)
– chromowane obwódki zegarów
DZIENNIK NAPRAW I SERWISÓW
- 128 kkm (10/2008) – wymiana oleju silnikowego + filtr, świece zapłonowe NGK
131 kkm (12/2008) – wymiana filtra kabinowego
135 kkm (05/2009) – wymiana filtra paliwa
136 kkm (05/2009) – wymiana oleju silnikowego + filtr
140 kkm (09/2009) – wymiana łączników stabilizatora tył RAMECH
141 kkm (09/2009) – wymiana oleju skrzyni biegów 75W90 Valvoline
145 kkm (11/2009) – wymiana oleju silnikowego + filtr, filtr kabinowy
146 kkm (11/2009) – wymiana klocków hamulcowych przód TRW
149 kkm (04/2010) – wymiana wahaczy przód SH + łączniki stabilizatora RAMECH
150 kkm (04/2010) – regeneracja zacisków hamulcowych tył + klocki TRW + płyn FERODO
150 kkm (05/2010) – serwis klimatyzacji
155 kkm (08/2010) – wymiana oleju silnikowego + filtr
156 kkm (08/2010) – wymiana czujników ABS tył
157 kkm (10/2010) – wymiana płynu chłodniczego
159 kkm (12/2010) – wymiana rozrządu OE/OEM + paski wieloklinowe BANDO
159 kkm (01/2011) – wymiana piasty z łożyskiem lewy tył KANACO/NTN
160 kkm (01/2011) – wymiana świec i przewodów WN (Denso/NGK)
161 kkm (03/2011) – wymiana przednich hamulców (Speedmax + EBC) oraz amortyzatorów tylnych (KYB)
GALERIE
A oto ona w całej okazałości
Edit (20.02.2009)
Mała sesja zimowa
Edit (15.05.2009)
Mała sesja wiosenna
Edit (09.08.2009)
Mała sesja letnia
Edit (24.10.2010)
Sesja po małej przerwie