Skoro od stycznia nie możemy się doczekać na fotorelacją to ja wklejam swoją. 
 
 
Pacjentem jest BJ-ka z silnikiem 1.6 16v DOHC z 2001r. czyli pierwsza seria po lifcie.
Należy przygotować sobie śrubokręt krzyżakowy, klucz oczkowy nr.12, kombinerki, pędzelek, szmatkę i benzynę ekstrakcyjną i do roboty.
Przed wszystkim odłączamy klemę masową  od akumulatora.
Najpierw odłączamy wąż gumowy łączący obudowę filtra powietrza i przepustnicę.
 
 
 
 
Następnie wyjmujemy delikatnie przepustnicę i uszczelkę metalową. Jak widać jest trochę zasyfiona.
 
Odkręcamy krokowca.
 
I zabieramy się do czyszczenia wszystkich zakamarków pędzelkiem i benzyną ekstrakcyjną.
 
 
 
Następnie przechodzimy do silnika i czyścimy resztę.
 
Po wszystkim zostaje nam niemało syfu.
 
 Skręcamy wszystko w odwrotnej kolejności i cieszymy się czystą przepustnicą.