Kills on Road & Street

Postprzez Mev » 12 sty 2009, 02:12

Gibsong napisał(a):co trzy litry to nie dwa

No ja mam do dyspozycji tylko 2.5 :P
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez radekkm » 12 sty 2009, 09:30

xXx napisał(a):Może niebawem uda mi się stanąć z S3 263 KM

5.5 do setki,moze by ciekawie

wczoraj kill na focus st 225KM 3 drzwi,na poczatku myslalem ze kierownik zapomnial dodac gazu hahaha
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Lukano » 12 sty 2009, 09:35

Antolll napisał(a):Wg. papierów ten crx powinien miec 0-100 jak moja KL

CRS 9,2 według katalogu, a ile KL ??
Antolll napisał(a):PS Dodam tylko że to był mój pierwszy dzien z reczna skrzynia od zrobienia prawka,

I chyba o to chodzi. Przyzwyczaiłeś się chyba tylko do wciskania gazu ;)
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez xXx » 12 sty 2009, 11:54

626 KL ma 8,3...

Co do S3, scigal sie z nim kolega S14A po delikatnym upgradzie, zostawil go kolosalnie, wiec zobaczymy jak to bedzie. Na 100% auto jedzie jak trzeba, kierownik tez daje rade, kolega obstawia ze wygram albo bedzie rowno... Audi jest ciezkie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Lukano » 12 sty 2009, 13:20

xXx napisał(a):626 KL ma 8,3...

To wiem, Antolll ma ASB, więc na pewno czas nie będzie taki sam. Przynajmniej sekundę więcej.
Czekamy na wyniki z S3.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez Antolll » 12 sty 2009, 13:26

Lukano napisał(a):
Antolll napisał(a):Wg. papierów ten crx powinien miec 0-100 jak moja KL

CRS 9,2 według katalogu, a ile KL ??
Antolll napisał(a):PS Dodam tylko że to był mój pierwszy dzien z reczna skrzynia od zrobienia prawka,

I chyba o to chodzi. Przyzwyczaiłeś się chyba tylko do wciskania gazu ;)


Tak, i teraz tym crxem nie umiem ruszyć. Albo z niskich obrotów albo mieli w miejscu. Co do zmiany biegów to umiem w miare szybko zmieniać, tylko nie wiem czy przy 6, 6,5 , 7tys?
Volvo 850 T5R 250KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 22:00
Posty: 64
Skąd: Poznań
Auto: niżej wypisałem :D

Postprzez Gib » 12 sty 2009, 13:27

hamownia prawdę Ci powie.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Antolll » 12 sty 2009, 13:32

To auto i tak sie do scigania z tym wydechem nie nadaje, jak nie zmienie do 4tys to głowe urywa, hamownia może pozniej. :P
Volvo 850 T5R 250KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 22:00
Posty: 64
Skąd: Poznań
Auto: niżej wypisałem :D

Postprzez Gib » 12 sty 2009, 13:56

zobaczysz przebieg mocy i momentu to będziesz wiedział kiedy masz zmieniać bieg, my tu na forum Mazdy niewiele wiemy na ten temat (zmiany biegów w solkach)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez 8dyb8 » 12 sty 2009, 14:22

jak w wiekszosci hond pewnie trzeba zmieniac jakies 500 obrotow przed odcinka (bo mniej wiecej tutaj juz moc zaczyna spadac)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 15:26
Posty: 164
Skąd: WWA
Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV

Postprzez check » 12 sty 2009, 16:18

Antolll napisał(a):To auto i tak sie do scigania z tym wydechem nie nadaje, jak nie zmienie do 4tys to głowe urywa, hamownia może pozniej.

no Panie jak się VTEC-em ścigasz nie używając go to nie dziwne,że to nie chce jechać :) Chociaż akurat del solka wbrew pozorom trochę waży, civic jajko z tym silnikiem jeździ bez porównania lepiej :) Ja Prelką 2.0 objeżdżałem taką solniczkę ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez ravo » 12 sty 2009, 18:52

radekkm napisał(a):5.5 do setki,moze by ciekawie

czasy do setki nic nie mowia, czesto auta majace super czas do setki po wrzuceniu 3 biegu staja w miejscu :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Antolll » 12 sty 2009, 19:31

<jupi> <jupi> <jupi> del solka zaczęła jezdzic:
golf porobiony, audi a6 (poprzednia buda) szedł równo, do świateł nie zdążył zadziałać momentem, mazda mx-3 (wybaczcie) od poczatku, przez kilkaset metrów była ciut z tyłu (ale nie wiem jaki silnik).

Wniosek – wystarczy kręcić ponad 7k a nie pod 6 :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 22:00
Posty: 64
Skąd: Poznań
Auto: niżej wypisałem :D

Postprzez Bartg » 12 sty 2009, 19:35

W kazdym vtecu podstawa to zakrecic go na jedynce/dwojce, zeby po zmianie biegu z vteca nie wypasc bo wtedy bieda ;]
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7831 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Rafał » 12 sty 2009, 19:35

Audi A4 1.8 chyba bez turbo (125KM) jechało przedemną wąską drogą z wieloma zakrętami, a za kierownicą jakiś młodzieniec jechał sam. Ja oczywiście zmęczony z pracy w pięć osób moją biedną mazdeczka <lol>
Gościu co wyjście z zakrętu but w podłogę i odjezdza, a ja oczywiście nie załuję silniczka i też gaz... nie odjeżdża, a ja równo z nim lecz jak wskazówka dochodzi do 4000 rpm zaczynam go dochodzic, a jak juz przekroczyła 4500rpm to z chęcią bym go wyprzedził ale zajeżdżał drogę i zaczynał hamować... pajac jakiś.

Jak bym jechał sam to pewnie bym nad nim przeleciał bez rozwijania skrzydeł hahaha hahaha hahaha hahaha
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2006, 07:27
Posty: 1827
Skąd: Sieraków
Auto: JapanMuscleCar

Postprzez Lukano » 12 sty 2009, 23:08

xXx napisał(a):P.S. Może niebawem uda mi się stanąć z S3 263 KM...

Takie granatowe na blachach LU ??
dzisiaj na racławickich dostałem bęcki od takiego. Zanim złapałem trakcję na II biegu jego już nie było. On ma chyba na 4 łapy ??
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez Kryształ » 13 sty 2009, 00:24

ma 4 lapy... i to w dodatku 4 napędzane:)
też jestem ciekawy wyników konfrontacji. super gdyby jeszcze jakis filmik z wnętrza sie nagrał do wglądu w wyścig
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2006, 20:01
Posty: 201
Skąd: Świdnica
Auto: WRX my05

Postprzez radekkm » 13 sty 2009, 02:22

xXx napisał(a):S14A po delikatnym upgradzie, zostawil go kolosalnie

to juz wiem ze masz zwyciestwo w kieszeni,S14A po delikatnym upgradzie gladko wciagam z rolki
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Antolll » 13 sty 2009, 09:39

radekkm napisał(a):
xXx napisał(a):S14A po delikatnym upgradzie, zostawil go kolosalnie

to juz wiem ze masz zwyciestwo w kieszeni,S14A po delikatnym upgradzie gladko wciagam z rolki


1. Zależy co kto rozumie przez delikatny upgrade :D
2. Jechałem z nowym S3 spod świateł. Masakrycznie szybkie na starcie, potem, z rolki, tylko szybsze, bez masakry. <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 22:00
Posty: 64
Skąd: Poznań
Auto: niżej wypisałem :D

Postprzez ravo » 13 sty 2009, 09:50

ciekaw jestem pojedynku :) fajnie jak sie uda nagrac jakis film
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje