witam mam wielkiego problema ale zacznę od początku.
Pół roku temu kupiłem mazde6 2003 136km kombi ,samochód chopdził jak pszczółka tylko czasami lekko ciągneło sprzęgło.popełniłem jednak błąd bo postanowiłem zmienić dla pewności cały rozrząd i wszyskie filtry. No i od tego czasu się zaczęło odebrałem auto z zakładu i stwierdziłem że przejechano nim 54km a komputer pokazuje średnie spalanie 9.6litra to przeżyłem ale okazało się że spzęgło ciągnie jakby się kończyło przeżyłem to a także i to że pali teraz o litr więcej. na domiar tego kilka dni temu odpalam samochód i spod prawego przedniego koła już po chwili wydobywa się dym który wlatuję także do srodka,a następnego dnia tylko smród i dym i wogóle nie odpalał.Pojechałem do mechanika który robił rozrząd scholowali mnie podobno rozebrali jescze raz i powiedzieli że ok .Niestety podczas tego tygodnia mam to samo silnik wpada w takie drgania że drżą plastiki deski rozdielczej jak zapalam go to najpierw jest szarpnięcie potem zaskakuje silnik i tak samo przy gaszeniu cały czas ten dym przy jeździe 0d 1500-2500 obrotów przy dodawaniu gazu słychać warkot .
prośba o poradę co się mogło stać że tak nagle z super autka zrobił się trup i co można z tym zrobić?
Jeszcze jedno jestem z Torunia więc prośba o namiar na jakiegoś porządnego mechanika a nie takich paprunów jak Celmer w Toruniu na Hebanowej
Pozdrawiam wszystkich użytkowników mazdy szczególnie 6 i będę wdzięczny za porady
[b]
prośba o pomoc w sprawie mazdy 6 którą uszkodzili mechanicy
Strona 1 z 1
Stawiam na zatarte łożysko w rolce rozrządu, pasek szoruje o nią, powodując dym i smród.
Jedź do kogoś kto zna się na rzeczy, bo jeszcze gorzej Ci uszkodzą auto. Jeśli jest taka przyczyna jak napisałem, ubiegaj się o zwrot pieniędzy od poprzedniego zakładu.
Jedź do kogoś kto zna się na rzeczy, bo jeszcze gorzej Ci uszkodzą auto. Jeśli jest taka przyczyna jak napisałem, ubiegaj się o zwrot pieniędzy od poprzedniego zakładu.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL 
odstaw im auto i powiedz że zostawiasz go i zaraz wrócisz z rzeczoznawcą, następnie połapany kolega przyjedzie ubrany w gajer z teczką i zacznie się właściwie przyglądać autu dorzucając celne uwagi na temat odszkodowania i kosztów WYMIANY uszkodzonego silnika
, znam przypadek kiedy się to udało.
A co do rzeczoznawcy to naprawdę może dużo pomóc, i nie ukrywaj przebiegu auta jaki wykonał podczas "naprawy"
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
A co do rzeczoznawcy to naprawdę może dużo pomóc, i nie ukrywaj przebiegu auta jaki wykonał podczas "naprawy"

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
przepraszm za słóko w tytule ale mój wkó... na nich jestt wielki bo są naprawde słabi a zab ardzo nie wiem gdzie w AToruniu jest ktoś godny polecenia pozdrawaim 
-
Ślimak
to raczej dolegliwosc wtryskow!
jesli nie tak jest poskladany rozrząd, to motor nie pali ....
a wg. twojego opisu chodzi kulawo...
no i jesli te fachowcy nic nie skopali
i niepozamieniali ?
to moze byc ze wtryski są uszkodzone (to ten warkot!)
zalecam ostrozność, aby motor się nie rozleciał!!!!
pozdr.
R.
moge polecić adres warsztatu w W-wie lub Bydgoszczy!
E.
jesli nie tak jest poskladany rozrząd, to motor nie pali ....
a wg. twojego opisu chodzi kulawo...
no i jesli te fachowcy nic nie skopali
i niepozamieniali ?
to moze byc ze wtryski są uszkodzone (to ten warkot!)
zalecam ostrozność, aby motor się nie rozleciał!!!!
pozdr.
R.
moge polecić adres warsztatu w W-wie lub Bydgoszczy!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6