Kontrolki przy zegarach od czego ?
1, 2
Mam pytanie?
Chodzi mi o 2 kontrolki niezrozumiale dla mnie...
1. CZERWONA Z NAPISEM HOLD? – do czego ona jest ? i co ona oznacza? mi ani raz sie nie zapaliła, nawet przy odpalaniu samochodu...
2. POMARAŃCZOWA z AUTEM W POŚLIZGU? – wszyscy sie pytają czy mam kontrole trakcji ? bo normalnie to taka kontrolka to oznacza, mi sie wydawało ze to od ABS, ale teraz sam nie jestem już pewien do końca... WIEC OD CZEGO TO JEST?
Chodzi mi o 2 kontrolki niezrozumiale dla mnie...
1. CZERWONA Z NAPISEM HOLD? – do czego ona jest ? i co ona oznacza? mi ani raz sie nie zapaliła, nawet przy odpalaniu samochodu...
2. POMARAŃCZOWA z AUTEM W POŚLIZGU? – wszyscy sie pytają czy mam kontrole trakcji ? bo normalnie to taka kontrolka to oznacza, mi sie wydawało ze to od ABS, ale teraz sam nie jestem już pewien do końca... WIEC OD CZEGO TO JEST?
BURN RUBBER, NOT YOUR SOUL!
- Od: 24 paź 2008, 13:49
- Posty: 30
- Skąd: Dębica
- Auto: Mazda MX-3 1,8 V6 1992r
1. by się świeciła gdybyś miał automatyczną skrzynie biegów
2. auto w poslizgu to od ABS-u
2. auto w poslizgu to od ABS-u
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
JanuszM napisał(a):Kalio Co do drugiej kontrolki – pewnie masz układ TCS (system kontroli trakcji), współpracujący z ABS, i jeżeli układ zadziała to kontrolka się włącza.
w MX3 na pewno tego nie ma
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Jacol napisał(a):w MX3 na pewno tego nie ma usmiech to kontrolka abs-u ktora informuje czy abs jest ok czy nie, jezeli po odpaleniu sie swieci tzn ze abs sie spsuł język
a jeżeli zapali się podczas szaleństwa na śniegu... to trzeba się modlić żeby się zgasiła



ja wymodliłam

In this white wave I am sinking...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
- Od: 31 mar 2007, 15:10
- Posty: 2013
- Skąd: cebullandia...
- Auto: hmmm nie ma wyjścia, musi być znów mx3...
qbass napisał(a):Trzeba wyłączyć i włączyć silnik usmiech
tyle to i ja wiem... ale to nie działało

ogólnie tłumaczę to tym, że Franczeska przywaliła focha bo ja zwyzywałam... i dostałam za swoje najpierw ABS... potem zablokowane koło – ręczny ..., ale jak postała dzień i noc z dala od domu to się odfochała i to w największe mrozy


tak to jest z babami .. ehhhh

In this white wave I am sinking...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
- Od: 31 mar 2007, 15:10
- Posty: 2013
- Skąd: cebullandia...
- Auto: hmmm nie ma wyjścia, musi być znów mx3...
w MX-3 jest raczej ESP , ta kontrolka go symbolizuje , oczywiście oznacza to także iż jest ABS co odczuwa się wciskając np. na śniegu hamulec (automatycznie pedał odskakuje ), EPS -Electronic Stability Program elektroniczny program stabilizacji.To połączenie także ABS i ASR .Co oznaczją te terminy można łatwo znaleźć .
Dobrze to się odczuwa jadąc z prędkością powyżej 50km/h i gwałtownie kręcąc kierownicą , poszczególne koła automatycznie zostaja wyhamowywane by auto nie wpadało w poślizg co jest oczuwalne , autko świetnie trzyma się drogi.
Dobrze to się odczuwa jadąc z prędkością powyżej 50km/h i gwałtownie kręcąc kierownicą , poszczególne koła automatycznie zostaja wyhamowywane by auto nie wpadało w poślizg co jest oczuwalne , autko świetnie trzyma się drogi.
- Od: 5 sie 2009, 14:38
- Posty: 61
- Auto: Mx-3 k8
Ariel84 napisał(a):w MX-3 jest raczej ESP
raczej nie ma
Ariel84 napisał(a):Dobrze to się odczuwa jadąc z prędkością powyżej 50km/h i gwałtownie kręcąc kierownicą , poszczególne koła automatycznie zostaja wyhamowywane by auto nie wpadało w poślizg co jest oczuwalne , autko świetnie trzyma się drogi.
auto samo z siebie swietnie sie trzyma drogi.
no chyba ze o czyms nie wiem(co jest mozliwe)
MX3 – Rest In Pieces 05.03.2012
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
adidom napisał(a):Żadnego TCS czy ESP nie ma w MX-3
dokładnie
Ariel84 proszę o nie wprowadzanie ludzi w błąd.
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
qazxsw1 napisał(a):Ariel84 to niezły bajkopisarz
nie bajkopisarz tylko tak byl zachwycony wlasciwosciami jezdnymi MXa ze nie mogl uwierzyc w brak elektroniki
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
MX3 – Rest In Pieces 05.03.2012
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Grafit napisał(a):W mx3 nie ma kontrolki z napisem ABS
Jak nie ma jak jest ;p taka jak tu nr 9 –> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=670817
- Od: 28 sty 2009, 15:43
- Posty: 38
- Auto: Mazda 1.6 16valve
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości