Co kupić będąc miłośnikiem motoryzacji

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez MAXX » 6 sty 2009, 11:51

No skoro temat przerodzil sie z poszukiwania auta do kupienia do luznej gatki szmatki na temat pojazdow mniej lub bardziej godnych pasjonata wtakim razie osmiele sie zapytac szanowne grono o Audi S4
o generacje produkowna do 2001 () (ta z twin turbo V6) jak i ta nowsza z V8 z poczatku produkcji??
Jakk sie sprawuja??Mocno sie sypia??Nie ma problemow ze skrztyniami (manualymi i automatami) itd...


wkleje Ci malutki opis autka które Cie interesuje a jeździł nim mój znajomy . Ja osobiście też miałem sie okazje przejechać i audi S4 zdecydownie nie przypadło mi do gustu . Jechałem wcześniej jego impreza GT i samochód daję o 100 % wiecej frajdy z jazdy . Audi S4 to taka szybsza limuzyna . Dodam ze znajomy ma wiele furek sportowych bo terazm ma rs6 i cayena wiec autko ogarniał i dbał o nie

Tym razem S4 1998 2.7 bT kolor RSblau, (2005-2006)auto mocne w briefie 310 KM więc jakiś tjunink był robiony za odrą, i faktycznie coś było bo hamownia pokazała 298KM, auto powalało elastycznością, ciche, dość szybkie i prawie nie było wad póki nie zaczęły się [tiiit] turbiny, w sumie po trzeciej wymianie dwóch turbin i po upływie roku jazdy znów decyzja o zmianie, tym razem znów powrót do japońskiej technologii
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2004, 15:59
Posty: 219
Skąd: średniej wielkości
Auto: Nissan Primera 2.0 GT SR20DEH

Postprzez Gib » 6 sty 2009, 14:54

Też mi się nie chce wierzyć że 2 komplety turbin w rok zachetał, chyba że używki jakieś.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez ravo » 6 sty 2009, 16:07

tuning w niemczech cos znaczyl :P albo mial mbc, ebc ... albo program i za duze doladowania, turbo siadalo szybko
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez gari » 6 sty 2009, 17:18

MAXX napisał(a):w briefie 310 KM więc jakiś tjunink był robiony za odrą,


Wole samochodami jezdzic niz sie wnim grzebac totaz bardziej ciekawi mnie zupelna seria i jak to sprawuje

MAXX napisał(a):Jechałem wcześniej jego impreza GT i samochód daję o 100 % wiecej frajdy z jazdy . Audi S4 to taka szybsza limuzyna


To wiem jezdzilem podobnie jak wszelkimi WRXami STI czy innymi EVO ;) i bardziej mi w codzinnym uzytkowaniu odpowiadaja "szybkie limuzyny" ;)
Toyota Corolla / Nissan Murano + Infiniti G20
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2006, 18:25
Posty: 291
Skąd: 3miasto/Richmond,VA
Auto: Corolla/ Murano+InfinitiG20

Postprzez gari » 7 sty 2009, 16:08

No to jeszcze moze Audi Allroad Quattro tez z silnikem 2.7T??Ktokolwiek cos slyszal ktokolwiek cos wie na jego temat??
Toyota Corolla / Nissan Murano + Infiniti G20
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2006, 18:25
Posty: 291
Skąd: 3miasto/Richmond,VA
Auto: Corolla/ Murano+InfinitiG20

Postprzez grabu122 » 7 sty 2009, 16:24

gari.... słyszał, słyszał , ale czy akurat ma tam 2,7T nie wiem. Powiem tylko tyle jeden z okolicznych "baronów" kupił ostatnio taki prezent żonie, no ale zazdrośni sąsiedzi się cieszą :P (jak to w Polsce), bo jak na razie przez te kilka ostatnich miesięcy, auto więcej stoi w serwisie niż jezdzi ;)
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2008, 20:29
Posty: 540 (0/3)

Postprzez Lukano » 7 sty 2009, 16:58

http://maptun.com/customers.php?car=2&cid=298
jak komuś by było mało mocy w tamtym 9000. Ten z linku 510 Hp/640 Nm, właśnie jest sprowadzany do Polski i pojawi się chyba w Warszawie.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez Bartg » 7 sty 2009, 17:44

Lukano napisał(a):http://maptun.com/customers.php?car=2&cid=298
jak komuś by było mało mocy w tamtym 9000. Ten z linku 510 Hp/640 Nm, właśnie jest sprowadzany do Polski i pojawi się chyba w Warszawie.

510 koni napedzane na przod ? To musi bolec, nawet ze szpera :P
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7831 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez DeadlY » 8 sty 2009, 03:27

Bartg napisał(a):
Lukano napisał(a):http://maptun.com/customers.php?car=2&cid=298
jak komuś by było mało mocy w tamtym 9000. Ten z linku 510 Hp/640 Nm, właśnie jest sprowadzany do Polski i pojawi się chyba w Warszawie.

510 koni napedzane na przod ? To musi bolec, nawet ze szpera :P

ktos przerabial sabiska na 4WD tylko nie pamietam kto i kiedy to bylo ale czytalem gdzies o tym jakies 3 -4 lata temu ;)
WINNING BLUE MICA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2008, 11:35
Posty: 552
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 3 BK LF było....

Postprzez DeadlY » 8 sty 2009, 03:28

lukano jak sie sprawuje ten silnik 2.3 i jak pali jak go cisniesz (oryginalny czy przerobiony?)
ja jezdzilem tym 2.0 t. to byl spoko, tylko niestety jeszcze ten z dziura :)
WINNING BLUE MICA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2008, 11:35
Posty: 552
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 3 BK LF było....

Postprzez Lukano » 8 sty 2009, 09:55

Bartg napisał(a):510 koni napedzane na przod ? To musi bolec, nawet ze szpera język

heheh na pewno łatwe nie jest. Ten samochód to taka pokazówka bardziej. ten gość zajmuje się zawodowo tuningiem saabów.
DeadlY napisał(a):ktos przerabial sabiska na 4WD tylko nie pamietam kto i kiedy to bylo ale czytalem gdzies o tym jakies 3 -4 lata temu oczko

popytam. Ciekawy temat, nie słyszałem :)
DeadlY napisał(a):lukano jak sie sprawuje ten silnik 2.3

Ogólnie bardzo dobry. Saaby są bardzo wrażliwe na dobry serwis, a mój raczej go nie miał. Ale powoli już prawie wszsytko zrobione. Ten silnik to moim zdaniem najlepsze rozwiązanie dla 9-5
DeadlY napisał(a):jak pali jak go cisniesz (oryginalny czy przerobiony?)

Miasto normalna jazda 11 litrów, nawet przy mrozach jak teraz, jak to szwed, bardzo szybko łapie temperaturę, jak przyciśniesz 13. jak kupiłem palił 16, ale wtedy to wiadomo, było z niego wyciskane wszystko :P N trasie do 130 pali 8 literków. Max 10, ale wtedy schodziłem do 160. Jeszcze seria, nie przerobiony, ale planuje tylko podstawę STAGE 1 – 234 konie. Więcej to już nie wydoli zawieszenie i hamulce, a tego nie chcę zmieniać.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez Bartg » 8 sty 2009, 19:24

Lukano napisał(a):heheh na pewno łatwe nie jest. Ten samochód to taka pokazówka bardziej. ten gość zajmuje się zawodowo tuningiem saabów.

Wyglada na auto streetowe, full wnetrze itp ma ? Moze na daily drive ma jakis lajtowy program ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7831 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Gib » 8 sty 2009, 19:37

pokazówka, w sensie tego ile się da wycisnąć i się nie wysra IMO, a że to kompletnie bez sensu w ośce to inna bajka, szkoda że saab dopiero teraz 4x4 robi, ponoć całkiem niezłe.
Zastanawiam się czy ta marka nie zginie w dobie kryzysu motoryzacyjnego.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Bartg » 8 sty 2009, 19:52

General Motors rozwaza sprzedanie Saaba, szanse na to ze ktos kupi raczej male wiec moze byc nieciekawie :/ A 4x4 w saabie teraz jest znakomite, co prawda jest to haldex, ale 4 generacj ii ma podobne mozliwosci jak napedy w Evo czy gtrze lacznie z przesylanie do 85% momentu na jedno kolo.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7831 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Globy » 8 sty 2009, 20:23

Mają w przygotowaniu jeszcze jednego SUV'a i nowe 9-5, może się wybronią. Teraz raczej rozbrzmiewa echo kryzysu, GM dostało pomoc – Saab ma też dobre silniki Diesla, ale za małą siłę przebicia ze swoim image (ilość własnych modeli), który chowa się za modelami innych marek z dolepionymi znaczkami skandynawskiego producenta.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez DeadlY » 8 sty 2009, 20:28

opel sie klania :( wlasnie saab duuuzo stracil po przejeciu przez GM (nie ekonomicznie mam na mysli)
WINNING BLUE MICA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2008, 11:35
Posty: 552
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 3 BK LF było....

Postprzez Maciej Loret » 8 sty 2009, 21:04

DeadlY napisał(a): wlasnie saab duuuzo stracil po przejeciu przez GM (nie ekonomicznie mam na mysli)


Zgadzam się. To samo jest z Alfą...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez pawelMX6 » 8 sty 2009, 21:16

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Gib » 8 sty 2009, 22:22

Saab ma dobre diesle odkąd zaczął je kupować od Fiata (1.9), taka prawda. Pożyczony od Opla 2.2 DTI uznawany jest za jeden z gorszych diesli, 3.0 V6 (chyba również nie jest własna? pachnie mi to Isuzu/Opel/Saab) szału nie zrobiła i wycofali z saabów, dogorywa sobie w Oplu Signum.
Co do Alfy to ciekawe gdzie byłaby bez fiata, sobie można psioczyć ale faktem jest że te firmy kupowane są często wtedy gdy im za bardzo nie idzie tak jak powinno. Ostatnia Alfa to chyba 75, fajne auto ale chyba nikt nie chciałby tym śmigać na codzień, szczególnie jeśli jeździ mazdą.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Maciej Loret » 8 sty 2009, 22:33

Gibsong napisał(a):Co do Alfy to ciekawe gdzie byłaby bez fiata


Tam gdzie Saab bez GM – w niebycie odbytu...

Gibsong napisał(a):Ostatnia Alfa to chyba 75, fajne auto ale chyba nikt nie chciałby tym śmigać na codzień, szczególnie jeśli jeździ mazdą.


Za wyjątkiem tych, którzy 75 śmigają, a dla których Mazda nie różni się niczym od innych aut...
Jeśli patrzysz przez pryzmat napędu, to było jeszcze trochę różnych Alf z 4x4...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Moto