Brak mocy przy dodaniu gazu
1, 2
W mojej mazdzie problem polega na tym, że również jest zamulona do 3,5-4 tysięcy obr, natomiast efekt ten nie występuje zawsze. Wymieniam przy każdej zmianie oleju filtr paliwa, powietrza i oleju. Auto nigdy nie jeździło na gazie, ustawiałem TPS, dolot mam szczelny, wymieniałem świece i kable WN (NGK), obie sondy sprawne, brak błędów w komputerze, nie ubywa również płynu chłodzącego, więc uszczelka głowicy też raczej w porządku. Czy mała dziurka w tłumiku, zaraz za kolektorem wydechowym, lub nieszczelna uszczelka pokrywy zaworów mogą mieć na to wpływ
Silnik często (nie zawsze) klekocze, czarna rura wydechowa. Przypomina mi się jeszcze sytuacja, że kiedyś zgasł mi samochód z braku paliwa i próbowałem go raz odpalić, więc może coś z wtryskiwaczami lub pompą, aczkolwiek wydaje mi się, że Madzia muliła już wcześniej
Co jeszcze powinienem sprawdzić
Troszkę się rozpisałem, ale ten temat zaczyna mnie już trochę irytować, gdyż w moim mieście nie ma dobrego mechanika od "japończyków"
Silnik często (nie zawsze) klekocze, czarna rura wydechowa. Przypomina mi się jeszcze sytuacja, że kiedyś zgasł mi samochód z braku paliwa i próbowałem go raz odpalić, więc może coś z wtryskiwaczami lub pompą, aczkolwiek wydaje mi się, że Madzia muliła już wcześniej
Troszkę się rozpisałem, ale ten temat zaczyna mnie już trochę irytować, gdyż w moim mieście nie ma dobrego mechanika od "japończyków"
- Od: 26 sie 2005, 08:00
- Posty: 131
- Skąd: Mława
- Auto: Audi A6 (C5) Sedan 2.8 V6 193 KM
Ja mam ten sam problem tez nie przyspiesza tak jak powinna tylko 9,4 sek do 100. wymienilem olej filtr powietrza na stozek, filtr oleju teraz bede msuail filtr paliwa wymienic. katalizator wyrzucilem ale nie pomoglo
za to ma 2 kody bledow 25 i 29
blad 25- zawor elektromagnetyczny regulatora cisnienia paliwa
29- zawor elektromagnetyczny, przewietrzenie w ukladzie recyrkulacji gazow wydechowych lub obwod
PROSZE!!!! WAS!!!!!!!!!!! O POMOC NIE WIEM CO MAM ZROBIC!!!!!! PROSZE O POMOC!! Pozdrawiam
za to ma 2 kody bledow 25 i 29
blad 25- zawor elektromagnetyczny regulatora cisnienia paliwa
29- zawor elektromagnetyczny, przewietrzenie w ukladzie recyrkulacji gazow wydechowych lub obwod
PROSZE!!!! WAS!!!!!!!!!!! O POMOC NIE WIEM CO MAM ZROBIC!!!!!! PROSZE O POMOC!! Pozdrawiam
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
mam taki sam problem. . z tym ze ja mam lpg w aucie.. autko czasem poprostu niechce jechac ani na benzynie ani na lpg. przy dodawaniu gazu niechce jechac, efektpodobny jak gdy skonczy sie gaz a chcemy nadal na gazie jechac:).. wymienilem kable zaplonowe, swiece,.. filtr mam strozek, wydech przelot. niewiem co jeszcze bym mogl sprawdzic..
ostatnio zauwazylem ze na zimnym silnku sie tak nie dzieje.. dopiero jak silnik sie zagrzeje pozadnie. i dzieje sie to coraz czescie i coraz mocniejsze objawy..
ostatnio zauwazylem ze na zimnym silnku sie tak nie dzieje.. dopiero jak silnik sie zagrzeje pozadnie. i dzieje sie to coraz czescie i coraz mocniejsze objawy..
- Od: 16 mar 2008, 23:27
- Posty: 27
- Skąd: skoczów
- Auto: Mazda mx-3 2,5 v6 KLDE
Ja dalej w swojej mx3 nie mogę dojść co jest przyczyną niedoboru mocy. A teraz to jeszcze czasem zdaża mu się wejść samemu na obroty później, obroty opadają i znowu rosjną. Wtedy czasem zdaśnie. Jak zgaśnie nie mogę uruchomić silnika. Dopiero po chwili się to udaje. Dziś wyciągnąłem przepływomierz. Szkoda tylko, że nie wiem jak rozpoznać po wyciągnięciu czy jest sprawny czy też nie. Może ktoś wie jak to sprawdzić. POZDRO
- Od: 5 maja 2006, 08:36
- Posty: 29
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 626 1.8 GE+Mx-3 1.8 V6
Otóż, posiadam MX-3 z roku 1992. Nie dawno spotkał mnie problem a mianowicie coś nawaliło, na jedynce i dwójce ją strasznie szarpało, po jakimś czasie na trójce też. Coś takiego jakby łapała powietrze, a działo się to poniżej 2tys. obrotów. Na czwórce i na piątce było przyzwoicie. Jakoby że jestem zielony w mechanice postanowiłem oddać ją do fachowca. On wymienił uszczelki, świece i przewody. Noo i zaczeło się , samochód staracił swoją moc. Nie ma tego kopa a na dodatek dziwnie chodzi, obroty wariują. Wskakują tudzież na wyższe i przeciwnie, a najgorsze jest to że ze spokojnego samochodzika zrobił mi sie ku..de hamer, pali jak smok, no i bardzo kopci. Strasznie mnie to martwi i proszę o pomoc...
Ostatnio edytowano 2 sty 2009, 22:39 przez miazgacz, łącznie edytowano 2 razy
Drogi Użytkowniku, nie zapomnij przeczytać FAQ i dostosować swojego podpisu do regulaminu forum!
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 95#1103195
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 95#1103195
- Od: 6 paź 2008, 16:23
- Posty: 4
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6
na orlenie wcale nie mają takiego złego paliwa po 2 jezeli chesz nie zawalic syfem jeszcze bardziej wtrysków nie wlewaj gówna do czyszczenia(to jest dobre dla starych szrotów a nie do V6 czy jakiś nowych w miare samochodów) tylko jedzcie do serwisu podłączą pod kompa i cos wyjdzie a jak tam nic nie będzie jedź na hamownie tam chłopaki tez są dobrze zorientowani a czasami może i lepiej niż w tych serwisach.
- Od: 27 paź 2007, 14:31
- Posty: 12
- Skąd: gdańsk
- Auto: mada mx3 1.8 V6 95
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości