pawel-kowalski napisał(a):Też zauważyliście taką zależność, że jak się wyciska dużo mocy z małolitrażowych silników to palą jak smok?
Auto po prostu nie radzi sobie z ciężarem. Pedał w podłodze, max czasy otwarcia wtrysków i tak leci. Mocnejszy silnik szybciej sie rozpędzi i szybciej zdejmiesz nogę z gazu.
rambo1968 napisał(a):kiedy trzeba depnac to trzeba nie mozna pozwolic sie wyprzedzac jakims gowniarzom jadacym starym oplem albo fordem z silnikiem 1.3
Tak sie naprawdę jeździ w USA?
rambo1968 napisał(a):Niech powie tym znawcom zeby sobie w glowach "poukladali"
A jaka jest Twoja "teoria"?
rambo1968 napisał(a):Kupujac samochod z silnikiem powyzej 2 litrow dziwia mnie pytania o oszczednosci
Jak dobrze, ze mam ekonomiczne małolitrażowe 1.8
rambo1968 napisał(a):doradzam takim"kierowcom"pierdzidelka 1.0-1.4 lub komunikacje publiczna
Kurcze, mój Lancer 1.3 na początku "kariery" u mnie spalał średnio 10l/100km

,ze jade ok 3 km przez miasto a reszte 22km poza miastem,normalna droga A438 przez wiochy,nie dwópasmowká i nie autostradá? Lepiej
. W takim razie to w miescie tez jade, ale malo,stad ta srednia..
.
zawracac.