Co kupić będąc miłośnikiem motoryzacji
"nowe" auto do listy, ciężko wyrwać: Mitsubishi Galant VR-4 z 4G63T.
Mirek zaraz pewnie napiszesz że najlepszy byłby GTX, owszem w sedanie lub kombi z mocniejszą skrzynią.
Mirek zaraz pewnie napiszesz że najlepszy byłby GTX, owszem w sedanie lub kombi z mocniejszą skrzynią.
Ostatnio edytowano 29 gru 2008, 01:32 przez Gib, łącznie edytowano 1 raz
Stała pod ścianą prężąc kakao
fajny temat
legacy albo 540 – zdrowa fura do zabawy, czesci wbrew pozorom dostepne i niedrogie, sam kiedyś myślałem o M5 (340 km) w tej budzie, pzdr
legacy albo 540 – zdrowa fura do zabawy, czesci wbrew pozorom dostepne i niedrogie, sam kiedyś myślałem o M5 (340 km) w tej budzie, pzdr
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
Gibsong jak coś to za jakiś krótki czas będzie na sprzedaż 929 HD o której pisał młody za ok.8500zł.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
540 chyba najwięcej frajdy za wciąż małą kaskę w porównaniu do 530V8 / 535, do tego mógłby być nawet w automacie (400 Nm), M5 bywają i 2/3 razy droższe, aut kultowych nie rozpatruję. Myślę jednak że na E34 jeszcze jest kilka lat za wcześnie, nie takie cele chce osiągnąć kiedy ludzie zobaczą mnie w takim aucie.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gibsong napisał(a):najlepszy byłby GTX, owszem w sedanie
a możesz nie wierzyć a takie były
fakt że nie w europie, ale były np. w Nowej Zelandii, szkoda że nie w Eu.
Jak dla mnie byłoby to idealne auto, mocny silnik, 4x4, duży bagażnik...
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Gibsong napisał(a):owszem w sedanie lub kombi z mocniejszą skrzynią.
skrzynie wcale nie są takie słabe jak mówią... padają nie częściej niż w subaru
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
w WRXach skrzynie się mielą do MY2005 bez zadnego podnoszenia mocy
wystarczy sprobowac ostrzej pojezdzic
masakra
co do 540i super auto, kolega wlasnie kupil od kolegi
ale takie tatusiowe zeby dziadkowe nie powiedziec...
z tego wszystkiego to bym chyba turbodziadka bral, czyli Legacy kombi
Galanta VR-4 czy też Legnum będzie ciężko kupić i później naprawiać

co do 540i super auto, kolega wlasnie kupil od kolegi

z tego wszystkiego to bym chyba turbodziadka bral, czyli Legacy kombi
Galanta VR-4 czy też Legnum będzie ciężko kupić i później naprawiać
Gibsong napisał(a):Mitsubishi Galant VR-4 z 4G63T
Stary Galant czy ten nowszy? Jedno z moich marzeń jeśli chodzi o 4wd i turbo, no i klasyk określany jako Evo 1.
BratCukierka napisał(a):skrzynie wcale nie są takie słabe jak mówią
wystarczy o nie dbać a będą śmigać.
BratCukierka napisał(a):czekam na info o upgrade'dzie do skrzyni w bf i bg... chłopaki za granicą latają podobno po takim udoskonaleniu ze znacznymi mocami, nieoszczędzając ich na asfalcie
też za nim czekam bo podobno skrzynia wytrzymuje duuuuże męczarnie i nie mieli się jak głosi legenda.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Gibsong napisał(a):Miłośnik w sensie że auto nie musi być do końca najlepiej przemyślane, żeby mało paliło, tanie części i super niezawodne, może być z lekką nutką szaleństwa np. Alfa, ale nie brzydkie.
Jeśli koniecznie Alfa, to stara, prawdziwa Alfa czyli SZ...
Rarytasik, auto kultowe, napęd na przód ale przynajmniej skrzynia z tyłu...

Może Ferrari 348?
Kappa Coupe?
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Ferrari odpadją, kultowe auta które osiągają zawrotne ceny jak SZ czy RZ również. Czasem myślę o 164 3.0 V6 (przepiękny silnik, ponadczasowa dopracowana linia nadwozia) ale brakuje mi tam 2.0 turbo nie V6.
Kappa Turbo 20V na prowadzeniu.
SZ nie może mieć transaxle i napędu na przód to kompletnie bez sensu byłoby, imo to nowe nadwozie posadzone na napędzie z AR75 więc na 100% RWD.
Kappa Turbo 20V na prowadzeniu.
SZ nie może mieć transaxle i napędu na przód to kompletnie bez sensu byłoby, imo to nowe nadwozie posadzone na napędzie z AR75 więc na 100% RWD.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Ferrari/Maserati ?
Myslalem, ze Gibsongowi chodzi bardziej o cos co da sie kupic i utrzymac w tym kraju
Jak sie nie boisz wloszczyzny to Kappa Coupe bedzie dobra, bo wszelkie Legacy Vr4 czy Audi s2/20v to w 95% straszne szroty.

Jakbys szukal Lancii przedzwon do serwisu Lancia-Team , przejezdzam obok niego dosc czesto i zawsze stoi pare sztuk do sprzedania.
To nie jest tak że jak się tu w 2 czy 3 dni zdecydujemy to ja polecę do providenta czy innego invest-banku po kredyt żeby to kupić
Kappy widzę w różnych cenach w PL nawet od 7-8 tys za 16VT do około 15 za młode 20VT, są to kwoty jak najbardziej w moim zasięgu, poszukam sobie autka zadbanego żeby od razu nie musieć wymieniać wszystkich części eksploatacyjnych, bo na to mnie nie stać (chyba że SC).
Czy ktoś się orientuje czy były wersje zeszperowane albo z tymi cudami ograniczającymi moment na niskich biegach czy sama masa jest wystarczającym hamulcem.
W coupe przestrzegają mnie przed drogim samopoziomującym zawiasem, jeśli będzie bez tego to może być coupe.
Btw.
Dziś u mnie osiedlu stały obok siebie Galant (rekin) i Lexus SC, Galant który brzydki nie jest, kompletnie niema pojary do Lexusa, poprostu ze dwie ligi wyżej.
Czy ktoś się orientuje czy były wersje zeszperowane albo z tymi cudami ograniczającymi moment na niskich biegach czy sama masa jest wystarczającym hamulcem.
W coupe przestrzegają mnie przed drogim samopoziomującym zawiasem, jeśli będzie bez tego to może być coupe.
Btw.
Dziś u mnie osiedlu stały obok siebie Galant (rekin) i Lexus SC, Galant który brzydki nie jest, kompletnie niema pojary do Lexusa, poprostu ze dwie ligi wyżej.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Myślałem o czymś tego pokroju-mi się podoba,a z DE można i stre Quattroporte ściągnąć...:
http://www.allegro.pl/item513947895_maserati_422.html
A coś młodszego np. Lybra ?
A ja szukałbym 929 w dobrym stanie- z szyberdachem z bat. słoneczną, a co
. Nawet nie wiedziałem, że to RWD..
Mam kumpla który twierdzi, ze Lex odbiega prestiżem od Niemców, bo nie wymienili go w TVN Turbo obok MB, BMW i Audi... Jak Boga kocham, ,myślałem, że mu dowalę...

A coś młodszego np. Lybra ?
A ja szukałbym 929 w dobrym stanie- z szyberdachem z bat. słoneczną, a co
Lexusa, poprostu ze dwie ligi wyżej.
Mam kumpla który twierdzi, ze Lex odbiega prestiżem od Niemców, bo nie wymienili go w TVN Turbo obok MB, BMW i Audi... Jak Boga kocham, ,myślałem, że mu dowalę...
niestety mazdy 929 są wolne. Cruisery pomału odpadają.
Miał ktoś styczność z Roverem 620ti?
Maserati po raz kolejny podkreślam odpada.
Ford Scorpio Cosworth 24V jest fajny tylko niestety ciut za wolny i z forum forda wiem że silnik jest dobry póki się rozrząd nie posypie a wtedy szukamy silnika.
Omega MV6 w manualu również ale Omegów jak psów jeździ pozatym chyba jak to u opla bywa mocno rdzewiejące miejscami są. Prędzej Senator.
Miał ktoś styczność z Roverem 620ti?
Maserati po raz kolejny podkreślam odpada.
Ford Scorpio Cosworth 24V jest fajny tylko niestety ciut za wolny i z forum forda wiem że silnik jest dobry póki się rozrząd nie posypie a wtedy szukamy silnika.
Omega MV6 w manualu również ale Omegów jak psów jeździ pozatym chyba jak to u opla bywa mocno rdzewiejące miejscami są. Prędzej Senator.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gibsong napisał(a):Roverem 620
Znajomi kiedyś mieli, ale dawno temu nie wiem jaki silnik i raz tylko jechałem z tyłu , bo bachor byłem-pamiętam, że bardzo wygodny i fajne fotele miał
Senator- chyba jedyny Opel jaki mi się podoba z zewnątrz, a w środku nie widziałem, więc może być jak to w Oplach z tamtych lat- dramat. Były wersje z Comprexem-coś koło 1700szt bodaj-dość unikalne auto. Omega-co to za unikat?
A może

EDIT: Już widziałem wnętrze Senatora na allegro-dramat
Ostatnio edytowano 29 gru 2008, 18:54 przez Mateusz L, łącznie edytowano 1 raz
LOL maserati, a gdzie to odbudujesz ( bo takie maserati za 10k zl to szrot ) i poserwisujesz ? Moj ojciec mial Rovera 416, ojciec znajomego mial 620 i nie polecam, niby Honda ale ze 2 klasy gorzej pod kazdym wzgledem ( od jazdy przez eksploatacje po awaryjnosc ). A skoro Alfa 164 odpada to rozumiem ze 166 tez ?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 13 gości