
Kills on Road & Street
z 1.8 323f bg sohc ktora wedlug katalogu ma 8,9s do 100 mialem przyjemność jechac 3 razy na ustawkach i te 3 razy znacznie wygrywałem , jaki stan tej mazdy nie mam pojęcia bo i nie interesuje mnie to chciał gościu jechac jego strata 

-
Pyton162
Pyton162 napisał(a):z 1.8 323f bg sohc ktora wedlug katalogu ma 8,9s do 100 mialem przyjemność jechac 3 razy na ustawkach i te 3 razy znacznie wygrywałem
Też ostatnio miałem przyjemnośc, możliwe, że nawet z tą samą sohc
Jechałem z pasażerem i sporą ilością niepotrzebnych gratów łącznie z łańcuchami w bagażniku + moje kochane sprzęgło zmusiło mnie do odpuszczenia gazu przy załączeniu 2 biegu, żeby wogóle załapało. Przez sprzęgło pod koniec 2 biegu praktycznie równo, na 3 masakra na moją korzyść
- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
Ja dzisiaj miałem ustawkę z rolowanego z Omega '99 2.0 16V 136 KM.
Autostrada – 60 do 200 km/h.
Wynik – moja przegrana, ale raptem o dwie – trzy długości. W sumie byłem miło zaskoczony, bo mam 110 KM i misker w dolocie. Za to Omega pewnie jest bardzo ciężka – ale kill is kill.
Autostrada – 60 do 200 km/h.
Wynik – moja przegrana, ale raptem o dwie – trzy długości. W sumie byłem miło zaskoczony, bo mam 110 KM i misker w dolocie. Za to Omega pewnie jest bardzo ciężka – ale kill is kill.
Pozdrawiam,
Paweł
Paweł
- Od: 16 sty 2005, 17:08
- Posty: 2553
- Skąd: Katowice
- Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG
Powiem tak kumpel moj ma efke 1.8 SOHC, gdy ją kupil moglem z nim startowac z 2 biegu a gdy ją ogarnął typu dolot wydech to odpada dopiero gdy wbiję 3(mowa o rolowanym z samego dołu). Jest to zdecydowanie najszybsze 1.8 SOHC z jakim mialem styczność zjada FS'a momentalnie bez zadnych problemów. Myśle ze niejedno BG GT poległoby z tym SOHC zresztą widać na filmikach w necie ze SOHC jest w stanie pojechac GT.
Zeby nie robić OT, to dwa dni temu poległa Tigra nie wiem jaki silnik ale kierownik strasznie sie stawial to go pozegnałem, podobnie jak dzisiaj Golfa III GT na ktorego nie chcialem marnować paliwa ale podjezdzal mi na zderzak wiec jak lekko przyspieszylem coby sie oddalic a on znow podjechal wiec zredukowalem na magiczne 2 i pedal, tyle go widzialem. Ale ze mnie drań moglem zrobic mu prezent na świeta i dac sie objechac.
Zeby nie robić OT, to dwa dni temu poległa Tigra nie wiem jaki silnik ale kierownik strasznie sie stawial to go pozegnałem, podobnie jak dzisiaj Golfa III GT na ktorego nie chcialem marnować paliwa ale podjezdzal mi na zderzak wiec jak lekko przyspieszylem coby sie oddalic a on znow podjechal wiec zredukowalem na magiczne 2 i pedal, tyle go widzialem. Ale ze mnie drań moglem zrobic mu prezent na świeta i dac sie objechac.

Ostatnio edytowano 24 gru 2008, 01:24 przez Lukasz_zdw, łącznie edytowano 1 raz
-
Lukasz_zdw
Na benzynie i tak jeżdżę
Mikser tak może pogarszać osiągi ?
BTW – próbowaliśmy też z zatrzymanego, ale nie było zbytnio warunków, a mi trójka nie weszła. Jednak znowu wydawało mi się, że był minimalnie szybszy.
Omega ma niby 11s do setki, ja powinienem mieć ok. 10s. Czas zacząć chyba szukać przyczyny braku mocy ...
BTW – próbowaliśmy też z zatrzymanego, ale nie było zbytnio warunków, a mi trójka nie weszła. Jednak znowu wydawało mi się, że był minimalnie szybszy.
Omega ma niby 11s do setki, ja powinienem mieć ok. 10s. Czas zacząć chyba szukać przyczyny braku mocy ...
Pozdrawiam,
Paweł
Paweł
- Od: 16 sty 2005, 17:08
- Posty: 2553
- Skąd: Katowice
- Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG
nooo, mikser to zwężka w dolocie (najczęściej) co oznacza mniej powietrza dla silnika.
W te dane techniczne to wiesz ja jechałem swoim FS za Omą Kombi 2.5 V6 niby sedan ma 9.5 sek do paki, kombi 10 sek a jakoś nadążyć nie mogłem za bardzo.
W te dane techniczne to wiesz ja jechałem swoim FS za Omą Kombi 2.5 V6 niby sedan ma 9.5 sek do paki, kombi 10 sek a jakoś nadążyć nie mogłem za bardzo.
Stała pod ścianą prężąc kakao
jechalem z 2.5 v6 tylko że w vectrze kombi
1szy start zaspalem wyskoczył tak ze 2-3 długosci do przodu... gdy zapinałem trójke to był 2-3 długości z tyłu
2gi start to totalna porażka vectry ... fajnie że chociaż chciał się poganiac![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
1szy start zaspalem wyskoczył tak ze 2-3 długosci do przodu... gdy zapinałem trójke to był 2-3 długości z tyłu
2gi start to totalna porażka vectry ... fajnie że chociaż chciał się poganiac
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )
Audi A3 1.8T
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )
Audi A3 1.8T
- Od: 17 lut 2007, 19:36
- Posty: 147
- Skąd: Warszawa
- Auto: A3 1.8T
Gibsong tym ze dostaleś od "nędznej" IDE 140 koni to sie nie martw. Kolega ma Megane Coupe 1.6 16V i 626 FS-em dostalem po tyłku... To dopiero porażka. A FS zdrowy... na swoje wytlumaczenie mam to ze Fs ma mikser a meganka w sekwencji... Ale tak mnie pojechał ze nawet jakbym miksera wtedy nie mial to bylby probem. Pierwszy ruszylem ale zaraz mnie dognal i odstawiał na kazdym biegu
Wiec gdzie FS do meganki 2.0... potem ta sama meganka szła łeb w łeb z omegą B 2.0 16V w kombii. Bylem wtedy starterem
i dobrze widzialem. Brali sie 3 razy i 3 razy rowno. Wiec wcale nie taka wolna ta omega.
- Od: 10 lip 2006, 15:37
- Posty: 294
- Skąd: Zduńska Wola
- Auto: Mazda 323F BA GT
Dzisiaj kolejny kill tym razem na Hondzie Civic Coupe V gen. Civic mial wydech rodem z Supry średnica rynny i skierowany lekko w bok. Początkowo myślalem ze to Vtec badz jakies turbo skoro takie mody ale krotko po starcie zobaczylem ze to jednak nic z tych rzeczy bo ewidentnie nie dawal rady.
-
Lukasz_zdw
Ja 2 dni temu miałem przyjemność z Kadettem 1.6i, 3 kolesie w środku u mnie także. Zielone i..... rura. No i zonk, stoję w miejscu, a Kadett już 2 długości z przodu
. No ale w końcu załapałem trakcje na 1 po odpuszczeniu gazu, wrzuciłem 2 i znów dupa, powyżej 3000rpm miele kołami, a Kadett jak z przodu tak z przodu. Ale co by nie było mu tak dobrze, jak już na dobre złapałem trakcje to zdążyłem go dojść wyprzedzić o jakieś 2 długości i przy 120km/h odpuścić co by bezpiecznie wyhamować na następnych światłach, oczywiście Kadett nie odpuścił i poszedł równo do przodu, nawet nie zatrzymując się na czerwonym 
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Udesky napisał(a):Kadett nie odpuścił i poszedł równo do przodu, nawet nie zatrzymując się na czerwonym
Tak to jest jak idiota jest za kierownicą. Nigdy nie wiadomo kto jest w drugim aucie i jak sie zachowa jak widać klient w kadecie koniecznie nie chcial dozyc świąt. Brak słów na takie zachowanie. Ambicje (chore) nie pozoliły mu przyjąć do swiadomości przegranej. Takim ludziom nalezy współczuć.
-
Lukasz_zdw
pawlak32 napisał(a):Gibsong tym ze dostaleś od "nędznej" IDE 140 koni to sie nie martw. Kolega ma Megane Coupe 1.6 16V i 626 FS-em dostalem po tyłku... To dopiero porażka. A FS zdrowy... na swoje wytlumaczenie mam to ze Fs ma mikser a meganka w sekwencji... Ale tak mnie pojechał ze nawet jakbym miksera wtedy nie mial to bylby probem. Pierwszy ruszylem ale zaraz mnie dognal i odstawiał na kazdym bieguWiec gdzie FS do meganki 2.0... potem ta sama meganka szła łeb w łeb z omegą B 2.0 16V w kombii. Bylem wtedy starterem
i dobrze widzialem. Brali sie 3 razy i 3 razy rowno. Wiec wcale nie taka wolna ta omega.
megane z 1.6 jest cholernie wolne... ja robie je jak chce. omega też jest wolna. cos z tym FSem jest zdecydowanie nie tak bo powinien je zdecydowanie objechac
- Od: 16 gru 2006, 20:01
- Posty: 201
- Skąd: Świdnica
- Auto: WRX my05
Wieczór udany.
Na początek od świateł z Nissanem Sunny, coś takiego;
http://moto.gratka.pl/tresc/nissan-sunny-1-4-l-75-km-po-9803115.html#802c52382b4c65c3,1
I,II dostałem o długość samochodu, ślisko dzisiaj, non stop włączał się ASR
Kurde to ma niby pomagać ruszać, a mnie się zdawało, że stałem w miejscu i jak bym miał 75 koni pod maską. Dogoniłem go dopiero po zapięciu III biegu. jechaliśmy do 170, odszedłem go niewiele, może o długość.
Kto wie jakie to ma silniki
?
Takie małe, kwadratowe coś,oklejone czarne szyby
, a szło jak przecinak. Normalnie prawie mnie zmasakrował.
Odbiłem sobie na białej Fabii 1,9 TDI. ten dostał równo, a szalał, ze mało silnik nie wyskoczył.
Na koniec jak wracałem do domu stanąłem na światłach obok nowiutkiej BMW 6. Ot tak dla zabawy
Lekko dodał gazu i zanim zdążyłem zmienić na II bieg jego już nie było
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Na początek od świateł z Nissanem Sunny, coś takiego;
http://moto.gratka.pl/tresc/nissan-sunny-1-4-l-75-km-po-9803115.html#802c52382b4c65c3,1
I,II dostałem o długość samochodu, ślisko dzisiaj, non stop włączał się ASR
Kto wie jakie to ma silniki
Takie małe, kwadratowe coś,oklejone czarne szyby
Odbiłem sobie na białej Fabii 1,9 TDI. ten dostał równo, a szalał, ze mało silnik nie wyskoczył.
Na koniec jak wracałem do domu stanąłem na światłach obok nowiutkiej BMW 6. Ot tak dla zabawy
Lekko dodał gazu i zanim zdążyłem zmienić na II bieg jego już nie było
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: darekhamal i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje