Kills on Road & Street
Zgadzam sie w 100% z Tobą Lukano moim zdaniem to BP-DOHC to jeden z najlepszych silników mazdy jezeli chodzi o osiagi itepe 
2FAST 4YOU..!!
3rd w Rykach 2007..
Mazda 323F BG GT w rodzinie od 2006..
3rd w Rykach 2007..
Mazda 323F BG GT w rodzinie od 2006..
- Od: 28 mar 2007, 09:15
- Posty: 166
- Skąd: Włocławek // Gdańsk
- Auto: 323F BG GT
323F BA GT
CRX EH6
to już b6t lepsze
ale zdrowe BP-DOHC objedzie K8 i KF
nie róbcie OT! OOOO! Bo Five się wkurzy znowu
nie róbcie OT! OOOO! Bo Five się wkurzy znowu
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Troll robil czasy na 1/4 mili 16.282. Skoro BG GT jest kolosalnie szybsze to jaki czas wg was robi ? Bo seryjne BG GT nigdy nie zejdzie na baardzo wysokie 15.XX.. Bo tyle robił zdaje sie Piotrusia KL. Okoloce 16, 15 z hakiem. kanies, sprzedaj swoje B6-ZE
i kup sobie BG GT to zobaczysz jak to sie odpycha... Bo widze ze mowisz o czyms z czym nie miales stycznosci. Wlasciciele Z5 pewnie tez za Boga uważaja KF podobnie jak wlasciciele B6 sa zakochanie w BG GT, a prawda jest jaka jest...
- Od: 10 lip 2006, 15:37
- Posty: 294
- Skąd: Zduńska Wola
- Auto: Mazda 323F BA GT
Panowie, znowu chcecie, żeby ten temat został zamknięty ?
ponieważ nikomu się nie chce ruszyć tyłka, straciłem trzy życia:
1) vs 528i E39 ze startu mnie zjadła, z rolki masakra!!!!!!!
2) siakaś tigra z głośnym wydechem i robiąca psssst, u mnie lepsza trakcja potem wziuuuuum i tyle.
3) celica ST165 czyli 2.0 GTI 16, nie wyglądała najlepiej ale na każdym z trzech biegów się odemnie oddalała.
Reasumując FS jest wolny. Gdybym pod maską miał B6 albo K8 to pewnie bym wygrał
1) vs 528i E39 ze startu mnie zjadła, z rolki masakra!!!!!!!
2) siakaś tigra z głośnym wydechem i robiąca psssst, u mnie lepsza trakcja potem wziuuuuum i tyle.
3) celica ST165 czyli 2.0 GTI 16, nie wyglądała najlepiej ale na każdym z trzech biegów się odemnie oddalała.
Reasumując FS jest wolny. Gdybym pod maską miał B6 albo K8 to pewnie bym wygrał
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gibsong jakbys mial K8 na pewno poszloby ci lepiej, chodz pewnie i tak bys nie wygral z tymi autami co podales. Mam 626 FS i EC K8 i uwierz mi ze jest róznica...
Dziś baty dostał rover serii 400 2.0 16V 136 koni. 9.2 do setki, bylem zaskoczony jak to sie odpychalo bo ladnie szedl. Niestety nie wystarczyło
Dziś baty dostał rover serii 400 2.0 16V 136 koni. 9.2 do setki, bylem zaskoczony jak to sie odpychalo bo ladnie szedl. Niestety nie wystarczyło
- Od: 10 lip 2006, 15:37
- Posty: 294
- Skąd: Zduńska Wola
- Auto: Mazda 323F BA GT
pewnie że lepiej z k8 bo utrzymując auto ciągle około 4500 obr nie poczułbym róznicy w niutonach a odczuł wyraźnie lepszą górę.
Wogóle nie kwestionuje tego że EC K8 > GE FS, bo i niema czego
Wogóle nie kwestionuje tego że EC K8 > GE FS, bo i niema czego
Stała pod ścianą prężąc kakao
Dzisiaj jakas srebrna Octavia 2 sie porwała z prawego kończącego, nie wiem co miała za motor, nie ogladałem jej z perspektywy oznaczeń na klapie
Na nastęnych świtłach pan stanął za mną, a po pozycji motorówki która przybrał po ruszeniu wnioskuję, że sprawdzał ile dostanie
bardzo
Na następnych światłach spotkaliśmy z żoną Rovera 75, jak to Dusia określiła "prawie jak Subaru"
był niebieski, miał wielkie skrzydło na klapie i złote felgi. Po zapaleniu się żółtego Pan się spiął ale pożegnałem go stanowczo strzałem z wydechu przy przepięciu na 2kę 



Na następnych światłach spotkaliśmy z żoną Rovera 75, jak to Dusia określiła "prawie jak Subaru"

Dobrze Kolegoo!Ty Pawlak32 i Lukasz-zdw macie przeciez najszybsze auta i zadne BP-DOHC wam nie podskoczy..pozdrawiaam! i koncze bezsensowną kłotnie. a ten Ravo myślałem raczej o wersji 140 KM 
2FAST 4YOU..!!
3rd w Rykach 2007..
Mazda 323F BG GT w rodzinie od 2006..
3rd w Rykach 2007..
Mazda 323F BG GT w rodzinie od 2006..
- Od: 28 mar 2007, 09:15
- Posty: 166
- Skąd: Włocławek // Gdańsk
- Auto: 323F BG GT
323F BA GT
CRX EH6
Kanies napisał(a):BP-DOHC to jeden z najlepszych silników mazdy jezeli chodzi o osiagi itepe oczko
Ale tylko w połączeniu z BG. W mx-3 szału już by nie robił jak K8.
Kanies napisał(a):a ten Ravo myślałem raczej o wersji 140 KM język
jeździ tak samo
noucamp napisał(a):Vałki Mazdy oprócz KL-ZE nie jada usmiech to jest FAKT usmiech
i to fakt i kropka. pojemność swoje robi. Nic nie dają 2 dodatkowe cylindry przy tej samej pojemności.
wiecie rozumiecie, mamy tu forum mazdy i padają wypowiedzi słuszne że wszystko poniżej 2.5 n/a nie jedzie, ale ktoś kto ma choć trochę pojęcia i widzi także coś innego niż mazdy zaraz przytoczy Hondowskie B czy K serie. Tam kurde 1.6 1.8 2.0 lata aż miło i właściciele tych aut jakoś nie przyjmują do wiadomości że mają mało momentu więc są wolne czy że pojemność skokowa to jest to. Do tego te silniki jakieś takie ciężkie do zaje___ są.
Także IMO inżynierowie mazdy się zbytnio nie popisali (podobnie jak i wszyscy inni).
Także IMO inżynierowie mazdy się zbytnio nie popisali (podobnie jak i wszyscy inni).
Stała pod ścianą prężąc kakao
Dokladnie tak jak Gibsong piszesz. Inzynierowie mazdy sie nie popisali jesli chodzi o moc/pojemnosc. Zwlaszcza jesli chodzi o silniki v6. Hondzie to sie udalo ale chyba tak sie tym podniecili ze zapomnieli o czyms takim jak zabezpieczenie antykorozyjne. Dzieki czemu "jajka" w wiekszosci wygladaja tak jak kadetty i astry. Nie ma aut doskonalych. A co Do KL-ZE, to tez bym sie tak nie podniecal. Zobaczcie np Wronxa lub Jacola. Czasy na 400 metrow nie są wcale jakies super dobre. Wiadomo ze wiekszosc ma zrobiony dolot, wydech popmy cuda wianki na kiju i wtedy jedzie to lepiej od Zwyklego KL. Ale z tego co pisal kiedys xXx jego GE KL na skrzyni i zamachu od KF robila 15.50. A Luki swoim EC KL-ZE w tym sezonie chyba nie zszedl ponizej 15. uwazacie ze jakby do GE wstawil KL-ZE robilby lepszy czas niz tamten zwykly KL ? ja nie sadze...
- Od: 10 lip 2006, 15:37
- Posty: 294
- Skąd: Zduńska Wola
- Auto: Mazda 323F BA GT
no to zeby wróciły do tematu kille to wczoraj wciągnięty zdecydowanie z rolowanej niskiej 2. Golf III TDI
Ravo a próbowałeś się może z rolowanego z tym R8 co po wrocku śmiga?? bo jak wczoraj widziałem jak to odjeżdża to miazga
Ravo a próbowałeś się może z rolowanego z tym R8 co po wrocku śmiga?? bo jak wczoraj widziałem jak to odjeżdża to miazga
- Od: 16 gru 2006, 20:01
- Posty: 201
- Skąd: Świdnica
- Auto: WRX my05
Troche mnie nie było na forum ale wróciłem...
No RAVO ładnie zajumania Twój fiacik ale ma typowe problemy aut turbodoładowanych (przerabiałem,czyli trakcja do 100km/h i odejście meeeeeega od trójki ale tą bolączek można przeżyć
) i chciałem spytać czy śmigasz na slicku,sport oponie dobrej czy porpsostu na dobrej mieszance bo 5,5 do 100 piatem to ładny wynik, chyba,ze robiony pomiar latem w warunkach lepszejszych
. Pytam bardziej doświadczonego w temacie gonitw spod świateł(ja nie jestem taki szalony-przecież jeżdże dieslem
a jak sie przesiadam na coś innego to z rolki startuje
) bo sam zamierzam sie na wiosnę znów poganiać z zatrzymanego:)
Pozdrawiam wszystkich i wesołych świąt
No RAVO ładnie zajumania Twój fiacik ale ma typowe problemy aut turbodoładowanych (przerabiałem,czyli trakcja do 100km/h i odejście meeeeeega od trójki ale tą bolączek można przeżyć
. Pytam bardziej doświadczonego w temacie gonitw spod świateł(ja nie jestem taki szalony-przecież jeżdże dieslem

Pozdrawiam wszystkich i wesołych świąt
było 1,7D 75KM 1000kg ---> było 1,6T 224KM 970kg ----> jest dupowóz 2.0D 80KM 1180kg ---> jest 2.0T >280KM 860kg----> jest za mało...NX Project in progress 
- Od: 29 sie 2008, 13:19
- Posty: 84
- Skąd: Iława
- Auto: 220KmGTX>Sunny2.0D>C20LET
auto jezdzi na F1, fiat ma visco drive ( 30% szpera ) oraz ograniczenie doladowania na 1 i 2 ( sterowanie elektronika doladowania turbo ), rozklad mas to 60% przod 40% tyl a auto wazy swoje wiec daje rade z trakcja
wynik ( 5,499) zrobiony dokladnie w pod koniec pazdziernika
teraz pare dni temu krecilem czasu rzedu 5,8-5.9 na pokladzie z kolega
wynik ( 5,499) zrobiony dokladnie w pod koniec pazdziernika
teraz pare dni temu krecilem czasu rzedu 5,8-5.9 na pokladzie z kolega
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje