Kills on Road & Street

Postprzez Kanies » 21 gru 2008, 12:07

Zgadzam sie w 100% z Tobą Lukano moim zdaniem to BP-DOHC to jeden z najlepszych silników mazdy jezeli chodzi o osiagi itepe ;)
2FAST 4YOU..!!
3rd w Rykach 2007..
Mazda 323F BG GT w rodzinie od 2006..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2007, 09:15
Posty: 166
Skąd: Włocławek // Gdańsk
Auto: 323F BG GT
323F BA GT
CRX EH6

Postprzez ravo » 21 gru 2008, 12:31

noo racja 128KM wrecz powala na kolana, jak by bylo w normalnej budzie to by sie ledwo odpychalo
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez BratCukierka » 21 gru 2008, 12:35

to już b6t lepsze :P ale zdrowe BP-DOHC objedzie K8 i KF :)

nie róbcie OT! OOOO! Bo Five się wkurzy znowu :D
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez pawlak32 » 21 gru 2008, 12:40

Troll robil czasy na 1/4 mili 16.282. Skoro BG GT jest kolosalnie szybsze to jaki czas wg was robi ? Bo seryjne BG GT nigdy nie zejdzie na baardzo wysokie 15.XX.. Bo tyle robił zdaje sie Piotrusia KL. Okoloce 16, 15 z hakiem. kanies, sprzedaj swoje B6-ZE :D i kup sobie BG GT to zobaczysz jak to sie odpycha... Bo widze ze mowisz o czyms z czym nie miales stycznosci. Wlasciciele Z5 pewnie tez za Boga uważaja KF podobnie jak wlasciciele B6 sa zakochanie w BG GT, a prawda jest jaka jest...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez iiyama » 21 gru 2008, 12:56

wszystko jest możliwe Bandyta jeszcze starym ale za to czerwonym 323f BA Z5 miał w Rykach 16,4!!!
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2005, 10:20
Posty: 437 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: ASZ+

Postprzez Adaś » 21 gru 2008, 15:45

Panowie, znowu chcecie, żeby ten temat został zamknięty ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Jacek176 » 21 gru 2008, 17:03

iiyama napisał(a): Bandyta jeszcze starym ale za to czerwonym 323f BA Z5 miał w Rykach 16,4!!!
To napewno dlatego był taki szybki :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Gib » 21 gru 2008, 23:08

ponieważ nikomu się nie chce ruszyć tyłka, straciłem trzy życia:
1) vs 528i E39 ze startu mnie zjadła, z rolki masakra!!!!!!!
2) siakaś tigra z głośnym wydechem i robiąca psssst, u mnie lepsza trakcja potem wziuuuuum i tyle.
3) celica ST165 czyli 2.0 GTI 16, nie wyglądała najlepiej ale na każdym z trzech biegów się odemnie oddalała.
Reasumując FS jest wolny. Gdybym pod maską miał B6 albo K8 to pewnie bym wygrał :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez pawlak32 » 21 gru 2008, 23:35

Gibsong jakbys mial K8 na pewno poszloby ci lepiej, chodz pewnie i tak bys nie wygral z tymi autami co podales. Mam 626 FS i EC K8 i uwierz mi ze jest róznica...

Dziś baty dostał rover serii 400 2.0 16V 136 koni. 9.2 do setki, bylem zaskoczony jak to sie odpychalo bo ladnie szedl. Niestety nie wystarczyło :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez Gib » 21 gru 2008, 23:49

pewnie że lepiej z k8 bo utrzymując auto ciągle około 4500 obr nie poczułbym róznicy w niutonach a odczuł wyraźnie lepszą górę.
Wogóle nie kwestionuje tego że EC K8 > GE FS, bo i niema czego
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez DISItune » 22 gru 2008, 00:00

Dzisiaj jakas srebrna Octavia 2 sie porwała z prawego kończącego, nie wiem co miała za motor, nie ogladałem jej z perspektywy oznaczeń na klapie <lol> Na nastęnych świtłach pan stanął za mną, a po pozycji motorówki która przybrał po ruszeniu wnioskuję, że sprawdzał ile dostanie hahaha bardzo <zeby>
Na następnych światłach spotkaliśmy z żoną Rovera 75, jak to Dusia określiła "prawie jak Subaru" hahaha był niebieski, miał wielkie skrzydło na klapie i złote felgi. Po zapaleniu się żółtego Pan się spiął ale pożegnałem go stanowczo strzałem z wydechu przy przepięciu na 2kę <faja>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Kanies » 22 gru 2008, 00:18

Dobrze Kolegoo!Ty Pawlak32 i Lukasz-zdw macie przeciez najszybsze auta i zadne BP-DOHC wam nie podskoczy..pozdrawiaam! i koncze bezsensowną kłotnie. a ten Ravo myślałem raczej o wersji 140 KM :P
2FAST 4YOU..!!
3rd w Rykach 2007..
Mazda 323F BG GT w rodzinie od 2006..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2007, 09:15
Posty: 166
Skąd: Włocławek // Gdańsk
Auto: 323F BG GT
323F BA GT
CRX EH6

Postprzez ravo » 22 gru 2008, 00:37

Kanies napisał(a): ten Ravo myślałem raczej o wersji 140 KM

hihiihih ale nie ma zanczenia w osiagach :P

dzis skilowal mnie rover 200 ale go dogonilem i poskarzylem sie policji
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez noucamp » 22 gru 2008, 00:38

Vałki Mazdy oprócz KL-ZE nie jada :) to jest FAKT :)
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez Lukano » 22 gru 2008, 10:14

Kanies napisał(a):BP-DOHC to jeden z najlepszych silników mazdy jezeli chodzi o osiagi itepe oczko

Ale tylko w połączeniu z BG. W mx-3 szału już by nie robił jak K8.
Kanies napisał(a):a ten Ravo myślałem raczej o wersji 140 KM język

jeździ tak samo :P
noucamp napisał(a):Vałki Mazdy oprócz KL-ZE nie jada usmiech to jest FAKT usmiech

i to fakt i kropka. pojemność swoje robi. Nic nie dają 2 dodatkowe cylindry przy tej samej pojemności.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez Gib » 22 gru 2008, 11:17

wiecie rozumiecie, mamy tu forum mazdy i padają wypowiedzi słuszne że wszystko poniżej 2.5 n/a nie jedzie, ale ktoś kto ma choć trochę pojęcia i widzi także coś innego niż mazdy zaraz przytoczy Hondowskie B czy K serie. Tam kurde 1.6 1.8 2.0 lata aż miło i właściciele tych aut jakoś nie przyjmują do wiadomości że mają mało momentu więc są wolne czy że pojemność skokowa to jest to. Do tego te silniki jakieś takie ciężkie do zaje___ są.
Także IMO inżynierowie mazdy się zbytnio nie popisali (podobnie jak i wszyscy inni).
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez pawlak32 » 22 gru 2008, 12:41

Dokladnie tak jak Gibsong piszesz. Inzynierowie mazdy sie nie popisali jesli chodzi o moc/pojemnosc. Zwlaszcza jesli chodzi o silniki v6. Hondzie to sie udalo ale chyba tak sie tym podniecili ze zapomnieli o czyms takim jak zabezpieczenie antykorozyjne. Dzieki czemu "jajka" w wiekszosci wygladaja tak jak kadetty i astry. Nie ma aut doskonalych. A co Do KL-ZE, to tez bym sie tak nie podniecal. Zobaczcie np Wronxa lub Jacola. Czasy na 400 metrow nie są wcale jakies super dobre. Wiadomo ze wiekszosc ma zrobiony dolot, wydech popmy cuda wianki na kiju i wtedy jedzie to lepiej od Zwyklego KL. Ale z tego co pisal kiedys xXx jego GE KL na skrzyni i zamachu od KF robila 15.50. A Luki swoim EC KL-ZE w tym sezonie chyba nie zszedl ponizej 15. uwazacie ze jakby do GE wstawil KL-ZE robilby lepszy czas niz tamten zwykly KL ? ja nie sadze...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez Kryształ » 22 gru 2008, 13:21

no to zeby wróciły do tematu kille to wczoraj wciągnięty zdecydowanie z rolowanej niskiej 2. Golf III TDI :)

Ravo a próbowałeś się może z rolowanego z tym R8 co po wrocku śmiga?? bo jak wczoraj widziałem jak to odjeżdża to miazga
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2006, 20:01
Posty: 201
Skąd: Świdnica
Auto: WRX my05

Postprzez Wujek Kamil » 23 gru 2008, 19:59

Troche mnie nie było na forum ale wróciłem...

No RAVO ładnie zajumania Twój fiacik ale ma typowe problemy aut turbodoładowanych (przerabiałem,czyli trakcja do 100km/h i odejście meeeeeega od trójki ale tą bolączek można przeżyć :D ) i chciałem spytać czy śmigasz na slicku,sport oponie dobrej czy porpsostu na dobrej mieszance bo 5,5 do 100 piatem to ładny wynik, chyba,ze robiony pomiar latem w warunkach lepszejszych

. Pytam bardziej doświadczonego w temacie gonitw spod świateł(ja nie jestem taki szalony-przecież jeżdże dieslem <ganja> a jak sie przesiadam na coś innego to z rolki startuje ;) ) bo sam zamierzam sie na wiosnę znów poganiać z zatrzymanego:)

Pozdrawiam wszystkich i wesołych świąt :)
było 1,7D 75KM 1000kg ---> było 1,6T 224KM 970kg ----> jest dupowóz 2.0D 80KM 1180kg ---> jest 2.0T >280KM 860kg----> jest za mało...NX Project in progress ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2008, 13:19
Posty: 84
Skąd: Iława
Auto: 220KmGTX>Sunny2.0D>C20LET

Postprzez ravo » 23 gru 2008, 20:09

auto jezdzi na F1, fiat ma visco drive ( 30% szpera ) oraz ograniczenie doladowania na 1 i 2 ( sterowanie elektronika doladowania turbo ), rozklad mas to 60% przod 40% tyl a auto wazy swoje wiec daje rade z trakcja

wynik ( 5,499) zrobiony dokladnie w pod koniec pazdziernika
Obrazek


teraz pare dni temu krecilem czasu rzedu 5,8-5.9 na pokladzie z kolega
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje