Mazda 323 BG 1.3 16V 1991
speedone ja bym potrzebował kierownicę MOMO, albo jakąś w stylu rajdowym z większym odsadzeniem. 
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
BratCukierka napisał(a):tekknoraver niby czemu?
Ty już tam dobrze wiesz czemu

- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
Wczoraj potrzebujac kilku śrubek do białej BF, wyjąłem z wujkiem z dawcy szarej bf silnik, który za jakiś czas zagości pod maską
Silnik to oczywiście topowa jednostka B6 DOHC Turbo (B6T) z IHI VJ-14 o mocy 150KM (ile jest to się okaże po swapie na hamowni)
Do usłyszenia i zobaczenia na zlotach


Silnik to oczywiście topowa jednostka B6 DOHC Turbo (B6T) z IHI VJ-14 o mocy 150KM (ile jest to się okaże po swapie na hamowni)
Do usłyszenia i zobaczenia na zlotach

- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
kurde, BratCukierka, wszędzie Cie pełno na forum to postanowiłem zobaczyć czym sie bujasz.. przeczytałem cały temat i moge powiedziec jedno- szacun za ogrom pracy włozony w blizniacza siostre
naprawde, już nie mówie o pieniadzach bo to rzecz ulotna ale czas i checi do roboty normalnie powalają
grats
PS, trzeba było zostawic biało-czerwona, tak patriotycznie
PS, trzeba było zostawic biało-czerwona, tak patriotycznie
- Od: 13 lis 2008, 01:59
- Posty: 126
- Skąd: Gdynia
bone napisał(a):PS, trzeba było zostawic biało-czerwona, tak patriotycznie
Może na kolejny sezon kolor ulegnie zmianie...
Niektórzy pukali się w czoło gdy postanowiłem odbudować auto... Ale to była moja decyzja, moje pieniądze, moja praca przy nim i moje pierwsze własne auto do którego się przywiązałem i na które nie żałuję żadnej wydanej złotówki. Po prostu nie widzę się w innym aucie na tą chwilę... może poza BG GTX/GTR ale dobre egzemplarze są obecnie poza moim zasięgiem finansowym.
Niektórzy pytali się mnie po co wkładam taki a nie inny (lub w ogóle po co zmieniam) silnik – Moja kasa, moje auto, moja wizja posiadania auta dynamicznego robiącego "Psssssss" dzięki BOV... No i po prostu chciałem od dawna włożyć B6T lub BPT... ale że trafiło się B6T... to JEST. Rodzice na początku moich "przeróbek" – czyli początki posiadania auta – byli sceptycznie nastawieni do tego, ale z biegiem czasu stało się tak że nie kwestionują moich decyzji dotyczących auta. A nasz wujek... Cóż sam namawiał zawsze do turbo... chciał uturbić moje B3 ale ciągle się wzbraniałem przed tym do czasu B6T.... No i tak wyszło że silnik w sobotę wyciągnęliśmy z wujkiem z BF'ki
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
BratCukierka napisał(a):Niektórzy pukali się w czoło gdy postanowiłem odbudować auto... Ale to była moja decyzja, moje pieniądze, moja praca przy nim i moje pierwsze własne auto do którego się przywiązałem i na które nie żałuję żadnej wydanej złotówki. Po prostu nie widzę się w innym aucie na tą chwilę...
Wiesz że u mnie to samo?
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
tekknoraver z tym masz rację! Wiem po sobie że decyzja z zakupem BF GTX była bardzo kontrowersyjna, ale to moja kasa, moja praca i mój czas spędzony przy aucie. Jak bym nie miał czym jeździć na co dzień to bym nie sprzedał eFki i bym dalej nią jeździł. Jako pierwsze auto mam Seicento Vana-młody jeździ nim teraz do pracy, a sam jeżdżę Fiatem Pandą z lpg, więc nawet spalanie mnie nie przerazi w gtx. Jak będzie robiony swap u młodego to będzie miał czym jeździć do pracy bo Sejciak stoi pod domem.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Fotka skrzyni dla Lukano który jakiś czas temu pytał się o rozwiązanie napędu w maździe:
A tu już foteczki mojego silnika, którego pierwotny wygląd będzie przywracany przy okazji tego, że silnik leży wyjęty z auta
A tu paczuszka od Smirnoffa z pierwszą partią części
PS> Moje B3 będzie w styczniu na sprzedaż
Na razie siedzi w aucie więc można sprawdzić jak jeździ i chodzi
Mogę silnik zamontować w innym aucie 


A tu już foteczki mojego silnika, którego pierwotny wygląd będzie przywracany przy okazji tego, że silnik leży wyjęty z auta



A tu paczuszka od Smirnoffa z pierwszą partią części

PS> Moje B3 będzie w styczniu na sprzedaż
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Oj Cukierasy, ładnie kombinujecie przy tych samochodach
Mam nadzieję, że uda mi się zobaczyć efekty waszej pracy na jakimś większym zlocie w przyszłym roku 
zops.na.allegro.pl <– 5% rabatu przy zakupach przez forum
-
like a shadow
- Od: 13 maja 2008, 16:22
- Posty: 2161 (14/6)
- Skąd: Krk / Ostr
- Auto: 323f BA Z5 '96
323 GTX BG BPT 4WD '89
Michał88 jak przyjedziesz na zlot to zobaczysz

- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
BratCukierka napisał(a):mojego silnika
Młody znasz mój numer konta, to wiesz co zrobić
Porek ja już nie mogę z Blade, chyba sprzedam mu ten zderzak który leży u nas na zapas bo spuszcza się co chwilę

www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Porek napisał(a):bo chłopak spać nie może
owszem, ale z innych powodów
Cukierek napisał(a):sprzedam mu ten zderzak który leży u nas na zapas
genialny pomysł
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Cukierek napisał(a):bo spuszcza się co chwilę
bez przesady, nie mam już 16 lat


szary gtx wczorajszego dnia przestał istnieć
tylko taki los go czekał
leży pocięty w częściach... oczywiście wszystkie wiązki, śrubki, wężyki i inne duperele są wyjęte
sterowanie zawieszeniem też i inne takie tam
pas tylny był nie bity więc zostanie na zapas
więc coraz bliżej wjazdu mojej bg na warsztat
tylko taki los go czekał
więc coraz bliżej wjazdu mojej bg na warsztat
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości