Mazda MX-5 NA BP-T '91

ND / NC / NB / NA

Postprzez Pit » 18 gru 2008, 13:24

Luki – piękna fotka poległej miski :) ...kiedy my "przesadzamy" z reguły mają miejsce dość widowiskowe efekty pirotechniczne :D Głupio tek coś zepsuć bez fajerwerków :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Fiveopac » 18 gru 2008, 16:11

Luki1010 napisał(a):ORKSS – Megasquirt ?

Eche :] wywalenie przeplywki, mapsensor, dodatkowy czujnik temp.pow.w dolocie, okablowanie standalone, wgrana mapa pod 440cc i w/w mody. Oj bedą fajerwerki <lol>
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez lukster » 18 gru 2008, 17:02

Fiveopac napisał(a):Eche

To jak się nauczysz to się spodziewaj nalotu :P Ile toto cię kosztowało? Może byc PM ;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez xXx » 18 gru 2008, 22:17

Pawle, świetna robota, masz poza tym coś czego nie posiadają posiadacze przednionapędówek...

"Trakcję"


Wiem, że zaraz ktoś się rzuci i napisze, że w końcu napęd na tył jest o wiele gorszy do opanowania niż napęd przedni, jednak przy dobrych umiejętnościach kierownika auta o porównywalnej mocy i napędzie na tył startują o wiele lepiej...

Jeszcze raz gratuluję, konkretna robota a efekt taki jak najbardziej lubię, wszystko gra jak trzeba, a poza tym wygląda...

Pomyśl nad odpowiednim sterowaniem, chociaż pewnie już to zrobiłeś...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Adaś » 18 gru 2008, 22:43

xXx napisał(a):Pomyśl nad odpowiednim sterowaniem, chociaż pewnie już to zrobiłeś...

Pati Pati, nie czytasz uważnie :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez xXx » 18 gru 2008, 22:45

...wiem, przejrzałem tylko filmik i zdjęcia, czasem zdarza mi się nie czytać co jest napisane tak jak reszcie osób chodzących po RP...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Pyton162 » 18 gru 2008, 22:54

z tym sie akurat nie zgdzodze ze na przednio os nie da sie startować , koles w crx turbo o mocy ponad 300km 3 razy próbował sie merolem sl 55amg o mocy 517km i przeogromnym momentem z napędem na tyl oczywiście i 3 razy mietek dostal , nawet jak crx przegrał start to go dochodził i wyprzedzał i odjeżdżał :D
Wystarcza odpowiednie gumy , sprzeglo , zawiecha i mozna latac \
http://pl.youtube.com/watch?v=9TBrvGnLvWw
http://pl.youtube.com/watch?v=n0CXzRcT408&NR=1
malo co widac ale na mecie spokojnie crx byl z przodu
Jak Pawel dobije do 260km to przy tak malej wadze i mocy bedzie zacnie
Pyton162
 

Postprzez xXx » 18 gru 2008, 23:03

Pyton162 napisał(a):nawet jak crx przegrał start to go dochodził i wyprzedzał i odjeżdżał


No i sam sobie odpowiedziales, bo sednem poruszonej przez Ciebie kwestii jest to, ze CRX nie waży a Merol waży...


Co do startów FWD to uważam, że ogarniam ten temat najlepiej jak tylko się da...


Sorry za O/T, nie wypowiadam się już...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez qbass » 19 gru 2008, 01:41

Fiveopac, naprawdę dobra robota! :)
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez Fiveopac » 19 gru 2008, 21:12

xXx dzieki ci za konkretna wypowiedz :) milo czytac takei komentarze.

qbass napisał(a):Fiveopac, naprawdę dobra robota! usmiech

Dziekuje, dziekuje :)
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez xXx » 19 gru 2008, 21:47

Paweł, nie wiem czy już pisałeś na ten temat, ale R4 z mazdy można bardzo fajnie zakuć i nie będzie z tym zbyt wielu niespodzianek...


Może sobie kupię miatę ?? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez konrad278 » 19 gru 2008, 22:07

zamienił stryje siekierke na kijek;] a tak poważnie to czemu nie:D oby były takie plany jak z BA to ja już czekam:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2008, 19:48
Posty: 596
Skąd: Rawicz
Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r

Postprzez xXx » 19 gru 2008, 22:28

Jak RWD to myślę, że S14A + RB26DETT...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Pit » 20 gru 2008, 00:03

xXx napisał(a):Jak RWD to myślę, że S14A + RB26DETT...

Bądź twardy – idź w FD ;) ...a tak na poważnie – super mariaż. Piękne nadwozie i porażający silnik.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez xXx » 20 gru 2008, 23:52

FD jest przepiękne, najpiękniejsza sportowa mazda która została wyprodukowana do tej pory, niestety przy moim stylu jazdy paliła by 40/100 przy czym 3L(oleju) na 1000km...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Fiveopac » 21 gru 2008, 00:30

xXx kupuj miatke '94 1.8 ze szpera. Mody duuuzo tansze niz nissana a i szlaki przetarte. Polecam.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Pit » 21 gru 2008, 02:11

Fiveopac napisał(a):xXx kupuj miatke '94 1.8 ze szpera. Mody duuuzo tansze niz nissana a i szlaki przetarte. Polecam.

FD FD FD :) szlaki......... przecieramy :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez szkodnik_byd » 21 gru 2008, 12:18

Piotruś napisał(a):FD FD FD szlaki......... przecieramy


mysle ze zdecydowanie racja ale wersje left hand sa tansze i pytanie jak rozwiazasz kwestie deski wiec czekam na efekty i po malutku maze i planuje FD zdecydowanie
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6186 (915/440)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez xXx » 21 gru 2008, 17:06

FIVE, zabiłeś mi szanowy kolego ćwieka, dokładnie tym co robisz...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez xXx » 21 gru 2008, 18:11

Paweł, jak wygląda temat w kolejnej generacji MX-5 ? Chodzi mi o tę nowszą budę...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Krzemol i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy