Remont silnika
dzisiaj zakonczyłem prace nad mazda sliczniczek rowniutko i cichutko pracuje , calkiem inny dzwiek silnika wczesniej nierówna praca była ,zostalo mi jeszcze wymienic uszczelke albo przesmarowac pasta uszczelniajaco do wydechow laczenie pomiędzy kolektorem a rura tlumika ogoleni to zadowolony jestem z tego rewmontu . Dzieki Wam za porady
pzdr
- Od: 4 lip 2008, 00:01
- Posty: 30
- Skąd: Nisko
- Auto: MAZDA 323f 1,6 16V 1993r
mam jesczze małe pytanko niebede nowego tematu zakladał , mam taki problem w renault megane 1,4 eco a choi o to ze dzis podnosze maske chce sprawdzic stan oleju i ogolnie popatrzec a tu oleju prawie nic niebylo , i plyn chlodniczy tez znikł , wyciekow zadnych niebylo renault niekopci z rury ;/ , moze to uszelka pod glowica /???:>
- Od: 4 lip 2008, 00:01
- Posty: 30
- Skąd: Nisko
- Auto: MAZDA 323f 1,6 16V 1993r
sluchajcie nie bede nowego watku zakladal tylko napiszcie mi ile olejuz wchodzi do skrzyni w 323f BG 1.6 i ile plynu hamulcowego wchodzi do ukladu?
pzdr
pzdr
do skrzyni wczoraj nalewałem weszło 2,4 l litra 75w90
- Od: 4 lip 2008, 00:01
- Posty: 30
- Skąd: Nisko
- Auto: MAZDA 323f 1,6 16V 1993r

cos takiego sie nada tylko te valvoliny sa GL5 i GL4 to jaki brac?
konrad8888 co do tego co pisalec o megance to ja jak jezdzilem sluzbowa clio to byly takie same obiawy i wlasnie uszczelka pod glowica byla walnieta i brala olej i plyn to juz znikal szybciej niz paliwo
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości