Kills on Road & Street
moj Kumpel ostatnio mi mowil ze jak jechał Swoim Audi A6 z 95 2,5 TDI quattro to zostal z rolki objechany przez BA GT i to dosc mocno xD
noucamp napisał(a):Jacek176 napisał(a):Mazda Danisza była poprostu pierwszym (ale nie ostatnim zeby ) ZDROWYM BG GT, które pojawiło się na zlocie Mazdy.
to więcej oleju pali niż benzyny![]()
![]()
![]()
Czyli też nie było takie całkiem zdrowe
No to ciekawe co sie będzie działo jak pojawi sie na zlocie całkiem zdrowe BG GT
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Jacek176 Gdzie tkwi haczyk? twoja Efka poniżej 8s do setki schodzi? (spojżałem na podpis) powycinałeś podłoge i wywaliłeś siedzenia, czy jak?
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
MadziaForever napisał(a):Jacek176 Gdzie tkwi haczyk? twoja Efka poniżej 8s do setki schodzi? (spojżałem na podpis) powycinałeś podłoge i wywaliłeś siedzenia, czy jak?
Nic nie wycinałem

Gdyby nie to, że do osiągnięcia setki musze wbić trójkę to byc może byłoby poniżej 7s
Poza tym eFka BG GT forumowego kolegi jackkpl (prawie seryjna) też osiągneła na G-techu 7.7s
Gibsong napisał(a):MadziaForever
Jacek – wpadnij na jakiegoś spota warszawskiego chętnie posłucham tego twojego El-teca
Bardzo chętnie wpadne. Jak tylko odbiorę Madzie ze strojenia.
Ostatnio edytowano 19 gru 2008, 16:54 przez Jacek176, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
kamilgt napisał(a):Jacek176 napisał(a):Gdyby nie to, że do osiągnięcia setki musze wbić trójkę to byc może byłoby poniżej 6s
chyba trochę przesadziłeś
Oczywiście miałoby być "poniżej 7s"

Poniżej 6s to dopiero po uturbieniu
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
cuda na kiju
sory ale ciężko mi uwierzyć w to że 140 konne NA o wadze 1000 kg
ma poniżej 7,5 sek do 100, gdy moje 190 konne Turbo przy wadze 1200 kg robi niskie 7 na 100

sory ale ciężko mi uwierzyć w to że 140 konne NA o wadze 1000 kg
ma poniżej 7,5 sek do 100, gdy moje 190 konne Turbo przy wadze 1200 kg robi niskie 7 na 100
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )
Audi A3 1.8T
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )
Audi A3 1.8T
- Od: 17 lut 2007, 19:36
- Posty: 147
- Skąd: Warszawa
- Auto: A3 1.8T
Lukasz_zdw napisał(a):wiadome jest ze KF i K8 dostaje od BP-DOHC
Lubie czytac takie teksty![]()
To ze Danisz pokazal ze ma szybkie BG GT nie znaczy ze kazde tak jeździ podobnie jak adasia KF tez jest szybszy od tych z ktorymi stawal na kresce co nie oznacza ze najszybszy i w przypadku danisza podobnie. To ze BG DOHC jest szybsze od K8 bym sie nie zgodzil a tymbardziej od KF. No chyba ze miales na mysli KF w xedosie to juz bardziej prawdopodobne.
hmm.. wybacz kolego ale widialem juz mozna powiedziec kilkanascie pojedynków i KF z BP-DOHC i K8 z BP-DOHC.. KF owszem nieznacznie dostaje o BP-DOHC ale K8( róznica w 0-100 to sekunda?) too mozna wrecz powiedziec ze dostaje jak B6 od FSa.. i nawet nie zbyt zdrowa..powinna pojechac K8..
2FAST 4YOU..!!
3rd w Rykach 2007..
Mazda 323F BG GT w rodzinie od 2006..
3rd w Rykach 2007..
Mazda 323F BG GT w rodzinie od 2006..
- Od: 28 mar 2007, 09:15
- Posty: 166
- Skąd: Włocławek // Gdańsk
- Auto: 323F BG GT
323F BA GT
CRX EH6
kanies weź sie troche zastanow co Ty opowiadasz. Zaslaniasz sie danymi technicznymi z ktorych wynika ze KF jest sekunde wolniejszy od K8, po chwili mowisz ze KF mimo ze wolniejszy jednak jest duzo szybszy, a Adaś jakos mial gorszy czas od Trolla w Borsku. wiec wcale BA KF nie musi byc szybsza od EC K8.. Wiec nie opowiadaj ze roznica jest jak B6 a FS. Prawda jest taka ze kazda sztuka jeździ inaczej i K8 KF i BP DOHC to sa auta jak najbardziej porownywalne na 400 metrow. kiedys mialem BG B6 i chcialem kupic BG GT... obejrzalem 3 sztuki i w przyspieszeniu nie widzialem doslownie zadnej roznicy zeby to szlo lepiej. I uwierz mi nie szukalem aut po 1000 zl a chcialem dać 6tys i nie znalazlem zadnej ktora jedzie. Dlatego kupilem K8... wiec skonczmy teoretyzowac bo znow wpadnie five i zamknie moj ulubiony temat 
- Od: 10 lip 2006, 15:37
- Posty: 294
- Skąd: Zduńska Wola
- Auto: Mazda 323F BA GT
widzę że B6 vs FS weszło do kanonu killów
miałem przyjemność ustawić się z autem siewiego i faktycznie nie dało się w żaden sposób powiedzieć że było szybsze, ale to było przed remontem.
Jeszcze bordowa się chciała ścigać (chyba ArkaWGM) ale jakoś nie wpada na spoty.
miałem przyjemność ustawić się z autem siewiego i faktycznie nie dało się w żaden sposób powiedzieć że było szybsze, ale to było przed remontem.
Jeszcze bordowa się chciała ścigać (chyba ArkaWGM) ale jakoś nie wpada na spoty.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gibsongale siewiego efka nie jeździ
na tych cienkich oponkach dostawał ogromne baty od b6 cukierka na 215 r16 
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
aa Kto powiedział ze K8 jest szysze od KF-a nigdy tak nie uwazałem.. porównywałem do BP-DOHC oba auta dostaja od BG GT i ku temu nie powinno byc zanych watpliwosci.. i niech kolega nie wygaduje ze nie widac róznicy w przyśpieszeniu.. hmm BG B6 vs BG GT nie widziales róznicy??
moze ogladales 1,8 SOHC a nie DOHC.. 
2FAST 4YOU..!!
3rd w Rykach 2007..
Mazda 323F BG GT w rodzinie od 2006..
3rd w Rykach 2007..
Mazda 323F BG GT w rodzinie od 2006..
- Od: 28 mar 2007, 09:15
- Posty: 166
- Skąd: Włocławek // Gdańsk
- Auto: 323F BG GT
323F BA GT
CRX EH6
K8 vas BP DOHC. Moc ta sama, ale mx-3 do BG masa nie porównywalna. No chyba, ze porównasz zdowe K8 do zajechanego BP. naprawdę nie ma się co zastanawiać. napewno te dodatkowe 2 cylindry nic nie pomogą, hmm może oprócz dźwięku. K8 przy konstruowaniu miało być V-ką dla mniej zamożnych użytkowników. Miał ładnie wyglądać pod maską i spełnia tę rolę. Dla mnie prawdziwe V6 zaczyna się od 2,5 litra w górę.
w teorii te dodatkowe cylindry stawiają tylko większe opory toczenia.
Miałem BG GT jeździłem i dużo jeżdżę nadal B6 i widziałem kolosalną różnicę. Wszystko zależy w jakim stanie one są. Dla mnei k8 nigdy nie będzie szybkim autem oprócz katalogu, nigdy nie przeskoczy swojej pojemności bez turbinki.
w teorii te dodatkowe cylindry stawiają tylko większe opory toczenia.
Miałem BG GT jeździłem i dużo jeżdżę nadal B6 i widziałem kolosalną różnicę. Wszystko zależy w jakim stanie one są. Dla mnei k8 nigdy nie będzie szybkim autem oprócz katalogu, nigdy nie przeskoczy swojej pojemności bez turbinki.
Gibsong wiem że remont robił... nawet po kabelki ngk u nas był
Ja z bratem,ojcem,wujkiem i kuzynem skillowałem (dosłownie) wczoraj szarą Mazdę BF GTX... już leży w kawałkach (takie porządki na święta)
Ostatnio dostaję baty od wszystkiego co się porusza po drogach , bo jeżdżę Seicento VAN 0,9
Ja z bratem,ojcem,wujkiem i kuzynem skillowałem (dosłownie) wczoraj szarą Mazdę BF GTX... już leży w kawałkach (takie porządki na święta)

Ostatnio dostaję baty od wszystkiego co się porusza po drogach , bo jeżdżę Seicento VAN 0,9

- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje