Jak odpowietrzyć chłodnice???

Postprzez BIALY195 » 17 gru 2008, 22:19

Witam mam taki mały problem od pewnego czasu zaczeła podnosić mi sie temperatura w mojej madzi i dziwnie wskazówka wzrasta i opada od temperatury wymieniłem termostat ale niestety problem pozostał myślałem ze jest może mało płynu ale dolałem juz chyba z 2 litry do tego wlewu co idzie do silnika ta rura i dalej nic dodam jeszcze ze jak autko jak się nagrzeje to to gruba rura co idzie od silnika do chłodnicy jest gorąca dosyć mocno natomiast ta dolna co wychodzi od chłodnicy jest zimna. Czy mógł by mi ktoś doradzić jak pozbyć sie tego problemu ????|Z góry wielkie dzięki:)
BIALY195
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2008, 20:11
Posty: 46
Auto: MAZDA 323F 2.0 V6

Postprzez konrad278 » 17 gru 2008, 23:07

układ odpowietrza sie samoczynnie po to ma na zbiorniczku wyrównawczym korek który upuszcza powietrze.Sprawdz czy nei gubisz płynu np pompa wody bo jesli wlałeś 2 l to masz duze ubytki.Ale jesli chcesz sam odpowietrzyć układ to odpal auto odkrec korek i na wolnych rpm daj mu sie zagrzać aż do włączenia wentyla
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2008, 19:48
Posty: 596
Skąd: Rawicz
Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r

Postprzez Cingular » 17 gru 2008, 23:07

z tego co wiem to ta gruba rura u góry ma być gorąco bo tędy wpływa goracy płyn do chłodnicy a tą na dole wypływa i leći do śilnika więc po przejściu przez chłodnice traci swoją tęoperature i to znacznie ja mam tak samo w mx3 v6 tylko że skazówka stoi w połowie skali i ani drgnie .A ty tym wlewem co jest koło śilnika jak wlałeś płyn to pod sam korek czy nie ?? a w zbiorniczku wyruwnawczym masz płyn na maxa czy poniżej minimum ??
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2008, 18:26
Posty: 195
Skąd: Żabno
Auto: Mx3 v6 94r,Hornet 600 2002r :)

Postprzez BIALY195 » 18 gru 2008, 00:57

W TEN wlew co idzie do silnika to wlałem tylko raz litr i pozniej drugi litr ale jak wlałem nawet ten drugi to wszystko poszło ta rurą do silnika a jesli chodzi o zbiornik wyrównawczy to tam mam na minimum i cały czas tak jest nawet jak wleje wiecej to po chwili mam dalej minimum.
BIALY195
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2008, 20:11
Posty: 46
Auto: MAZDA 323F 2.0 V6

Postprzez waldii » 18 gru 2008, 21:16

BIALY195 wlacz stacyjke,przekrec temp.nawiewu na max cieplo,odkrec korki w wyrownawczym i przy glowicy.Tym drugim powoli wlewasz az do maxa w wyrownawczym.Zakrecasz oba i jazda.Nie ma bata.
waldii
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323