Kills on Road & Street

Postprzez Gib » 15 gru 2008, 01:25

jaka jest wytrzymałość 20 letniego F2T? W sensie pompowania bez innych modów.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez piwo » 15 gru 2008, 19:11

a ja dzis skillowalem dzieciaka na przejsciu dla pieszych.wylecial chyba z piec metrow w gore.

ludzie opanujcie sie.to oczywiscie tylko przestroga!!!
Ostatnio edytowano 15 gru 2008, 19:15 przez piwo, łącznie edytowano 1 raz
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez seba323f » 15 gru 2008, 19:13

piwo zdrowo poryty jesteś <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 18:24
Posty: 1235 (0/5)
Skąd: Piaseczno
Auto: 323F BJ Sportive FS-DE '01
323F BG GT BP '92
MS Protege FS-DET '03

Postprzez Beny » 15 gru 2008, 19:30

seba323f napisał(a):piwo zdrowo poryty jesteś

a pomyślałeś ze mogło to nie być z jego winy.Ja kiedys trafiłem dziecko które mi wybiegło zza zaparkowanego auta,a małem tyle szczescia ze jechałem 40 km/h i nic mu sie nie stało.
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8675 (86/81)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez ravo » 15 gru 2008, 19:52

to nie kolko rozancowe ale gospodyn wiejskich

prosze nie robic OT, temat jest o jednym, komus sie nie podoba to nie zaglada
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Beny » 15 gru 2008, 19:52

tak jest :)
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8675 (86/81)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Waluś » 15 gru 2008, 22:11

Gibsong napisał(a):aka jest wytrzymałość 20 letniego F2T? W sensie pompowania bez innych modów.

co znaczy wytrzymałość ?? czasowa, ciśnieniowa czy ile zrobie zanim zdechnie ??

max co można zrobić bez ingerencji w komp to 0,8 bara, ale wtedy pracuje tylko na wysokich obrotach (to znaczy że muszę ciągle kręcić w momęcie obrotowym a max moc no inaczej odetnie) wyprzedzanie z 5 biegu w tym wypadku nie możliwe, odrazu odcina paliwo, bo wskazówa bost ląduje na max zanim pomyśle że chce wdusić do dech <lol> Standardowe ładowanie do jazdy to 0,6 – 0,65 bara, więcej się nie da bo za często odcina na wysokich biegach (duże obciążenie) Ale wiem że chłopaki od probasów zdejmują zabezpieczenia odcięcia paliwa i dmuchają do 1,1 ale ile silnik wytrzymuje to żaden się nie przyzna hahaha
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Gib » 15 gru 2008, 22:57

dlaczego pytam, uważam że samo kręcenie MBC zabije silnik dość szybko, stary czy nowy, czym paliwo podlewasz jest jakaś autoadaptacja ecu, sprawdzany AFR czy EGT, nie atakuje tylko pytam, bo jestem teoretyk mimo że z F2T miałem już do czynienia i to w sedanie :)

Dziś na światełkach kołomnie dynamicznie piszcząc ruszyła Corsa C, na szczęście byłem jak zwykle gotowy (gdy stoję w 1st row) i nie będzie wpisu na forum OPC że mazda przegrała, chociaż chwalić nie ma się chyba czym bo 1.8 GSI to raczej nie było.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Waluś » 15 gru 2008, 23:11

widzisz dlatego moje ustawy to poprostu 0,65, bo to jedyne ciśnienie na którym da się normalnie jeździć, a jak mam ochotę powariować to daje ile mogę czyli max, troszkę pościgam i wracam do normy. Zdaje sobie sprawę że przy dużym ciśnieniu przekraczało AFR (miałem miernik) a zresztą słychać to nawet po silniku hehe
zresztą mam nie co inne plany, nie koniecznie związane z F2, raczej z FE3 :p więc tak naprawdę to przestało mi zależeć na tym motorze, bo będe musiał go troszkę wybebeszyć, ale to w przyszłości :)
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Gib » 16 gru 2008, 00:26

Powodzenia, rozumiem że kolektor z przyległościami siada na FE3, będziesz odprężać czy wedle nowej szkoły jedziesz na seryjnym sprężaniu żeby nie kastrować mocy?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez 8dyb8 » 16 gru 2008, 09:20

walus zebys nie skonczyl jak bogdan z FPKP co modzi przy tym modzi i od roku chyba nie wyjezdzal z garazu, ale auto zrobil gites :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 15:26
Posty: 164
Skąd: WWA
Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV

Postprzez Quaki » 16 gru 2008, 14:24

F2T spokojnie wytrzyma doladowania 1.1 bara (ale zarzniesz turbine moja wywalila sie przy 1.35 ) wytrzyma tez wieksze ale wtedy robisz sobie soft pod to doladowanie i tyle. Silnik wg zrodel amerykanskich wytrzymuje +300kM z tym ze takie moce przerastaja mozlwiosci skrzyni biegow.
Moj jezdzil na 1.1 bara na seryjnej turbinie przez pol sezonu druga turbina jezdzila ustawiona na 1 bar(z tym ze ja sobie zrobilem pod to odpwoiedni program przy uzyciu sondy szerokopasmowej) i zyje do dzis (ale chyba zostanie zastapiona czyms wiekszym ) jako ze auto jest modyfikowane przez caly obecny sezon stalo w garazu bo skonczyla sie skrzynia a jak mialem wyjac skrzynie to postanowilem zrobic kilka innych elemntow.
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez Waluś » 16 gru 2008, 23:44

Gibsong wszystko jest do zrobienia od podstaw.
mam plan spokojnie składać fe3, a na F2 bawić się dopóki silnik wytrzyma i kto wie, Quaki podsunął mi ciekawy pomysł :D
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Gib » 17 gru 2008, 00:03

pewnie że tak, od podstaw to sobie moge uturbić FSa na LPG, tylko że to miliardylion złotych będzie kosztować i pewnie ze trzy silniki rozwale zanim to zacznie jezdzic to inna sprawa, mimo to trzymam kciuki bo auto warte zachodu.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Lukasz_zdw » 17 gru 2008, 20:31

Kanies napisał(a):wiadome jest ze KF i K8 dostaje od BP-DOHC


Lubie czytac takie teksty <lol>

To ze Danisz pokazal ze ma szybkie BG GT nie znaczy ze kazde tak jeździ podobnie jak adasia KF tez jest szybszy od tych z ktorymi stawal na kresce co nie oznacza ze najszybszy i w przypadku danisza podobnie. To ze BG DOHC jest szybsze od K8 bym sie nie zgodzil a tymbardziej od KF. No chyba ze miales na mysli KF w xedosie to juz bardziej prawdopodobne. Zeby nie bylo OT to wczoraj kill na Z5, ruszalismy z miejsca jedynka do 5 k rpm dwojka podobnie a klient sadzil sie ze myslalem ze wyrwie lewarek od biegów hahaha niestety poległ.
Lukasz_zdw
 

Postprzez Jacek176 » 17 gru 2008, 21:00

Lukasz_zdw: a ja uwielbiam twoje teksty <lol>
Mazda Danisza była poprostu pierwszym (ale nie ostatnim :D ) ZDROWYM BG GT, które pojawiło się na zlocie Mazdy.
K8 i KF są wolniejsze od BP z prostej przyczyny: są zbyt ciężkie w stosunku do mocy jaką sobą reprezentują. I pomimo, że to ci się nie podoba takie są fakty. Praw fizyki nie zmienisz.
Co do killi to jakoś nikt nie chce się ze mną ścigać :(
Chyba zbyt niepozorne jest moje auto. Musze je poobklejać spojlerami chyba <lol>
Ostatnio tylko na trasie zacząłem ganiać się z najnowszym Audi A6 i A5 ale nie wiem jakie silniki bo nie miały oznaczeń. A6 szybko zostało objechane i zostało w tyle a z A5 szliśmy łeb w łeb przez parę kilometrów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Lukasz_zdw » 17 gru 2008, 21:34

Audi A4 2.6 V6 150 KM vs Mx-3 V6 i 323F BA V6 Ja swoim MX wyszedlem mu na poczatku kilka dlugosci ale przy wiekszych predkosciach mnie doganial natomiast Pawlak32 swoim BA KF zmasakrowal audice z rolki do 160 km/h o jakies 3 dlugosci. Wiec dlaczego audi ktore jest troche ciezsze od KF ma o dobre 10 KM wiecej ( bo zadna Vka mazdy mocy nie trzyma)pojemnosc o 0.6 litra wiecej i moment obrotowy duuzo wiekszy bo cos okolo 220Nm dostaje dosc znacznie od KF?? Od razu mowie ze Audi nie jest zajechane naprawde ładna i zadbana sztuka.(stosunku mocy do masy nie liczylem).
Lukasz_zdw
 

Postprzez Gib » 17 gru 2008, 21:39

bo nie sama moc ani nawet jej stosunek do masy jedzie, jeśli auto zadbane to może trzeba szukać przyczyny w przełożeniach skrzyni. Pozatym A4 B5 dość ciężkie w porównaniu do Mazdy jest.
Pozatym to chyba nie ma co znowu teoretyzować co kto by kogo mógł.
Wszystko trzeba za każdym razem sprawdzać empirycznie, IMO ten sam kierowca wykręci nowym BG GT lepszy czas na 100kmh i 1/4mili niż nowym BA KF. Tylko co to zmienia?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez noucamp » 17 gru 2008, 23:27

Jacek176 napisał(a):Mazda Danisza była poprostu pierwszym (ale nie ostatnim zeby ) ZDROWYM BG GT, które pojawiło się na zlocie Mazdy.


to więcej oleju pali niż benzyny <lol> <lol> <lol> ale jeździło godnie :)
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez Lukano » 18 gru 2008, 10:48

Nie wiem jak KF. Ale K8 objechałem kilka razy mając BG GT. ale to już chyba pisałem w tym temacie. mx-3 ładny samochodzik, ale wagę to ma samochodu o klasę wyżej. K8 ładnie brzmi, osiągi w katalogu ładne, ale dopiero KL jedzie w tej budzie. No i fajnie wygląda v-ka pod maską w takim małym samochodzie.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje