Kills on Road & Street
a ja dzis skillowalem dzieciaka na przejsciu dla pieszych.wylecial chyba z piec metrow w gore.
ludzie opanujcie sie.to oczywiscie tylko przestroga!!!
ludzie opanujcie sie.to oczywiscie tylko przestroga!!!
Ostatnio edytowano 15 gru 2008, 19:15 przez piwo, łącznie edytowano 1 raz
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
seba323f napisał(a):piwo zdrowo poryty jesteś
a pomyślałeś ze mogło to nie być z jego winy.Ja kiedys trafiłem dziecko które mi wybiegło zza zaparkowanego auta,a małem tyle szczescia ze jechałem 40 km/h i nic mu sie nie stało.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8675 (86/81)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Gibsong napisał(a):aka jest wytrzymałość 20 letniego F2T? W sensie pompowania bez innych modów.
co znaczy wytrzymałość
max co można zrobić bez ingerencji w komp to 0,8 bara, ale wtedy pracuje tylko na wysokich obrotach (to znaczy że muszę ciągle kręcić w momęcie obrotowym a max moc no inaczej odetnie) wyprzedzanie z 5 biegu w tym wypadku nie możliwe, odrazu odcina paliwo, bo wskazówa bost ląduje na max zanim pomyśle że chce wdusić do dech


dlaczego pytam, uważam że samo kręcenie MBC zabije silnik dość szybko, stary czy nowy, czym paliwo podlewasz jest jakaś autoadaptacja ecu, sprawdzany AFR czy EGT, nie atakuje tylko pytam, bo jestem teoretyk mimo że z F2T miałem już do czynienia i to w sedanie
Dziś na światełkach kołomnie dynamicznie piszcząc ruszyła Corsa C, na szczęście byłem jak zwykle gotowy (gdy stoję w 1st row) i nie będzie wpisu na forum OPC że mazda przegrała, chociaż chwalić nie ma się chyba czym bo 1.8 GSI to raczej nie było.
Dziś na światełkach kołomnie dynamicznie piszcząc ruszyła Corsa C, na szczęście byłem jak zwykle gotowy (gdy stoję w 1st row) i nie będzie wpisu na forum OPC że mazda przegrała, chociaż chwalić nie ma się chyba czym bo 1.8 GSI to raczej nie było.
Stała pod ścianą prężąc kakao
widzisz dlatego moje ustawy to poprostu 0,65, bo to jedyne ciśnienie na którym da się normalnie jeździć, a jak mam ochotę powariować to daje ile mogę czyli max, troszkę pościgam i wracam do normy. Zdaje sobie sprawę że przy dużym ciśnieniu przekraczało AFR (miałem miernik) a zresztą słychać to nawet po silniku hehe
zresztą mam nie co inne plany, nie koniecznie związane z F2, raczej z FE3 :p więc tak naprawdę to przestało mi zależeć na tym motorze, bo będe musiał go troszkę wybebeszyć, ale to w przyszłości
zresztą mam nie co inne plany, nie koniecznie związane z F2, raczej z FE3 :p więc tak naprawdę to przestało mi zależeć na tym motorze, bo będe musiał go troszkę wybebeszyć, ale to w przyszłości
F2T spokojnie wytrzyma doladowania 1.1 bara (ale zarzniesz turbine moja wywalila sie przy 1.35 ) wytrzyma tez wieksze ale wtedy robisz sobie soft pod to doladowanie i tyle. Silnik wg zrodel amerykanskich wytrzymuje +300kM z tym ze takie moce przerastaja mozlwiosci skrzyni biegow.
Moj jezdzil na 1.1 bara na seryjnej turbinie przez pol sezonu druga turbina jezdzila ustawiona na 1 bar(z tym ze ja sobie zrobilem pod to odpwoiedni program przy uzyciu sondy szerokopasmowej) i zyje do dzis (ale chyba zostanie zastapiona czyms wiekszym ) jako ze auto jest modyfikowane przez caly obecny sezon stalo w garazu bo skonczyla sie skrzynia a jak mialem wyjac skrzynie to postanowilem zrobic kilka innych elemntow.
Pozdrawiam
Moj jezdzil na 1.1 bara na seryjnej turbinie przez pol sezonu druga turbina jezdzila ustawiona na 1 bar(z tym ze ja sobie zrobilem pod to odpwoiedni program przy uzyciu sondy szerokopasmowej) i zyje do dzis (ale chyba zostanie zastapiona czyms wiekszym ) jako ze auto jest modyfikowane przez caly obecny sezon stalo w garazu bo skonczyla sie skrzynia a jak mialem wyjac skrzynie to postanowilem zrobic kilka innych elemntow.
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
2.2 F2T czerwony
- Od: 20 lip 2005, 14:02
- Posty: 189
- Skąd: Gdynia
- Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro
Gibsong wszystko jest do zrobienia od podstaw.
mam plan spokojnie składać fe3, a na F2 bawić się dopóki silnik wytrzyma i kto wie, Quaki podsunął mi ciekawy pomysł
mam plan spokojnie składać fe3, a na F2 bawić się dopóki silnik wytrzyma i kto wie, Quaki podsunął mi ciekawy pomysł
pewnie że tak, od podstaw to sobie moge uturbić FSa na LPG, tylko że to miliardylion złotych będzie kosztować i pewnie ze trzy silniki rozwale zanim to zacznie jezdzic to inna sprawa, mimo to trzymam kciuki bo auto warte zachodu.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Kanies napisał(a):wiadome jest ze KF i K8 dostaje od BP-DOHC
Lubie czytac takie teksty

To ze Danisz pokazal ze ma szybkie BG GT nie znaczy ze kazde tak jeździ podobnie jak adasia KF tez jest szybszy od tych z ktorymi stawal na kresce co nie oznacza ze najszybszy i w przypadku danisza podobnie. To ze BG DOHC jest szybsze od K8 bym sie nie zgodzil a tymbardziej od KF. No chyba ze miales na mysli KF w xedosie to juz bardziej prawdopodobne. Zeby nie bylo OT to wczoraj kill na Z5, ruszalismy z miejsca jedynka do 5 k rpm dwojka podobnie a klient sadzil sie ze myslalem ze wyrwie lewarek od biegów

-
Lukasz_zdw
Lukasz_zdw: a ja uwielbiam twoje teksty
Mazda Danisza była poprostu pierwszym (ale nie ostatnim
) ZDROWYM BG GT, które pojawiło się na zlocie Mazdy.
K8 i KF są wolniejsze od BP z prostej przyczyny: są zbyt ciężkie w stosunku do mocy jaką sobą reprezentują. I pomimo, że to ci się nie podoba takie są fakty. Praw fizyki nie zmienisz.
Co do killi to jakoś nikt nie chce się ze mną ścigać
Chyba zbyt niepozorne jest moje auto. Musze je poobklejać spojlerami chyba
Ostatnio tylko na trasie zacząłem ganiać się z najnowszym Audi A6 i A5 ale nie wiem jakie silniki bo nie miały oznaczeń. A6 szybko zostało objechane i zostało w tyle a z A5 szliśmy łeb w łeb przez parę kilometrów.

Mazda Danisza była poprostu pierwszym (ale nie ostatnim
K8 i KF są wolniejsze od BP z prostej przyczyny: są zbyt ciężkie w stosunku do mocy jaką sobą reprezentują. I pomimo, że to ci się nie podoba takie są fakty. Praw fizyki nie zmienisz.
Co do killi to jakoś nikt nie chce się ze mną ścigać
Chyba zbyt niepozorne jest moje auto. Musze je poobklejać spojlerami chyba

Ostatnio tylko na trasie zacząłem ganiać się z najnowszym Audi A6 i A5 ale nie wiem jakie silniki bo nie miały oznaczeń. A6 szybko zostało objechane i zostało w tyle a z A5 szliśmy łeb w łeb przez parę kilometrów.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Audi A4 2.6 V6 150 KM vs Mx-3 V6 i 323F BA V6 Ja swoim MX wyszedlem mu na poczatku kilka dlugosci ale przy wiekszych predkosciach mnie doganial natomiast Pawlak32 swoim BA KF zmasakrowal audice z rolki do 160 km/h o jakies 3 dlugosci. Wiec dlaczego audi ktore jest troche ciezsze od KF ma o dobre 10 KM wiecej ( bo zadna Vka mazdy mocy nie trzyma)pojemnosc o 0.6 litra wiecej i moment obrotowy duuzo wiekszy bo cos okolo 220Nm dostaje dosc znacznie od KF?? Od razu mowie ze Audi nie jest zajechane naprawde ładna i zadbana sztuka.(stosunku mocy do masy nie liczylem).
-
Lukasz_zdw
bo nie sama moc ani nawet jej stosunek do masy jedzie, jeśli auto zadbane to może trzeba szukać przyczyny w przełożeniach skrzyni. Pozatym A4 B5 dość ciężkie w porównaniu do Mazdy jest.
Pozatym to chyba nie ma co znowu teoretyzować co kto by kogo mógł.
Wszystko trzeba za każdym razem sprawdzać empirycznie, IMO ten sam kierowca wykręci nowym BG GT lepszy czas na 100kmh i 1/4mili niż nowym BA KF. Tylko co to zmienia?
Pozatym to chyba nie ma co znowu teoretyzować co kto by kogo mógł.
Wszystko trzeba za każdym razem sprawdzać empirycznie, IMO ten sam kierowca wykręci nowym BG GT lepszy czas na 100kmh i 1/4mili niż nowym BA KF. Tylko co to zmienia?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Nie wiem jak KF. Ale K8 objechałem kilka razy mając BG GT. ale to już chyba pisałem w tym temacie. mx-3 ładny samochodzik, ale wagę to ma samochodu o klasę wyżej. K8 ładnie brzmi, osiągi w katalogu ładne, ale dopiero KL jedzie w tej budzie. No i fajnie wygląda v-ka pod maską w takim małym samochodzie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje