Mazda 323 / 323F (BA / BH) – Opinie i Informacje

Mazda 323 1994–1998

Postprzez michal_38 » 9 gru 2008, 23:05

zalezy jeszcze jaka Z5 ;) :]
Naprawa komputerów w prawie każdym zakresie szczegóły na PW :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2008, 10:22
Posty: 575
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 323F Ba 98r. LE
Mazda 121 DB GLX

Postprzez michal_38 » 9 gru 2008, 23:15

Szybkie pytanko Mazda 323F BA po lifcie ma obrotosciomierz po prawej stronie a wskazniki poziomu paliwa itp. po lewej czy na odwrot?? :D czy w jakies wersji wystepuje komputer w sensie poziom spalanego paliwa itp. ??
Naprawa komputerów w prawie każdym zakresie szczegóły na PW :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2008, 10:22
Posty: 575
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 323F Ba 98r. LE
Mazda 121 DB GLX

Postprzez luki88 » 10 gru 2008, 00:49

w starszej wersji są 2 osobne budziki od poziomu paliwa i temperatury po prawej stronie
Sprzedam
Zaślepki halogenów i podłogę bagażnika
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2008, 11:39
Posty: 503
Skąd: Kutno
Auto: Mazda 323F BA '96 1,5 STAG

Postprzez Udesky » 10 gru 2008, 00:55

michal_38 napisał(a):zalezy jeszcze jaka Z5

nie znałeś mojej Z5 <diabełek>
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez farciarz » 10 gru 2008, 01:03

Udesky napisał(a):
michal_38 napisał(a):zalezy jeszcze jaka Z5

nie znałeś mojej Z5 <diabełek>


I mojej :P :P :P ...nadal jest kozacko szybka :D
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2005, 21:35
Posty: 1854
Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008

Postprzez michal_38 » 10 gru 2008, 10:52

luki88 napisał(a):w starszej wersji są 2 osobne budziki od poziomu paliwa i temperatury po prawej stronie


A czyms sie jeszcze one roznia oprocz znaczka na masce?? i chyba troszke innego wygladu kokpitu centralnego.

Ciekawi Mnie to ze ze roczniki 97 byly niby juz po lifcie a z tego co znalazlem na forum to nawet auta z rocznika 98 sa przed liftem:D

a jesczze jedno pytanko olej do silnika 10w40 Elf dobry zakup?? 4l. baniaczek:P
Naprawa komputerów w prawie każdym zakresie szczegóły na PW :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2008, 10:22
Posty: 575
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 323F Ba 98r. LE
Mazda 121 DB GLX

Postprzez zaciek » 10 gru 2008, 12:02

michal_38 ja polecam Mobil 1 lub Castrol :) temat i tak wielokrotnie walkowany na forum ;)
Obrazek Moja Miata
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2008, 13:43
Posty: 449
Skąd: Szczecin
Auto: MX-5

Postprzez Udesky » 10 gru 2008, 13:52

michal_38 napisał(a):jesczze jedno pytanko olej do silnika 10w40 Elf dobry zakup?? 4l. baniaczek:P

temat o oleju był wielokrotnie poruszany, wystarczy że poszukasz.

zaciek napisał(a):ja polecam Mobil 1 lub Castrol

Mobil, tylko z bańki, nigdy z beczki. A osobiście mogę polecić Shell Hellix Plus 10W40 – poprawa pracy w stosunku do mobila – ogromna.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez wroclawiak » 11 gru 2008, 15:33

Witam wszystkich. Przymierzam się do zakupu mazdy 323 z silniczkiem 1.5 i mam pytanie.
Czy są jakieś wielkie różnice (prócz oczywiście liftingu) w rocznikach? W sensie czy brać np z rocznika 97-98 bo coś... Czy szukać po prostu najładniejszej i najbardziej zadbanej obojętnie z jakiego rocznika?
Początkujący
 
Od: 11 gru 2008, 15:29
Posty: 11
Skąd: Wrocław
Auto: 323f BA 1.5 '98
Niestety jeszcze trochę poobijana bordowa przyjaciółka.

Postprzez Bahamut » 11 gru 2008, 19:58

323F BA Z5 – miałem, jeździłem, uwielbiałem. Przez blisko rok użytkowania nie miałem z nią żadnych problemów. Dosłownie żadnych – jedynie hamulce nie spisywały się już tak, jak sobie tego życzyłem. Autko wizualnie piękne, chociaż to kwestia gustu. Miejsca sporo – z tyłu z powodzeniem mieściły się dwie dwumetrowe osoby. Silnik, jak na swoją pojemność i konstrukcję, rakieta – 10,2 sek do setki, V-Max nie zmierzona. Zawieszenie pozostawiało mi wiele do życzenia na zakrętach – bujało, jak na huśtawce, za to nierówności tłumiło bardzo dobrze (to pewnie też dzięki oryginalnym rozmiarom opon). Jedyny zarzut to dość pokaźne spalanie w mieście – 10 litrów przy spokojnej jeździe. No i rdza na przednich progach drzwi...

Teraz tylko rozpaczam nad jej sprzedażą i czekam do nowego roku na zakup kolejnej (oczywiście 323F ki). Nic, tylko polecać!
Bez Mazdy nie ma jazdy | Mazda Nie Dla Błazna
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lis 2007, 14:39
Posty: 46
Skąd: Gdynia
Auto: 323f BA Z5

Postprzez RoQi » 11 gru 2008, 22:42

Zastanawiam się nad kupnem V6 ale zastanawiam się nad kosztami utrzymania czy czasem nie są dużo wyższe niż V4 1.8. Gdzieś mi wpadło w oko, że coś tam jest droższe w V6. Nie chodzi mi o zużycie paliwa, ale np. o wymianę rozrządu, klocków hamulcowych, tarcz, uszczelek itd. czyli najczęściej wymienianych rzeczy oraz tych, które są bolączką tej mazdy (o ile takie istnieją) czyli koszt naprawy najczęstszych usterek. Proszę o pomoc, bo chce już zdecydować za czym się rozglądać...
RoQi
 

Postprzez Beny » 11 gru 2008, 22:47

RoQi napisał(a): ale np. o wymianę rozrządu

czesci 1000zl w v6 :] poszukaj na forum jest temat z porownianiami tych modeli ;)
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8674 (86/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez lukas_arts » 11 gru 2008, 22:55

Swiecie i kable sa drozsze ( jest ich wiecej)

Nawet jak zmieniasz olej w V6 to musisz go wiecej wlac.

Rozrzad 2xdrozszy.

Niestety V6 jest duzo drozsze w utrzymaniu <killer>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 maja 2005, 23:52
Posty: 1117
Skąd: 樹雷星
Auto: 日産自動車株式会社

Postprzez soul » 11 gru 2008, 22:56

Bahamut napisał(a):Silnik, jak na swoją pojemność i konstrukcję, rakieta – 10,2 sek


tak samo jak moja :P zdrowe sztuki mamy/mielismy :P ale i tak nikt nam w to nie uwierzy :P


Bahamut napisał(a):Zawieszenie pozostawiało mi wiele do życzenia na zakrętach – bujało


u mnie w porownaniu do innych aut tej samej klasy jest o wiele sztywniej, kupe osob ktore wozilem mowilo ze efka bardzo malo kladzie sie na zakretach.... ogolnie wydaje mi sie ze efki maja twardy zawias..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2007, 10:07
Posty: 593
Skąd: Lublin
Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6

Postprzez waldii » 11 gru 2008, 22:58

lukas_arts napisał(a):Niestety V6 jest duzo drozsze w utrzymaniu

ale ten odglos :D <list>

niestety spalanie glownie dobija,bo w miescie w zime 13L musisz liczyc i to delikatnie jezdzac
waldii
 

Postprzez Beny » 11 gru 2008, 23:01

waldii napisał(a):bo w miescie w zime 13L musisz liczyc i to delikatnie jezdzac

nie bede sie kłocil ale u mnie jest mniej :]
waldii napisał(a):lukas_arts napisał:
Niestety V6 jest duzo drozsze w utrzymaniu

ale ten odglos

<faja>
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8674 (86/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez waldii » 11 gru 2008, 23:03

Beny napisał(a):nie bede sie kłocil ale u mnie jest mniej

no u mnie tyle wychodzi.Moze dlatego,ze z rana na klimie jade,zeby szybciej grzalo i robie 13km i auto stoi do wieczora,pozniej znowu na zimno 13km i do rana ;)
waldii
 

Postprzez gadula » 11 gru 2008, 23:08

Rozrząd w 1.8 BP to u mnie 250zł, w tym 80zł robocizna :]
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 10 lip 2006, 23:30
Posty: 2910 (3/26)
Skąd: Białystok
Auto: GE6 KL, RF7J

Postprzez Beny » 11 gru 2008, 23:10

gadula napisał(a):Rozrząd w 1.8 BP to u mnie 250zł, w tym 80zł robocizna

hahaha w v6 w krakowie tyle za robocizne biorą <glupek2>
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8674 (86/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez michal_38 » 11 gru 2008, 23:40

Ja tam swojego przyspieszenia nie zmierzylem:( ale mysle ze nie jest zle moze dlatego ze byla serwisowana wszystko robione jak trzeba przez caly okres:) jesli chodzi o zawieszenie to na oponkach 195/50/R15 trzyma sie drogi jak cholera no i kazda dziure czuc w moich odczuciach jest twarda na zakretach sie nie przechyla ale to tez od drogi zalezy w somie:D
Naprawa komputerów w prawie każdym zakresie szczegóły na PW :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2008, 10:22
Posty: 575
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 323F Ba 98r. LE
Mazda 121 DB GLX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323