Prędkość max, przyspieszenie 0-100, elastycznosc???

Mazda 323 1994–1998

Postprzez Xtreme3 » 8 gru 2008, 00:03

Xtreme3 napisał:
Ja mogę powiedzieć tyle ze od 323 BG GT(nie Fki) każda 2.0 dostaje sprawdzone w borsku:D

ojj tam 0,1 sekundy a i tak w finale byłem szybszy język


Twoja to inna bajka :D


szakur napisał(a):o to właśnie mi chodziło do setki 9,7 i 9,4 to mialem na mysli że maja takie same osiągi chyba nie bedziemy sie klucic o 0,3 sekundy


no raczej jest duzo wiecej bo jakos 1.8 nie daje rady
2003-2007 323F BA Z5
2007-2011 323F BA KF
2011-....... 3 BK Y6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2004, 20:05
Posty: 83
Skąd: Pruszcz Gd
Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD EX+

Postprzez Adaś » 8 gru 2008, 19:04

Xtreme3 napisał(a):no raczej jest duzo wiecej bo jakos 1.8 nie daje rady

Ja też jakoś nie wierzę w te 0,3 sekundy :) BA z BP spore baty dostaje od KFa :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Adaś » 8 gru 2008, 21:52

Ja nie wiem skąd się wzięło to 9,4 sekundy – mi dziś na zimówkach, których nie chciałem za bardzo przypalić wyszło 8,6 <diabełek>

http://www.youtube.com/watch?v=csssz1Mmvms

ps. niech jakiekolwiek BP wyda z siebie takie dźwięki <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Jacek176 » 9 gru 2008, 10:25

Adaś napisał(a):Ja nie wiem skąd się wzięło to 9,4 sekundy – mi dziś na zimówkach, których nie chciałem za bardzo przypalić wyszło 8,6 <diabełek>

Czym mierzone?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez pinky » 9 gru 2008, 18:08

Jacek176 napisał(a):Czym mierzone?


youtubem :D
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez daz » 9 gru 2008, 18:25

http://pl.youtube.com/watch?v=mM0P7_bl34k
troche słaba jakość nagrania ale lepiej się nie dało
Początkujący
 
Od: 28 sie 2008, 16:38
Posty: 16
Auto: 323f ba 2.0, 98'

Postprzez Adaś » 9 gru 2008, 19:31

Jacek176 napisał(a):
Adaś napisał(a):Ja nie wiem skąd się wzięło to 9,4 sekundy – mi dziś na zimówkach, których nie chciałem za bardzo przypalić wyszło 8,6 <diabełek>

Czym mierzone?

Stoperem w ręku, na kompie lepsza jakoś jest tego filmu i dokładnie widać moment startu i 100km :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez tomciokr » 9 gru 2008, 21:53

Adaś ze stoperem w ręku nie zmierzysz bo rozbieżności mogą być ponad jedną sekundę chociażby poprzez zakłamanie licznika. Ja ostatnio bawiłem się w pomiary ale poprzez interface podpięty do ECU. Programik sam mi zmierzył dokładnie od pierwszego kilometra. Porównując do 2,0 V6 mój 2,0 16V wyciągnął 8,9 sek :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 16:33
Posty: 361
Skąd: Kraków
Auto: Honda CR-V
Hyundai Getz 1.1
Była Mazda 323F BJ FS 2.0

Postprzez Adaś » 9 gru 2008, 22:05

tomciokr napisał(a):Adaś ze stoperem w ręku nie zmierzysz bo rozbieżności mogą być ponad jedną sekundę chociażby poprzez zakłamanie licznika. J

Akurat w tym momencie licznik mi idealnie pokazuje – sprawdzone z navi :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez pinky » 9 gru 2008, 22:41

tomciokr a mógłbys pokazać jak wygląda ten sprzęcik??
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez tomciokr » 9 gru 2008, 23:04

Nie ma co tu specjalnego do pokazywania. Interfejs do ECU zbudowany na układzie ELM327 v 1.2. Z jednej strony podpinamy do gniazda diagnostycznego OBDII, a z drugiej po USB do laptopika z odpowiednim oprogramowaniem np Digimoto, Pcmscan, ProScan itp. Przy pomocy tego można odczytać podstawowe parametry czyli aktualna prędkość, obroty, temperatury, wykreślić pracę sondy lambda, błędy itp. Programy na podstawie zczytywanych na bieżąco parametrów oferują np. pomiar przyspieszenia. Dokładnie zaczyna mierzyć prędkość od momentu ruszenia do uzyskania 100 km. OBDII jest montowany ale dopiero od roku 2001 w 323 jako wymóg.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 16:33
Posty: 361
Skąd: Kraków
Auto: Honda CR-V
Hyundai Getz 1.1
Była Mazda 323F BJ FS 2.0

Postprzez Jacek176 » 9 gru 2008, 23:21

Adaś napisał(a):
Jacek176 napisał(a):
Adaś napisał(a):Ja nie wiem skąd się wzięło to 9,4 sekundy – mi dziś na zimówkach, których nie chciałem za bardzo przypalić wyszło 8,6 <diabełek>

Czym mierzone?

Stoperem w ręku, na kompie lepsza jakoś jest tego filmu i dokładnie widać moment startu i 100km :)

Takimi metodami to mi wychodziło 7.5s <lol>
G-tech prawdę ci powie :D
A jeśli mowa o cherlawym BP to moje kilkunastoletnie, czterocylindrowe, wolnossące 1.8 pokazało coś takiego (na zimówkach i lekko wilgotnym asfalcie, poza tym z moją skrzynią do setki dochodzi się dopiero na trójce także tracę na wrzuceniu trójki):
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez tomciokr » 9 gru 2008, 23:46

U siebie też 100 osiągnąłem na trzecim biegu. W sumie na dwójce nie próbowałem, ale 100 będzie blisko na granicy odcięcia. Trzeba będzie spróbować do oporu :) Ułatwieniem u mnie jest kontrola trakcji TCS gdzie ładnie dohamowuje koła w trakcie poślizgu. Przy kontroli samemu poślizgu czasy jednak gorsze są.

A jeśli mowa o cherlawym BP to moje kilkunastoletnie, czterocylindrowe, wolnossące 1.8 pokazało coś takiego ...


A tam kilkuletnie. 323F BG potrafią naprawdę dobrze odchodzić :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 16:33
Posty: 361
Skąd: Kraków
Auto: Honda CR-V
Hyundai Getz 1.1
Była Mazda 323F BJ FS 2.0

Postprzez Adaś » 10 gru 2008, 00:13

Jacek176 napisał(a):G-tech prawdę ci powie

Nie zawsze, ale to na inny temat dyskusja :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Rafał » 10 gru 2008, 02:54

tomciokr napisał(a):U siebie też 100 osiągnąłem na trzecim biegu


To byłem "lepszy".... na dwójce 110km/h.....
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2006, 07:27
Posty: 1827
Skąd: Sieraków
Auto: JapanMuscleCar

Postprzez pinky » 10 gru 2008, 08:00

Jaki jest koszt zbudowania czegoś takiego?? No i koszt oprogramowania (Digimoto, Pcmscan, ProScan) czy to można gdzieś na sieci znaleść z witaminką??
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Jacek176 » 10 gru 2008, 10:16

tomciokr napisał(a):
A jeśli mowa o cherlawym BP to moje kilkunastoletnie, czterocylindrowe, wolnossące 1.8 pokazało coś takiego ...


A tam kilkuletnie. 323F BG potrafią naprawdę dobrze odchodzić :)

No według większości miłośników V-szóstek to wogóle nie jeździ :P

metha napisał(a):
tomciokr napisał(a):U siebie też 100 osiągnąłem na trzecim biegu


To byłem "lepszy".... na dwójce 110km/h.....

Ja mam skrzynie od BP SOHC i ona ma krótsze przełożenia na jedynce i dwójce niż DOHC. Nawet jak pociągnę do odciącia (7800obr.) to nie dochodzi do setki. Tzn. według licznika niby dochodzi ale licznik zawyża i G-tech tego nie "zalicza".
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Jacek176 » 10 gru 2008, 14:51

UPDATE
Dzisiaj miałem pół godzinki wolnego czasu aby poćwiczyć swoim starym i powolnym czterocylindrowcem.
Oto wyniki:
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez szu_lech » 8 lut 2009, 14:42

a moim zdaniem połowa osób pisze tutaj pierdoły !! mój Z5 na II biegu osiaga cos kolo 96-97 km/h na III cos przed 140 km/h, Vmax to 175 km/h gdzie GPS garmin pokazywal 170 km/h. A tu niektorych 195 nawet 200 no normalnie smiech na sali jak 2.0 144 koniki przy tej predkosci juz ledwo co zipie. Chce tylko nadmienic ze nie tylko moja tak chodzi, jezdzilem innymi i bylo to samo
szu_lech
Początkujący
 
Od: 19 maja 2008, 16:58
Posty: 7
Skąd: Rybnik
Auto: 323f, 96r., 1.5 Z5, STAG 300

Postprzez Bartg » 8 lut 2009, 15:29

Sa zdjecia na forum z licnzikowym 190+ w silniku z5, to bedzie okolo 180-185 w zaleznosci do zalozonych opon.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7831 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323