Wysokie spalanie benzyny
draco
Może masz za duże felgi, Xedos z silnikiem 1.6 powinien mieć 14 cali a nie 15, Przez to większe opory toczenia i już masz inny wynik pod dystrybutorem. Poza tym gorzej się taki samochód rozpędza (tym samym więcej pali) niż jakbyś miał mniejsze kółka. Nie bez powodu producent zastosował mniejsze obręcze do mniejszego silnika.
Może masz za duże felgi, Xedos z silnikiem 1.6 powinien mieć 14 cali a nie 15, Przez to większe opory toczenia i już masz inny wynik pod dystrybutorem. Poza tym gorzej się taki samochód rozpędza (tym samym więcej pali) niż jakbyś miał mniejsze kółka. Nie bez powodu producent zastosował mniejsze obręcze do mniejszego silnika.
- Od: 27 kwi 2008, 22:14
- Posty: 187
- Skąd: gdynia
- Auto: Maluch/Skoda Rapid 130/323 1.7 D/ Civic VI/Mondeo mk1/Xedos CA KF 1995/Octavia 1.9 TDI
maryjo napisał(a):Może masz za duże felgi
spalanie rzędu 11 litrów na trasie w tym silniku nie może być spowodowane tylko zbyt dużymi kołami (i to tylko o 1") – chociaż jakiś wpływ może to mieć..
- Od: 7 lis 2006, 17:57
- Posty: 117
- Skąd: LUBLIN
- Auto: Mazda XEDOS CA B69 1994r
Honda Accord 2.0 CL VII
JEST PRZELOM W SPALANIU MOJEGO XEDOSA , MYSLE ZE WINOWAJCA JEST WYSPRZĘGLNIK(NIEWIEM JAK SIE TO PISZE) SPRZEGLO MI ZACZELO SLIZGAC STRASZNIE OSTATNIM CZASEM POJECHALEM DO SWOJEGO MECHANIKA I CO SIE OKAZALO NIEODBIJAL PŁYNU DO KONCA CO SPOWODOWALO SPALENIE DOSZCZETNE TARCZY PO ROKU UZYTKOWANIA MOWI ZE DLATEGO AUTO BYLO "MÓŁOWATE" -NIEMOGLEM NIM RUSZYC Z PISKIEM, NA WYZSZYCH OBROTACH JEDZILO SIE DOBRZE ALE NA NISKICH CZEGOS MU BRAKOWALO I PRZY RUSZANIU CZESTO DZIALO SIE COS DZIWNEGO -CALY PRZÓD AUTA SKAKAL ALE NIE DLATEGO ZE MIELIL KOLAMI I BYLO NIEROWNO KOLA RUSZALY POWOLI A SPRZEGLO DAWALO TAKIE DZIWNE BICIE NA NADWOZIE , TERAZ ODBIORE AUTO I POTESTUJE I NAPISZE WYNIKI NAPRAWY MOWI ZE SPRZEGLO MOGLO BYC POWODEM WYSOKIEGO SPALANIA
mam na zbyciu rolki do rozrzadu Xedos nr.katalogowe dodam pasi do innych pewnie oraz teleskopy bagaznika do MX3
- Od: 26 paź 2008, 21:58
- Posty: 151
- Skąd: krk
- Auto: Xedos6`96 1.6 16V,byla tez Mx3
auto po wymianie tego wysprzeglnika i tarczy na nowa sie odmuliło a ze spalaniem jeszcze zobacze jak pojezdze
mam na zbyciu rolki do rozrzadu Xedos nr.katalogowe dodam pasi do innych pewnie oraz teleskopy bagaznika do MX3
- Od: 26 paź 2008, 21:58
- Posty: 151
- Skąd: krk
- Auto: Xedos6`96 1.6 16V,byla tez Mx3
no i spalanie troszke sie poprawilo ale nie duzo w miescie wyszlo 15l gazu tyle ze teraz trzeba grzac dluzej auto bo zimno , mysle ze w lecie wyszlo by jakies 13,5 -14 ... ale wciaz chce mniej
bede szukal dalej
mam na zbyciu rolki do rozrzadu Xedos nr.katalogowe dodam pasi do innych pewnie oraz teleskopy bagaznika do MX3
- Od: 26 paź 2008, 21:58
- Posty: 151
- Skąd: krk
- Auto: Xedos6`96 1.6 16V,byla tez Mx3
U mnie znów dużej różnicy między miastem a trasą nie ma.
Instalacja LPG na komputerze stag300
LPG miasto w granicach 12,5 l/100, trasa 11l/100
PB miasto okolo 12 a trasa 10.
Przyprowadzając Madzie z Niemiec zrobilem 1000 km z malym haczykiem i zadowolny bylem ze spalania bo przy predkosciach rzedu 140-180 km/h spalanie wyszlo 8 l/100km a teraz jest troszke wieksze, ale coz na to poradzic
Instalacja LPG na komputerze stag300
LPG miasto w granicach 12,5 l/100, trasa 11l/100
PB miasto okolo 12 a trasa 10.
Przyprowadzając Madzie z Niemiec zrobilem 1000 km z malym haczykiem i zadowolny bylem ze spalania bo przy predkosciach rzedu 140-180 km/h spalanie wyszlo 8 l/100km a teraz jest troszke wieksze, ale coz na to poradzic
- Od: 18 mar 2008, 00:14
- Posty: 4
- Skąd: Włoszczowa
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 24V 140KM 1998r
Regulacja mieszanki LPG-powietrze. Teżmiałem nieco za duże spalanie (nie takie "kosmiczne" jak u Ciebie), w dodatku nie było różnicy czy trasa czy miasto (zawsze podobny wynik). Gaziarz przede wszystkim odłączył silniczek krokowy od gazu (LPG II generacji). Podobno w miarę wzrastania obrotów za bardzo zwiększał dawkę gazu. Od tego czasu wolne obroty nie falują, silnik nieco odżył (lepsze przyśpieszenie) oraz oczywiście pali trochę mniej.delarossa napisał(a):mi pali około 20l LPG, jutro jadę do gaziarza.. na 35l zrobiłem 190km, to sie tyczy jazdy w mieście, na trasie robie na zbiorniku 400km, co moze byc przyczyną?
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Hugo napisał(a):Gaziarz przede wszystkim odłączył silniczek krokowy od gazu (LPG II generacji)
No to naprawdę wybitny specjalista (ciężko było podłaczyć pod komputer i wyregulować)
A Tobie Hugo nie szkoda zaworków.
Zakłada instalacje LPG od kilkunastu lat. Jest to zakład, do którego zjeżdżają ludzie z całej zachodniej Polski. WięcHazu napisał(a):No to naprawdę wybitny specjalista
widocznie się nie dało.Hazu napisał(a):(ciężko było podłaczyć pod komputer i wyregulować)
Przy okazji koleś jeździ 626 GE, mało tego z silnikiem 2.0 FS, też ma LPG II generacji i również odłączył krokowca.
O co chodzi?Hazu napisał(a):A Tobie Hugo nie szkoda zaworków.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
u mnie kolejne problemy szukajac przyczyn wysokiego spalania sprawdzilem kompresje na 2 cylindrach po 7,5
malo tego im zimniej tym mi zaczynal kopcic przez kilka minut na zimnym silniku i robie remoncik pierscienie uszczelniacze wszystkie uszczelki planowanie glowicy za czesci dalem ponad 700zl planowanie 60zl robota sie okaze ale kilka stów bo to znajomy mechanik mi robi , mam tylko nadzieje ze spalanie spadnie po zrobieniu jak odbiore auto wtorek sroda i potestuje to napisze odrazu . ale na miejscu kazdego bym sobie kompresje sprawdzil zaluje ze wczesniej nie zwrocilem uwagi na to

mam na zbyciu rolki do rozrzadu Xedos nr.katalogowe dodam pasi do innych pewnie oraz teleskopy bagaznika do MX3
- Od: 26 paź 2008, 21:58
- Posty: 151
- Skąd: krk
- Auto: Xedos6`96 1.6 16V,byla tez Mx3
wczoraj trasa Częstochowa – Bydgoszcz, przy średniej prędkości 110 km/h z włączoną klimą – ok. 7,4 l/100km
"Może, pomyślał, nie ma czegoś takiego jak dobrzy i źli przyjaciele. Może są po prostu tylko przyjaciele, ludzie, którzy będą przy tobie, kiedy ci coś dolega, i pomogą ci, byś nie czuł się zbyt samotny. Może to ludzie, dla których warto przeżywać strach, mieć nadzieję... i żyć. Być może są to ludzie, za których warto umrzeć, kiedy trzeba. Nie ma dobrych przyjaciół. Nie ma złych przyjaciół. Są jedynie ludzie, których pragniesz i z którymi chciałbyś być – ludzie, którzy mają swoje miejsca w twoim sercu. "
Stephen King, "To"
Stephen King, "To"
- Od: 25 sie 2008, 22:20
- Posty: 2940
U mnie pierwszy zbiornik wyszło równo 10l. W tym troche trasy, troche dojazdy do pracy, trochę testy osiągów
. Nie wiem czy to dużo czy normalnie... Raczej się tego spodziewałem.
626 GE KL --> 626 GE FS --> Xedos 6 CA KF --> Grandeur 3.3
biorąc pod uwage fakt ze jest okres zimowy 10l to nie ma tragedii marzy mi sie takie spalanie w mojej
moze po remoncie sie zmieni
mam na zbyciu rolki do rozrzadu Xedos nr.katalogowe dodam pasi do innych pewnie oraz teleskopy bagaznika do MX3
- Od: 26 paź 2008, 21:58
- Posty: 151
- Skąd: krk
- Auto: Xedos6`96 1.6 16V,byla tez Mx3
mi ostatnio po miescie wyszlo 11,5l
Dołożę też swoje pomiary spalania.
Trasa 8,5 – 10 l lpg
Miasto 11-12 l lpg
Trasa minimalne zużycie na tempomacie 8,2 l lpg/100km
Maksymalne zużycie autostada 160 – 190 km/h – ponad 14,5 l lpg
Generalnie spalanie w cyklu mieszanym 10 – 12 litrów gazu. + 0,5 – 1 llitr benzyny/100km
Instalacja lpg na czeskich wtryskiwaczach "kluski".
Trasa 8,5 – 10 l lpg
Miasto 11-12 l lpg
Trasa minimalne zużycie na tempomacie 8,2 l lpg/100km
Maksymalne zużycie autostada 160 – 190 km/h – ponad 14,5 l lpg
Generalnie spalanie w cyklu mieszanym 10 – 12 litrów gazu. + 0,5 – 1 llitr benzyny/100km
Instalacja lpg na czeskich wtryskiwaczach "kluski".
- Od: 24 kwi 2008, 21:27
- Posty: 15
- Skąd: Jasło
- Auto: X6 2,0 V6 1999r.
wkoncu pali normalnie
przynajmniej poki co
po zatankowaniu zrobilem 100km po czym wymienilem przyplywomierz zakupilem za jedyne 85zl z usa niegazowany . zrobilem kolejne 100km i wyszko 22l na 200km
malo tego przy wymianie uszczelnilem jeden waz przy samym dolocie do kolektora (do ten duzej rury miedzy przeplywka a kolektorem wchodzi rurka gumowa ktora strasznie syczala ) tylko ze teraz niewiem co bylo przyczyna przeplywomierz albo ta rura w kazdym razie spalil zadowalajaca ilosc LPG
testuje dalej ...



mam na zbyciu rolki do rozrzadu Xedos nr.katalogowe dodam pasi do innych pewnie oraz teleskopy bagaznika do MX3
- Od: 26 paź 2008, 21:58
- Posty: 151
- Skąd: krk
- Auto: Xedos6`96 1.6 16V,byla tez Mx3
moj xedos z tego co widze pali przecietnie a wiec 9.5 l benz. po miescie przy normalnej jezdzie , przy wiekszej dynamice ok 11.5 ale rekord to bylo ok 16 l po miecie odpalajc auto 60 razy w ciagu jednego dnia robiac dystansy do 5km . W trasie przy predkosci ok 120 wyszlo 7.4 , zazwyczaj jest to jednak 8-9l. Jak na silnik dajacy tyle radosci z jazdy jestem zadowolony(miałem skode felicje z silnikiem 1.3 palila 12 l w trasie a 15 w miescie benzyny....)
- Od: 29 sie 2008, 23:20
- Posty: 6
- Skąd: gdańsk
- Auto: mazda xedos 6 2.0 v6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6