Problemy z pracą i mocą silnika

Postprzez Ukman » 30 lis 2008, 15:38

Zatankowałem gorszą zeby sprawdzic jak zachowa sie silnik czy bedzie pukac czy beda jakies problemy :) Ale juz wiem ze trzeba na BP tankowac Diesel ultimate i wszystko działa dobrze
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez Enduro » 30 lis 2008, 17:50

Ukman napisał(a):Zatankowałem gorszą zeby sprawdzic jak zachowa sie silnik czy bedzie pukac czy beda jakies problemy

to tak jak z napojami wyskokowymi,procentowymi,
po jednych naparza głowa,
i "zwroty" pokarmu są niekorzystne
a po innych nie...
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Ukman » 30 lis 2008, 18:50

Hehe no kolega ma racje :) Dzis zatankowalem diesel ultimate i inna jazda odrazu jest :) Za kazdym razem jak jezdzilem na gorszej ropce po przejechaniu 20 km na wolnych obrotach na biegu jalowym zaczynal klepac wtrysk ale to walic normalnie wewnatrz samochodu bylo to tak denerwujace ze nie zchodzilem czasem ponizej 900 obr . Ale dzis po zakupach po przejechaniu w miescie 20 km cicho i ladnie tylko mnie jeszcze denerwuje ten dzwiek jeczacy ktory dochodzi z przodu silnika no i syczenie :P
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez Enduro » 30 lis 2008, 20:11

Ukman napisał(a):tylko mnie jeszcze denerwuje ten dzwiek jeczacy ktory dochodzi z przodu silnika no i syczenie :P

możeby tak radio głośniej nastawić...
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Yapa » 30 lis 2008, 22:44

Enduro napisał(a):możeby tak radio głośniej nastawić...

o to to to.... <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2007, 16:39
Posty: 527
Skąd: Olsztyn
Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM

Postprzez ANDY999 » 30 lis 2008, 23:12

wiecie co ,ja tak przy okazkji wczoraj wieczorem zalałem v-power diesel na shell-u i myślałem że coś ,lepiej i żwawiej zacznie jeździć ,a dostał muła, jakby mu przyczepe 5 tonową ktoś doczepił,acz kolwiek napewno śilniczek jest cichutki,i tak nie trzęsie ,tylko gdzie jest ta moc która ,dwa dni temu tryskała energią , nic już nie rozumiem,ale rozmawiałem z Panem Jackiem Chojnackim drogą mailową , i powiedział ,że zajmie się tym problemem,także w środę odstawiam Magdalenę do firmy Chojnacki motor system,hmmm zobaczymy czy coś uda się ustalić ,ale z tego co wiem opinię ten pan ma bardzo dobrą ,zobaczymy może problemy znikną :)
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez Ukman » 1 gru 2008, 00:40

Enduro napisał(a):
Ukman napisał(a):tylko mnie jeszcze denerwuje ten dzwiek jeczacy ktory dochodzi z przodu silnika no i syczenie :P

możeby tak radio głośniej nastawić...
pozdr.
E.


No ostatnio nawet sie wyposazyłem w subwooferek JBL wiec moje uszy ukoił piekny czysty basik :) No ale czasem trzeba wyłączyc zeby pozniej spoowrotem go docenic . Aa i subwoofer jest dobry na bóle pleców bo jak walne na radyjku 30 to masarz jest swietny :P :P ale do rzeczy dzis kolejny dzien bez dzwieku klepiącego wtrysku :) Trzęsiawki tez nie ma :) Andy999 mam nadzieje ze mechanik sie upora z twoim problemem jak uda sie mu to zrobic to zabierasz mnie do niego i on zerknie na moją Magdalenke bo pewnie nabierze wprawy po zrobieniu twojej <lol> <lol> <lol> Hehe oczywiscie zart ale jak twoją zrobi to napewno ebdzie wiedzial co moją boli :)
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez hoffman.auto.pl » 1 gru 2008, 02:18

Od czasu do czasu... na zbiornik paliwa zalejcie ćwiartkę Miksolu....
Początkujący
 
Od: 20 lis 2008, 13:30
Posty: 13
Skąd: Rzeszów

Postprzez lukaszp » 1 gru 2008, 16:23

hoffman.auto.pl napisał(a):Od czasu do czasu... na zbiornik paliwa zalejcie ćwiartkę Miksolu....

Ja to systematycznie praktykuję, od 50 tys km.
Kiedyś będzie MAZDA 6 – oczywiście diesel
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2007, 21:01
Posty: 243
Skąd: Rzeszów
Auto: Skoda Octavia II TDI,105PS,2008r.

Postprzez Ukman » 1 gru 2008, 16:31

hoffman.auto.pl napisał(a):Od czasu do czasu... na zbiornik paliwa zalejcie ćwiartkę Miksolu....


A jak to działa ? Jakos wycisza silnik ? Usprawnia go ? Bo ostatnio coraz czesciej słysze o tego typu patentach...
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez Enduro » 1 gru 2008, 16:50

hoffman.auto.pl napisał(a):Od czasu do czasu... na zbiornik paliwa zalejcie ćwiartkę Miksolu....

ja juz kiedyś o tym wspominałem,
że na D-A-CH forum Mazdy 6
wyczytalem, że gość, ktory ma naprawdę pojęcie o M6 i dieslach!!!
poleca: do paliwa dolewać troche oleju od dwusowów,i najlepiej półsynstetyka, podaje nawet rodzaje przrz niego preferowane...
a to ma za zadanie przesmarowywać pompę i wtryski,
ktore jak dostaną mizernego paliwa, to mają dużo większa szansę przeżycia!!!
przyznam, że tego sam nie stosuję,
ale jestem skłonny powiedziec, że nie jest to całkiem
bezmyślne!
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Ukman » 1 gru 2008, 16:54

ja juz kiedyś o tym wspominałem,
że na D-A-CH forum Mazdy 6
wyczytalem, że gość, ktory ma naprawdę pojęcie o M6 i dieslach!!!
poleca: do paliwa dolewać troche oleju od dwusowów,i najlepiej półsynstetyka, podaje nawet rodzaje przrz niego preferowane...
a to ma za zadanie przesmarowywać pompę i wtryski,
ktore jak dostaną mizernego paliwa, to mają dużo większa szansę przeżycia!!!
przyznam, że tego sam nie stosuję,
ale jestem skłonny powiedziec, że nie jest to całkiem
bezmyślne!
pozdr



Enduro a czy są jakies efekty uboczne stosowania Mixolu ? Czy ktos to uzywał i moze stwierdzic ze silnik siszej pracuje ?
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez hoffman.auto.pl » 1 gru 2008, 21:50

Jakość paliwa jest nam powszechnie znana...
Wszystkie elementy układu wtryskowego pracują przy wysokich ciśnieniach. Im więcej zanieczyszczeń, wody, lakieru, opału – który nie ma smarowania – tym pompa szybciej się zaciera (krzywki, rolki , sekcje, końcówi wtryskiwaczy)
Miksol ma bardzo dobre własności smarujące i ma temu zapobiec, ewentualnie wspomóc.

W zakładzie zalecamy klientom którzy mieli juz jakieś problemy dolewanie ćwiartki miksolu na 50-60l oleju napędowego. Napewno nie zaszkodzi --> a polepszy smarowanie.
Początkujący
 
Od: 20 lis 2008, 13:30
Posty: 13
Skąd: Rzeszów

Postprzez adamnie » 1 gru 2008, 23:13

ja mam ten sam problem, brak mocy 0-100km w 17s !!! IDS nie wykazuje żadnych błędów, turbina pracuje, egr sprawdzony, a auto nie ma kopa. Bzyczenie w okolicy zderzaka przedniego – myślę że to jeden z trzech selenoidów – ale czy tak ma być ? Nie mam pojęcia co dalej sprawdzać.....
Początkujący
 
Od: 25 wrz 2011, 10:51
Posty: 19

Postprzez Enduro » 2 gru 2008, 00:22

Ukman napisał(a): a czy są jakies efekty uboczne stosowania Mixolu ? Czy ktos to uzywał i moze stwierdzic ze silnik siszej pracuje ?

nic mi takiego nie wiadomo..
tymbardziej o miksolu...
miksol był dobry lub lepszy niź Lux ale za PRLu,
a teraz to nie wiem.
ja czytalem o uzywaniu innych oleji np. Corona...
ale jeszcze doczytam temat,
jakie oleje polecane były...
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Ukman » 2 gru 2008, 00:46

No ok w takim razie bede stosowal :)
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez ANDY999 » 13 gru 2008, 21:04

Panowie u mnie temat nie rpzwiązany, bo narazie czasu brak,ale za wszelką cenę jak rozwiążę problem to wszyscy zainteresowani się dowiedzą
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez ANDY999 » 18 gru 2008, 21:57

dad 76 wyjaśniłeś coś z tym swoim klekocikiem???
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez marcili » 6 lip 2009, 12:47

maxkls napisał(a):
Enduro napisał(a):jesli auto ma EGR bez czujnika, to moza go zaslepic i nie bedzie zadnych bledow

Opieram sie na swoich doswiadczeniach z silnikiem RF4F z mazdy 626 Tam tez wystepowal EGR bez czujnika polozenia i po zaslepieniu przychodzil blad o niewlasciwym przeplywie spailn przez EGR Wylapywal to przeplywomierz Tak samo jak i w EGR z czujnikiem polozenia po zaslepieniu czujnik poloznia pracuje natomiast zwieksza sie przeplyw powietrza co wychwytuje komputer


xANDy napisał(a):Enduro – kolega maxkls ma rację. EGR z czujnikiem/bez to jedno a sterowanie i pomiar to drugie.


Witam,

To jak to jest z tym zaślepianiem.
Zaślepiałem w Zaniemyślu w sierpniu 2008 EGR (bez czujnika położenia) i nie było problemu do wczoraj – kontrolka żarowa wymrugała mi błąd P0403 !!!

misb napisał(a):Teraz jest jeszcze pytanie o siłownik ISV. Tego jeszcze nie sprawdziłem więc nie wiem czy jest zatkany czy nie, ale myślę że jeśli EGR jest zablokowany, to przepustnica od ISV powinna być zawsze otwarta.


To trzeba grzebać przy ISV jeżeli jest EGR zaślepiony ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2008, 22:30
Posty: 177 (0/1)
Skąd: Kwidzyn
Auto: Premacy 2003 DiTD RF3F

Postprzez MAZVAGTECH » 6 lip 2009, 19:14

marcili napisał(a):To jak to jest z tym zaślepianiem.
Zaślepiałem w Zaniemyślu w sierpniu 2008 EGR (bez czujnika położenia) i nie było problemu do wczoraj – kontrolka żarowa wymrugała mi błąd P0403

Silnik RF3F, czyli ma przeplywomierz a on z czasem wylapie zaslepienie egr
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 15:28
Posty: 268 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda GH 2.0D z przekladka na 2,2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6