Oleje silnikowe
Jest to jedna z najlepszych – jeśli nie najlepsza firma "olejarska" na zachodzie i USA, dają gwarancję (przy nowych samochodach) na żywotność silnika przez 10 lat, albo na przebieg 400 tys km (albo mil – nie pamietam).
znalazłem
http://www.quakerstate.com/pages/promot ... rranty.asp
znalazłem

Ostatnio edytowano 8 lut 2004, 12:02 przez cronos2002, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 15 paź 2011, 07:54
- Posty: 82
Jeździłem na takim Primerą przez 100 000 km zmieniałem przeważnie co 10 -15k (jak mi sie przypokmniało) samochód sprzedałem z ponad 250 000 na liczniku i nie brał oleju i chodził OK. Myślę że jest dobrą i tanią alternatywą do popularnych olei
Pozdrawiam
_MarSs_ {626 Cronos 2.0 95}
_MarSs_ {626 Cronos 2.0 95}
- Od: 14 gru 2003, 14:33
- Posty: 80
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 626 2.0 95
Oleje Comma "Perfekcyjna ochrona"
80% zużycia silnika powstaje w pierwszych 90 sekundach po uruchomieniu
Stworzyliśmy syntetyczne oleje COMMA aby:
-chronić silnik podczas uruchamiania na "zimno", dzięki bardzo niskiej lepkości
-zmniejszyć zuzycie silnika redukując tarcie oraz powstawanie osadów
-zachować wysoką jakość przez cały okres eksploatacji między przeglądami
Producent oleju Comma w całości należy do międzynarodowego olbrzyma
Exxon Mobil (m.in. Mobil1). Jako oddział międzynarodowego koncernu,
podobnie jak wszystkie inne jego oddziały korzysta ze wszystkich elementów infrastruktury Exxonmobil (transport, rafinerie), możliwości badawczych oraz pół produktów służących m.in. do produkcji olejów
(ta sama baza olejowa co w olejach Mobil).
Wszystkie oleje posiadają najwyższy stopień jakości przyznawany
zarówno przez ACEA (Stowarzyszenie Konstruktorów Samochodów Europejskich) jak i przez API (Amerykański Instytut Naftowy).
Przykładowe ceny olejów COMMA:
olej SYNER-Z SYNER-G SYNER-D EUROLITE EURODIESEL LITE
0w-40 5w-40 5w40 10w-40 15w-40 10w-40
cena 1l 37,00 28,00 28,50 16,00 18,00 11,50
* SYNER-Z, SYNER-G, SYNER-D – syntetyki
* EUROLITE, EURODIESEL – półsyntetyki
* LITE, DIESEL – mineralne
80% zużycia silnika powstaje w pierwszych 90 sekundach po uruchomieniu
Stworzyliśmy syntetyczne oleje COMMA aby:
-chronić silnik podczas uruchamiania na "zimno", dzięki bardzo niskiej lepkości
-zmniejszyć zuzycie silnika redukując tarcie oraz powstawanie osadów
-zachować wysoką jakość przez cały okres eksploatacji między przeglądami
Producent oleju Comma w całości należy do międzynarodowego olbrzyma
Exxon Mobil (m.in. Mobil1). Jako oddział międzynarodowego koncernu,
podobnie jak wszystkie inne jego oddziały korzysta ze wszystkich elementów infrastruktury Exxonmobil (transport, rafinerie), możliwości badawczych oraz pół produktów służących m.in. do produkcji olejów
(ta sama baza olejowa co w olejach Mobil).
Wszystkie oleje posiadają najwyższy stopień jakości przyznawany
zarówno przez ACEA (Stowarzyszenie Konstruktorów Samochodów Europejskich) jak i przez API (Amerykański Instytut Naftowy).
Przykładowe ceny olejów COMMA:
olej SYNER-Z SYNER-G SYNER-D EUROLITE EURODIESEL LITE
0w-40 5w-40 5w40 10w-40 15w-40 10w-40
cena 1l 37,00 28,00 28,50 16,00 18,00 11,50
* SYNER-Z, SYNER-G, SYNER-D – syntetyki
* EUROLITE, EURODIESEL – półsyntetyki
* LITE, DIESEL – mineralne
- Od: 21 paź 2003, 22:21
- Posty: 33
- Skąd: Sieradz
- Auto: Premacy 1.8 101km 2002r
lux
szkoda tylko, ze sie ponoc wynosza z Polski (Quaker State), ale juz widzialem oleje pod inna marka ale z tego samego zrodla.
Kiedys sie nim interesowalem. Ponoc najlepszy do silników zasilanych LPG.
szkoda tylko, ze sie ponoc wynosza z Polski (Quaker State), ale juz widzialem oleje pod inna marka ale z tego samego zrodla.
Kiedys sie nim interesowalem. Ponoc najlepszy do silników zasilanych LPG.
- Od: 21 paź 2003, 13:58
- Posty: 310
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 BL 2.0 DISI
Mazda CX-3 150 AWD
Mazda MX-5 NB2 Sportive
Mazda 3 BK 1.6 d 109 KM
Mazda 323F (BJ) 2.0 Sportive (niqsmx3)
Mazda 323F (BA) 2.0 GT
Mazda MX-3 K8 (moja)
Ja dzis wymieniałem i zalałem triple R z firmy Carlube pisało ze do silnikow z LPg tez sa dobre
Nieznam tej firmy ale ponoc w Angli sa porównywalni z Castrolem.
Nieznam tej firmy ale ponoc w Angli sa porównywalni z Castrolem.
Minister infrastruktury ostrzega:
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
- Od: 17 lis 2003, 01:14
- Posty: 314
- Skąd: Piaseczno
- Auto: Fiat Brava1,6
Chrysler Sebring 2,7Lxi
a ja nie wiem dokladnie na czym jezdzilo auto ktore kupilem. gostek utrzymuje, ze lał mineralny mobil. przez rok, i duzo nie jezdzil. nie wiem natomiast na czym wczesniej auto było eksploatowane. co w takiej sytuacji?
ale to syntetyk. a jak mi wypłucze za dużo z silnika?mam ten olej w innym aucie i wiem, ze jest ok. widzialem, ze niektorzy polecaja tu Castrol RS 10W-60, ale to tez syntetyk.
Ostatnio edytowano 21 lut 2004, 10:57 przez b2, łącznie edytowano 1 raz
No własnie wiem, że zmiany olejów z mineralnych na syntetyczne i na odwrót są zazwyczaj niepożądane, ale to wszystko zależy od tego ile było jeżdżone na danym oleju ? Jeżeli krótko to bez wahania wymianił bym na syntetyczny w twoim przypadku.
Pozdro
Pozdro
niezalecane jest zmiana oleju na zdszy
czyli zmiana z mineralnego na półsyntetyi łub pełny syntetyk
czyli zmiana z mineralnego na półsyntetyi łub pełny syntetyk
Minister infrastruktury ostrzega:
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
- Od: 17 lis 2003, 01:14
- Posty: 314
- Skąd: Piaseczno
- Auto: Fiat Brava1,6
Chrysler Sebring 2,7Lxi
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki