DZIWNY DZWIEK ZE SPRZEGLA???
Strona 1 z 1
WITAM PONOWNIE!!OPISYWALEM WCZESNIEJ TEN PROBLEM....MIANOWICIE..NA WOLNYCH OBROTACH SLYCHAC DZIWNY DZWIEK,JAKBY OCIERANIE METALU O METAL.NIE CALY CZAS TYLKO MOMENTAMI,WTEDY LEKKO TRZESIE SAMOCHODEM,PO NACISNIECIU SPRZEGLA LUB PO DODANIU GAZU JEST CISZA!!PRZYZNAM ZE JAK RUSZAM TO TEZ NA WYZSZYCH OBR BO SZARPIE SPRZEGLO!!ANGIELSKI MECHANIK STWIERDZIL ZE TRZEBA WYMIENIC KOLO 2 MASOWE I SPRZEGLO!ZROBILEM Z TYM HALASEM JUZ 3000KM I bez zmian!!JADE DO POLSKI NA SWIETA I NIE WIEM CO ROBIC....BOJE SIE ZE ZEPSUJE SIE DO KONCA W DRODZE..CO MOZE SIE STAC JAK TAK BEDE JEZDZIL??(mechanik chce 1000funtow za wymiane)to nie malo!!doradzcie mi co zrobic!dzieki.czy moze to miec dalej konsekwencje jak tego nie wymienie??
- Od: 24 sie 2008, 21:52
- Posty: 54
- Skąd: pontefract/ uk
- Auto: MAZDA6-2.2d(185)Sport hatchback-2009
To prawdopodobnie koło 2M.
Znajomy miał kiedyś taki problem w Toyocie, ale miał w tym wszystkim tyle szczęścia, że będąc w serwisie spotkał klienta który miał auto jeszcze na gwarancji. Dogadali się, tamtemu wpisali w książkę serwisową wymianę 2M, choć faktycznie wymienili mojemu znajomemu. Całość kosztowała około 3 tys. zł. Obyś miał tyle samo farta.
Znajomy miał kiedyś taki problem w Toyocie, ale miał w tym wszystkim tyle szczęścia, że będąc w serwisie spotkał klienta który miał auto jeszcze na gwarancji. Dogadali się, tamtemu wpisali w książkę serwisową wymianę 2M, choć faktycznie wymienili mojemu znajomemu. Całość kosztowała około 3 tys. zł. Obyś miał tyle samo farta.
Po objawach to by się zgadzało, do wymiany komplet, dwumasówka, tarcza, docisk, łożysko wyciskowe. Miałem to samo, koszt bagatela, około 4500 zł, jeśli do tego szarpie przy ruszaniu to jest więcej niż pewne że te elementy są już zużyte. Przykra sprawa.
- Od: 22 mar 2008, 17:09
- Posty: 16
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 MZR-CD 136 KM kombi
no mały wydatek to nie jest ale jak mus to mus..
jakas wada konstrukcyjna albo produkcyjna albo
jezdzisz na sprzegle i szarpiesz:P
a jak sie ślizga sprzęgło to mozna same tarcze ale to lepiej całość wymienic i mieć spokoj na 100tys km
pozdro
jakas wada konstrukcyjna albo produkcyjna albo
jezdzisz na sprzegle i szarpiesz:P
a jak sie ślizga sprzęgło to mozna same tarcze ale to lepiej całość wymienic i mieć spokoj na 100tys km
pozdro
do madzi trzeba mieć cierpliwość tymbardziej jak masz diesla;]
- Od: 15 lis 2008, 19:41
- Posty: 45
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: mazda 323 1.7TD sedan
dzieki za odpowiedzi!to w sumie lepiej jest wymienic ta 2M i sprzeglo przed wyjazdem do Polski!?troche lipa duzo kasy..no ale trudno ale jak mus to mus!!co moze sie stac jak tego nie zrobie???czy cos powaznego!taka jazda naprawde meczy przy ruszaniu,i jeszcze ten dzwiek!! do dawot..na sprzegle nie jezdze,poprostu tak jest tylko przy ruszaniu!to jest wada produkcyjna,tarcza jest za twarda czy cos takiego! dzieki za odp!
- Od: 24 sie 2008, 21:52
- Posty: 54
- Skąd: pontefract/ uk
- Auto: MAZDA6-2.2d(185)Sport hatchback-2009
RODDY napisał(a):co moze sie stac jak tego nie zrobie???czy cos powaznego!
z czasem bedzie jeszcze mocniej stukało i ocierało się o obudowy
z powodu luzów, uszkadzajac je przy tym !
a im pozniej... tym będzie gorzej/ głośniej
sorry!
ale taka jest prawda o tym ustrojstwie
jesli jest uszkodzone!
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
zapłacisz troche wiecej albo tyle samo co w polsce bys zabulił... ale bedziesz spokojnie jechał a jechac i sie wkurzac to jest katorga ;] takie rzeczy lepiej robic od razu;]
do madzi trzeba mieć cierpliwość tymbardziej jak masz diesla;]
- Od: 15 lis 2008, 19:41
- Posty: 45
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: mazda 323 1.7TD sedan
RODDY napisał(a):dzieki umowie sie z mechanikiem na 15grudnia...i zrobie(1000funtow,z robota)!!mam nadzieje ze to naprawde duzo zmieni!pozdrawiam dzieki za odp.dam znac po naprawie!!!
czy to nie troche duzo aby w auto werte moze 5 do 8 razy wiecej
pokowac 1000 funtow
proponuje tobie uzywane bez jakichkolwiek uszkodzen kpl. sprzegglo po ok 67 000 km za 200 Euro
a wymiana nie powinna przekroczyc sumy zakupu!
powodz.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6